Jogos felvetés. Írj az újságnak, simán végeznek rá tesztet, kinézem belőlük!
Máskülönben meg, legtöbbünknél egy montis külső 3-6 hónapot bír, akik sokat megyünk. Nem nagyon van ideje beleszáradni, na!
nalam van ideje
Jogos felvetés. Írj az újságnak, simán végeznek rá tesztet, kinézem belőlük!
Máskülönben meg, legtöbbünknél egy montis külső 3-6 hónapot bír, akik sokat megyünk. Nem nagyon van ideje beleszáradni, na!
nalam van ideje
a stans akkor meg mindig nem rossz... nekem pl olyanok is szamitanak, hogy mennyire rohad bele, hogy lehet eltavolitani.
Jogos felvetés. Írj az újságnak, simán végeznek rá tesztet, kinézem belőlük!
Máskülönben meg, legtöbbünknél egy montis külső 3-6 hónapot bír, akik sokat megyünk. Nem nagyon van ideje beleszáradni, na!
Szmötyik, teszt: http://mbaction.com/...ealant-shootout
a stans akkor meg mindig nem rossz... nekem pl olyanok is szamitanak, hogy mennyire rohad bele, hogy lehet eltavolitani.
elvileg mint montin? erdekes modon itt a latex jobban gordul:
http://www.bicyclero...beless-clincher
en ugyanigy kinlodtam a vastagfalu cx gumival... a vegen ugy tudtam megoldani, hogy extrasuru mosogatoszert hasznaltam. bar hozza kell tenni, hogy nem tubeless gumi, a pereme se az igazi, de mentsegere legyen szolva, hogy azota flottul tomit. ideje lenne mar kitakaritani, lehet inkabb megprobalom a latexet megint.
És mire jó az országúti tubeless?
ne tőlem kérdezd, nem élek vele
kollégáé
zscs módosította - 2016. december 08. - 15:12
Road tubeless.
Install? Ez mekkora szívás! Sokadik próbálkozásra, mindenféle korábban általam ismert trükk próbája után végre fent van a külső! Hunt kerékszettre Schwalbe One 25mm-es külsővel.
A nagy trükk az volt, hogy a szappanos vizet felejtsd el: helyette a külső felnire tevése után defektgátló folyafékból körbe-körbe, mindkét oldalon alaposan meg kell kenni. Utána megy akár műhelypumpával is. Előtte még kompresszorral sem sikerült...
És mire jó az országúti tubeless?
A sebesség mindent megold.
Road tubeless.
Install? Ez mekkora szívás! Sokadik próbálkozásra, mindenféle korábban általam ismert trükk próbája után végre fent van a külső! Hunt kerékszettre Schwalbe One 25mm-es külsővel.
A nagy trükk az volt, hogy a szappanos vizet felejtsd el: helyette a külső felnire tevése után defektgátló folyafékból körbe-körbe, mindkét oldalon alaposan meg kell kenni. Utána megy akár műhelypumpával is. Előtte még kompresszorral sem sikerült...
Sziasztok!
Joe's folyadékból melyiket lenne érdemes megvenni a kettő közül? Vagy nincs sok jelentősége?
http://ebike.hu/term...omito-folyadek/
a gyári emberkék az eco sealentet ajánlják leginkább
mondjuk az a legfrisebb fejlesztés az tény
a videón látható "fakírágyat" láttam működni, kb 1,5 órán keresztül körözött rajta az ember. az pl ecoval volt feltöltve,
Sziasztok!
Joe's folyadékból melyiket lenne érdemes megvenni a kettő közül? Vagy nincs sok jelentősége?
http://ebike.hu/term...omito-folyadek/
http://ebike.hu/term...omito-folyadek/
Sziasztok!
Tanácsot, megerősítést szeretnék kérni az alábbiakhoz.
Adott egy DT X1700 Spline 2 felni, benne fekete szalag, rajta "tubeless ready" felirattal. A külső tök jól bepattan a helyére, de a küllőknél süvít kifele a levegő . A felni belső mérete 20mm. Volt 21mm-es Schwalbe kék szalagom, beleragasztottam (perszer a felni belső íve miatt a szalag nem elég széles), javult a helyzet, de még mindig ereszt pár küllőnél.
Feltételezem, a megoldás az lenne, ha szélesebb, és jobb minőségű szalagot tennék rá, pl Stan's 25mm-est. A kérdésem csak annyi, hogy kiszedjem az eredeti szalagot, vagy arra ragasszam rá az újat. Azt ugye nem tudom, hogy a DT szalag olyan szar, hogy nem légzáró, vagy esetleg a szalag szélénél szökik el a levegő?
Előre is kösz!
