Az ha jól tudom, 5-6 centit mozog, és kialakítása miatt sem alkalmas másra csak CC-re.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Full telos vaz nem csak DH-ra
Indította
szume
, 2002. október 08. 18:48
#41
Írta 2002. november 06. - 19:56
#42
Írta 2002. november 06. - 19:43
#43
Írta 2002. november 06. - 18:54
#44
Írta 2002. november 06. - 05:10
Gabee: úgy értettem, hogy az ennél olcsóbb sok névtelen szar semmit nem ér. 2 hét alatt szétfolynak (ha egyáltalán van benne olaj), keveset mozognak és azt is szarul, igénytelen a kidolgozásuk (darabos mûködés, ótvar szimmeringek, becsúszók, görbe stb), nem javíthatóak (szimmeringcseréhez nem lehet szétszedni), nincs garancia stb.
A Shockworksok olcsók, tényleg jó minõségûek, méretükhöz képest a legtöbbet mozogják és teljes mértékben javíthatóak. (tapasztalat)
A Shockworksok olcsók, tényleg jó minõségûek, méretükhöz képest a legtöbbet mozogják és teljes mértékben javíthatóak. (tapasztalat)
#45
Írta 2002. november 04. - 22:31
Tapasztaltam.
A kínai gagyi tulajdonképpen katapultként mûködött. Ha belementem egy gödörbe, elõször a kerék mozdult, utána akkorát vert a seggemre, hogy az már fájt. (aszfalton, keményre húzott rúgóval) Ha felpuhítottam a rúgózást, akkor hajóhinta lett a gép, tehát ez sem volt az igazi.
Egyszerûen lehetetlen volt beállítani úgy, hogy kényelmes is legyen, de túl sok erõ ne menjen el a hintázás közben. A SCOTT-tal ha nem, is szûnt meg teljesen, de sokat javult a helyzet. A visszatérés csillapítás szépen teszi a dolgát, a rúgó beállítását is közel pontosan eltaláltam, kényelmes lett a túrázás is, hosszú távon (158 km Miskolc-Tokaj oda-vissza) is jól viselkedett. Terepen fellazított rúgóval lefelé állati dolgokat lehetett csinálni, határt a váz szabott. (2,5 km lefelé akkora köveken, mint a fejem)
Néhány tapasztalat az össztelóssal:
Igaz, hogy a súlya 15 kg, de szerintem ez túrázásra jó, én nem éreztem, hogy nagyon megterhelt volna a gép súlya.
DH-ra kifejezetten jó az össztelós, nem rázza szét az embert. A rúgóerõt csökkenteni kell és jó lesz.
Mászáskor kemény rúgóval érdemes menni, mert egyébként sok erõ elmegy a hátsó rúgóstagon.
Hátul van a súlypont, könnyen emeli az elejét a bicaj mászás közben.
Az áttételek: Elöl 48-38-28, hátul 11-28.
Aszfalton lefelé az országútisokkal lehet együtt rongyolni. Sík terepen szintén jó a kiosztás.
Én viszont cserélni fogom az elsõ áttételt 42-32-22-re, vagy hátra kap egy másik sort 32 vagy 34 foggal, mert fölfelé már érezhetõ a bicaj súlya és az 1:1 áttétel egy meredekebb részen már nem szerencsés. Ha nem versenyzésre hásználod, szerintem össze lehet rakni egy olyan bicajt, ami közel mindenhol elmegy. Én sem gondolkozok, hogy merre menjek a Bükk útjain 60-80 km-es túrákat csinálunk, melynek kb 80%-a terep, erdõben fák között stb.
A kínai gagyi tulajdonképpen katapultként mûködött. Ha belementem egy gödörbe, elõször a kerék mozdult, utána akkorát vert a seggemre, hogy az már fájt. (aszfalton, keményre húzott rúgóval) Ha felpuhítottam a rúgózást, akkor hajóhinta lett a gép, tehát ez sem volt az igazi.
