Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Tubeless - a belsõ nélküli rendszer

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
1767 hozzászólás a témában

#1681
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Sztem ilyen csak akkor fordulhat elõ ha nagyon alacsony nyomáson nagy sebességû kanyarban fordul a bike. De normális nyomáson szerintem nem lehet ilyen. Annyival vastagabb az UST-s külsõ pereme, hogy szerintem nem lehetséges.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#1682
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
amúgy a rendes UST-rõl még ezer éve terhedt egy pici hír, hogy erõs kanyarokban picit el tud távolodni a gumi pereme a felnitõl, így minimális nyomásvesztés történhet...
ez így megállha a helyét, vagy azóta már megoldották, vagy csak olyanok terjeszteték, akik ilyet nem láttak még sose élõben, csak kitalálták?
köszi!

#1683
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Nem szabadna eresztenie sehol, nem kell slime meg semmi trutyi, mert akkor az egesz dzsuvas lesz, es kkor szar lesz szerelni. Ha a peremnel eligazitod rendesen a kulsot, akkor helyre fog allni a rendszer. Erdemes felnyomni 3-4 barra, akkor befeszul, es onnan visszaereszteni a kello szintre. Figyelj arra hogy a kulso mindenhol jo helyen legyen.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#1684
conor1326

conor1326

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.055 hozzászólás
rakni kell bele slájmot

vagy folyékony latexet

hogy eltömítse a pórusokat meg a réseket

de amúgy a helyére kell hogy ugorjon, segíts neki egy kicsit

erre kiváncsi leszek;)
Autist Team:)



#1685
nkarcsi

nkarcsi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.380 hozzászólás
Na megcsináltam a 24es belsõ kivágós módszert. Felfújni sajna csak 2 bárig tudom, mert nem autószelepes, és ahhoz csak szar pumpám van. A külsõ egy 2.4es motoraptor, a felni egy wtb dual duty. Ereszteni a szelep mellett ereszt, ahol a külsõ és a belsõ találkozik. Ha tegyük fel, jobban fel tudom fújni, akkor a helyére ugrik tökéletesen a felni és nem fog ereszteni? Ja és a popsihintõport nem töröltem le a belsõrõl.

#1686
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Egyaltalan nem kell speci felniszalag. A sima Schwalbe kek cc-s volt nekem is, es egyaltalan nem hatotta meg. Masfel honapot mentem vele, es meg rafujni sem kellett.
Amugy alap hogy a Michelin a legjobb gumi, ezert alapbol az volt a gepen, a belsovel pedig megsporoltam a nehezebb felnit es a 26 -os belsot.

Az nem baj ha a belso a felni es a kulso kozott van, siman belemegy, a nyomas megold minden problemat. Ciganykodas nincs, a kilogo belsot le kell vagni mikor mar kemeny a kulso es a helyen van.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#1687
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
akkor ugye leszogezhetjuk, hogy nem feltetlen baj ha en nem a dh
/tulkepp a szelesebb/ -et hasznalom.
de rakhatnek pl ritchey-t is (ontapados)
bar en is jobban kedvelem a schwalbe fele ujra felhasznalhato verziot, csak a ricsi konyebb.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#1688
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

csakis a dh szalag a jo?

amugy milyen a dh felniszalag?

a schwalbénak 2 féle kék felniszalagja van, a cc-s 23 mm széles felnikbe való max. a dh-s 32-ig van azt hiszem. mindenesetre szélesebb.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1689
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Ezért mondom én hogy Stan's No Tube rendszer. Hagyományos külsõvel, hagyományos felnivel, (persze az UST-s felni a legjobb) még súlyt is csökkentessz ott ahol 3 szor annyit számít, mint máshol. Ja és nincs is mit felütni, mert nincs belsõ, és még a szúrásos defektõl is véd, mert tömít (hacsak nem vágod szét a külsõt). De ha inkább sufnituning, mint a tuti, kipróbált, tesztelt és bevált rendszer, akkor nem szóltam.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#1690
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Nem kell bele semmi spéci felniszalag,viszont a külsõnek vagy tubelessnek kell lennie, vagy legalábbis nyomni kell bele Slime-ot,legalábbis ezt írták,és mi is így csináltuk.

#1691
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
csakis a dh szalag a jo?

amugy milyen a dh felniszalag?


a tubeless elsosorban nem a tomeg miatt jo
hanem mert nincs felutese defekt jobban idomul a kulso az uthoz

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#1692
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Folosleges ez a dupla szeleprogzites.
A legegyszerubb:
24 -es autos belso, a kulso iv kezpen szetvag ( hosszaban ugyebar :) ),szelep a helyere, belsot korben raigazitani a felnire, hogy kozepen legyen nagyjabol, aztan johet a kulso. Ezt egy kicsit nehez lesz felrakni, es celszru muanyag gumileszedovel dolgozni, kulonben a peremnel kicsipi a belsot ahogy teszed fel a kuslot, Ha fent van a kulso, akkor felfujni ( ehez valami nagyobb pumpa kell, mert eloszor szokik valamennyi levego ) szepen felfujni, a kulsot mindenhol eligazgatni, aztan a kilogo maradek belsot levagni a felni pereme menten.
Ennyi. Sehol nem fog ereszteni, mert a kulso es a felni kozt ott a belso, a szelep nem tud kinyomodni, ezert folosleges a dupla rogzites.
Semmi trutyi, semmi komoly ganyolas, csak egy 24 -es belso.