Sziasztok, tegnap egy 29-es ZTR crest felnire megpróbáltam feltenni egy schwalbe nobby nic-et (Tubeless ready, Evo,...) és azt tapasztaltam, hogy elég könnyen felment, vagyis utána pumpával esélytelen volt felugrasztani. A korábbi gumim egy Vredestein Blac Panther volt - amúgy ezt nagyon ajánlom - azt nagyobb szívás volt feltenni viszont azonnal ugrott a peremre kb. 2 pumpálás után. (Szilvásvárad sajnos "megette", kihasadt oldalt 2 helyen)
Kérdés: mit csináljak, van értelme még egy kör DT tubeless szalagot feltennem a felnire, hogy szorosabb legyen vagy ezzel csak fogyasztom a szalagomat.
Előre is kösz
Oké...oké... tudom, vegyek egy kompresszort az aldiban.
láttam már NN-et lerobbanni felniről, nem egyet. szerintem először használd belsővel, mondjuk nem keveset és ha alacsony nyomáson nem fordul le, akkor jó lehet.
kompresszor helyett pedig készíts két szelep és egy kólás flakon segítségével "gettókompresszort"! annyi, hogy a kimenő oldal lehetőleg autószelep legyen, nyilván a szelepmagtól megfosztva.
Sziasztok, tegnap egy 29-es ZTR crest felnire megpróbáltam feltenni egy schwalbe nobby nic-et (Tubeless ready, Evo,...) és azt tapasztaltam, hogy elég könnyen felment, vagyis utána pumpával esélytelen volt felugrasztani. A korábbi gumim egy Vredestein Blac Panther volt - amúgy ezt nagyon ajánlom - azt nagyobb szívás volt feltenni viszont azonnal ugrott a peremre kb. 2 pumpálás után. (Szilvásvárad sajnos "megette", kihasadt oldalt 2 helyen)
Kérdés: mit csináljak, van értelme még egy kör DT tubeless szalagot feltennem a felnire, hogy szorosabb legyen vagy ezzel csak fogyasztom a szalagomat.
Előre is kösz
Oké...oké... tudom, vegyek egy kompresszort az aldiban.
Vegyél egy belsőt fújd fel 3 barra hagyd úgy egy napot , mikor kiveszed a belsőt az egyik oldal már be van pattanva, a másik oldalt meg bekened a schwalbe gumi szerelő folyadékával vagy egyszerűen körbe fújkálod ablaktisztító habbal, műhelypumpa oszt jó napot
Sziasztok, tegnap egy 29-es ZTR crest felnire megpróbáltam feltenni egy schwalbe nobby nic-et (Tubeless ready, Evo,...) és azt tapasztaltam, hogy elég könnyen felment, vagyis utána pumpával esélytelen volt felugrasztani. A korábbi gumim egy Vredestein Blac Panther volt - amúgy ezt nagyon ajánlom - azt nagyobb szívás volt feltenni viszont azonnal ugrott a peremre kb. 2 pumpálás után. (Szilvásvárad sajnos "megette", kihasadt oldalt 2 helyen)
Kérdés: mit csináljak, van értelme még egy kör DT tubeless szalagot feltennem a felnire, hogy szorosabb legyen vagy ezzel csak fogyasztom a szalagomat.
Előre is kösz
Oké...oké... tudom, vegyek egy kompresszort az aldiban.
Vagy talpas folt.
Szúrt dffektet hogyan lehet javítani? Van külön készlet külső belső falának a ragasztásához?
Hagyományos folttal.
A sebesség mindent megold.
A löttyöt akkor nem rakom bele. Felfújásnál ezt is szappanozzam meg?
Szúrt dffektet hogyan lehet javítani? Van külön készlet külső belső falának a ragasztásához?
http://www.justridin...repair-kit.html
Belső falat még nem ragasztottam, de egy nagy szakadásnál (szintén UST) útszélen talált gumidarabot beraktam a belső és külső közé, a nyomás odafogta.
Lötty akkor is hasznos kissebb szúrásoknál, az UST nem azt jelenti hogy soha nem fog vele semmi történni, csak hogy kissebb az esély mert több anyag van benne. Szappant sose használok, szerintem fölösleges.
ha minden ust akkor így van
de -bár sokkal sűrűbb szövésű cuccea épül- azért szúrt defekted lehet.
de true ust gumija már kb már csak a maxxisnak van a nagyok közül.
Sziasztok!
Tanácsotokat kérném!
Azt olvastam, hogy UST-s rendszerhez nem kell folyadék, mert tökéletesen tömít.
Mik ezzel kapcsolatban a tapasztalatotok?
Enduro felhasználásra szeretném így használni az alacsony (1.5) guminyomás miatt.
Köszi
Zoli
ha minden ust akkor így van
de -bár sokkal sűrűbb szövésű cuccea épül- azért szúrt defekted lehet.
de true ust gumija már kb már csak a maxxisnak van a nagyok közül.