Egyszerûen lehetetlen volt beállítani úgy, hogy kényelmes is legyen, de túl sok erõ ne menjen el a hintázás közben. A SCOTT-tal ha nem, is szûnt meg teljesen, de sokat javult a helyzet. A visszatérés csillapítás szépen teszi a dolgát, a rúgó beállítását is közel pontosan eltaláltam, kényelmes lett a túrázás is, hosszú távon (158 km Miskolc-Tokaj oda-vissza) is jól viselkedett. Terepen fellazított rúgóval lefelé állati dolgokat lehetett csinálni, határt a váz szabott. (2,5 km lefelé akkora köveken, mint a fejem)
Néhány tapasztalat az össztelóssal:
Igaz, hogy a súlya 15 kg, de szerintem ez túrázásra jó, én nem éreztem, hogy nagyon megterhelt volna a gép súlya.
DH-ra kifejezetten jó az össztelós, nem rázza szét az embert. A rúgóerõt csökkenteni kell és jó lesz.
Mászáskor kemény rúgóval érdemes menni, mert egyébként sok erõ elmegy a hátsó rúgóstagon.
Hátul van a súlypont, könnyen emeli az elejét a bicaj mászás közben.
Az áttételek: Elöl 48-38-28, hátul 11-28.
Aszfalton lefelé az országútisokkal lehet együtt rongyolni. Sík terepen szintén jó a kiosztás.
Én viszont cserélni fogom az elsõ áttételt 42-32-22-re, vagy hátra kap egy másik sort 32 vagy 34 foggal, mert fölfelé már érezhetõ a bicaj súlya és az 1:1 áttétel egy meredekebb részen már nem szerencsés. Ha nem versenyzésre hásználod, szerintem össze lehet rakni egy olyan bicajt, ami közel mindenhol elmegy. Én sem gondolkozok, hogy merre menjek a Bükk útjain 60-80 km-es túrákat csinálunk, melynek kb 80%-a terep, erdõben fák között stb.
#46
vendég__*
Írta 2002. november 04. - 21:58
Legszebcsavo:Köszi a tippet.Azt fejtsd ki bõvebben kérlek,hogy ha ennél gagyibb van,akkor csak szenvedést okozok magamnak.MIÉRT ??? Gondolom csak a csillapításról beszélsz,mert rugó és rugó közt nem sok különbség lehet... :
Lovasgabi:És tapasztaltál konkrét objektív változást az új rugóstaggal a régebbi kínai gagyihoz képest? :-/
Tehát élvezhetetlen azzal az össztelós vázon bringázás???
Lovasgabi:És tapasztaltál konkrét objektív változást az új rugóstaggal a régebbi kínai gagyihoz képest? :-/
Tehát élvezhetetlen azzal az össztelós vázon bringázás???
#47
Írta 2002. november 04. - 20:15
Én egy Hauser Leopardot nyúzok, amelyikben szintén a kínai gagyi volt. Lecseréltem SCOTT EX-Com-ra, visszatéréscsillapításos, a régi rúgót tettem vissza rá. Szerintem alapnak ez jó, és a ShockWorks BR-nek felel meg. Árban ugyanannyi.
Más: Hallott-e valaki azu AUTHOR A-ZONE vázról valamit? 160 pénz, de a honlapon megnézve valami állat. A HAUSERT szeretném legyerélni valami jobb össztelós vázra.
Más: Hallott-e valaki azu AUTHOR A-ZONE vázról valamit? 160 pénz, de a honlapon megnézve valami állat. A HAUSERT szeretném legyerélni valami jobb össztelós vázra.
#48
Írta 2002. november 04. - 19:21
JA !! meg van egy fox alps 4 r!!! is , ez az ami neked kell!!! levegö + olaj és a levegövel csont keményre is felfujhatod, és mindemellett nagyon könnyü, mert nincs körülötte rugo és erös is... ja és ez is 150-es és ehhez képest 4 azaz négy cm-t mozog!!!! ezt is privibe pls.
#49
Írta 2002. november 04. - 19:17
TUDOK EGY ILYEN RUGOSTAGOT !!! 150-es és occso... ha érdekel akkor privibe lécci
#50
Írta 2002. november 04. - 16:01
#51
Írta 2002. november 04. - 02:42
abban az árkategóriában, amiben te gondolkodsz, szinte kizárólag csak ezt tudnám ajánlani, ennek az a drámai oka, hogy ez talán kapható is.
Shockworks BR névre hallgat, az ára kb 15 és 20 ezer között mozog és állítható a csillapítása.