Az egyetlen hatranya, hogy defekt vagy kuslo csere eseten ujabb 24 -es belso kell, es mindent elolrol kezdeni. Viszont ennel olcsobb es hazilag jobb megoldas nincs.

azért a felniszalagot ne feledd. egy jó schwalbe dh felniszalag mindenképpen kell bele. és igy kb olyan sulyban vagy, mintha lenne egy fél belsõd (a szétvágott belsõ kb 50 gramm lehet feltételezve egy átlagos 24"-es belsõt) és ráadásnak cipeled a tubeless belsõ pluszsúlyát. szóval az olcsóság oltárán a súlyt áldozod fel.
ettõl függetlenül jó módszer.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1693
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Folosleges ez a dupla szeleprogzites.
A legegyszerubb:
24 -es autos belso, a kulso iv kezpen szetvag ( hosszaban ugyebar :) ),szelep a helyere, belsot korben raigazitani a felnire, hogy kozepen legyen nagyjabol, aztan johet a kulso. Ezt egy kicsit nehez lesz felrakni, es celszru muanyag gumileszedovel dolgozni, kulonben a peremnel kicsipi a belsot ahogy teszed fel a kuslot,


ha a külsõ és a felni közé odanyomod a belsõt, az tuti, h be tud ugrani a felni peremébe, a helyére?
ha nem vágom le és csak hagyom lógni a levegõbe a belsõt, az eléggé cigányos nem?
a belsõl szétvágni úgy, h csak akkora csík maradjon, amekkora a felni közepébe belemegy, kis sziloplaszttal bekenni és rá a külsõt, azt is körbekenni sziloplaszttal. én így csinálnám, talán már bele is vágok holnap, ha tudok venni mindent hozzá.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1694
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Itthon? Asszem egyszerubb 24 -es belsot venni es megcsinalni ;)

Termeszetesen a legjobb paros a Mavic UST + Michelin Nagesti Tubeless, csak kis hazankban a kedves forgalmazok miatt vagy irdatlanul draga, vagy baromi draga es nincs :D
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#1695
iljicS

iljicS

    zsonglõr

  • fórumtag
  • 6.613 hozzászólás

A legegyszerubb:


Venni egy UST felnit+gumit... ;)

Mer' egy állat vagyok !

Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.


#1696
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Folosleges ez a dupla szeleprogzites.
A legegyszerubb:
24 -es autos belso, a kulso iv kezpen szetvag ( hosszaban ugyebar :) ),szelep a helyere, belsot korben raigazitani a felnire, hogy kozepen legyen nagyjabol, aztan johet a kulso. Ezt egy kicsit nehez lesz felrakni, es celszru muanyag gumileszedovel dolgozni, kulonben a peremnel kicsipi a belsot ahogy teszed fel a kuslot, Ha fent van a kulso, akkor felfujni ( ehez valami nagyobb pumpa kell, mert eloszor szokik valamennyi levego ) szepen felfujni, a kulsot mindenhol eligazgatni, aztan a kilogo maradek belsot levagni a felni pereme menten.
Ennyi. Sehol nem fog ereszteni, mert a kulso es a felni kozt ott a belso, a szelep nem tud kinyomodni, ezert folosleges a dupla rogzites.
Semmi trutyi, semmi komoly ganyolas, csak egy 24 -es belso.

Az egyetlen hatranya, hogy defekt vagy kuslo csere eseten ujabb 24 -es belso kell, es mindent elolrol kezdeni. Viszont ennel olcsobb es hazilag jobb megoldas nincs.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#1697
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
schwalbe szelep...
a legolcsóbb rubena belsõnek is végig menetes szelepe van... végy azt.

#1698
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Abban a kittben van szelep is. És nem kell semmi sufnituning mellé.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#1699
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
Asszem én is arra a No tubes kitre gondoltam, amivel UST rendszert tudok csinálni a simából.
nem kérni akarom a belsõt, nehogymá ennyire csórónak nézzetek! :D csak a szelep kell, belsõt azért nem leszek annyira pofátlan, h kérjek.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1700
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
jó, de õ még egy használt belsõt is úgy szeretne kérni valakitõl ;) ha egyszer úgy döntök, hogy ust kell nekem, akkor egyértlemûen gyári megoldás és amíg jobb megoldást nem látok: mavic.