Ennél olcsóbban semmiképp ne gondolkodj, mert hidd el csak szenvedést okozol magadnak.
FONTOS! Mérd meg, hogy milyen hosszú a mostani "rugóstag" benne vagy, hogy mekkora fér bele a vázba és olyat kérj. Többféle keménységû rugót is kipróbálhatsz azt ingyen cserélgetheted is. Az X-Factorban (Lurdy ház) vagy a Hajdúban (Kiss János Altábornagy utca)
Shockworks BR névre hallgat, az ára kb 15 és 20 ezer között mozog és állítható a csillapítása.
Ennél olcsóbban semmiképp ne gondolkodj, mert hidd el csak szenvedést okozol magadnak.
FONTOS! Mérd meg, hogy milyen hosszú a mostani "rugóstag" benne vagy, hogy mekkora fér bele a vázba és olyat kérj. Többféle keménységû rugót is kipróbálhatsz azt ingyen cserélgetheted is. Az X-Factorban (Lurdy ház) vagy a Hajdúban (Kiss János Altábornagy utca)
#52
vendég__*
Írta 2002. november 04. - 01:28
Üdv fórumtársak!
Tanácsot szeretnék kérni.Most vettem egy olcsóbb, Scutum jellegû egyforgáspontos (ART) vázat,és amit adtak vele rugóstagot,az valami alsókategóriás kínai,csak egy rugó,semmi extra.Mûkszik oszt kész...
Szerintetek milyenre lenne érdemes cserélni kezdésnek?Nem kell nagyon profi és nagyon drága,csak valami csillapítás jó lenne.
Ha konkrét típusokat és árakat is tudnátok mondani,az lenne a legjobb... :
Tanácsot szeretnék kérni.Most vettem egy olcsóbb, Scutum jellegû egyforgáspontos (ART) vázat,és amit adtak vele rugóstagot,az valami alsókategóriás kínai,csak egy rugó,semmi extra.Mûkszik oszt kész...
Szerintetek milyenre lenne érdemes cserélni kezdésnek?Nem kell nagyon profi és nagyon drága,csak valami csillapítás jó lenne.
Ha konkrét típusokat és árakat is tudnátok mondani,az lenne a legjobb... :
#53
Írta 2002. október 31. - 14:44
találtam egy pár témába vágó gépet:
Cheetah Mfr 02 onepointfive
Dual Faces Nail FS ( a kedvencem)
Ghost Dual Slalom FSP: (ez is szép)
Proceed Flapjack:
Turner RFX
Cheetah Mfr 02 onepointfive
Dual Faces Nail FS ( a kedvencem)
Ghost Dual Slalom FSP: (ez is szép)
Proceed Flapjack:
Turner RFX
#54
Írta 2002. október 29. - 12:26
#55
Írta 2002. október 29. - 00:47
a remény hal meg utoljára, hányan reménykedtünk idén, hogy lesz SW tag.... :'(
#56
Írta 2002. október 28. - 20:56
L.CS.
Nem lenne baj a 190-es hosszal, mert most is az van, de a monoblokkházat szeretném lentebb tudni. (most hogy fogják a DH-sok a fejüket ) Ezért kellene kisebb rugóstag. A Jorus-é jó lett volna, de eladta... brühühü :-[ :-[
Szóval ne reménykedjek?
Nem lenne baj a 190-es hosszal, mert most is az van, de a monoblokkházat szeretném lentebb tudni. (most hogy fogják a DH-sok a fejüket ) Ezért kellene kisebb rugóstag. A Jorus-é jó lett volna, de eladta... brühühü :-[ :-[
Szóval ne reménykedjek?
#57
Írta 2002. október 28. - 17:38
A Scutum FS-t én is láttam, de nekem teccett... :-X viszont 112ezer HUF volt tavaly a listaára, és az nem kevés...
#58
Írta 2002. október 28. - 16:49
#59
Írta 2002. október 28. - 15:58
a gumibak is összenyomódik még néhány mm-t, amit kézzel nem tudsz annyira összenyomni valszeg.
#60
Írta 2002. október 28. - 14:30
én rugó nélkül mértem, hogy mennyit mozog!!! és a 66helyett csak 62-t!!! vagy vmi ilyesmi!!!