Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
#1681
Írta 2006. január 23. - 20:42
#1682
Írta 2006. január 23. - 20:21
ez így megállha a helyét, vagy azóta már megoldották, vagy csak olyanok terjeszteték, akik ilyet nem láttak még sose élõben, csak kitalálták?
köszi!
#1683
Írta 2006. január 23. - 19:29
I`m as fast as nobody!
#1684
Írta 2006. január 23. - 19:20
vagy folyékony latexet
hogy eltömítse a pórusokat meg a réseket
de amúgy a helyére kell hogy ugorjon, segíts neki egy kicsit
erre kiváncsi leszek;)
#1685
Írta 2006. január 23. - 19:16
#1686
Írta 2006. január 23. - 01:32
Amugy alap hogy a Michelin a legjobb gumi, ezert alapbol az volt a gepen, a belsovel pedig megsporoltam a nehezebb felnit es a 26 -os belsot.
Az nem baj ha a belso a felni es a kulso kozott van, siman belemegy, a nyomas megold minden problemat. Ciganykodas nincs, a kilogo belsot le kell vagni mikor mar kemeny a kulso es a helyen van.
I`m as fast as nobody!
#1687
Írta 2006. január 22. - 19:10
/tulkepp a szelesebb/ -et hasznalom.
de rakhatnek pl ritchey-t is (ontapados)
bar en is jobban kedvelem a schwalbe fele ujra felhasznalhato verziot, csak a ricsi konyebb.
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1688
Írta 2006. január 22. - 18:49
a schwalbénak 2 féle kék felniszalagja van, a cc-s 23 mm széles felnikbe való max. a dh-s 32-ig van azt hiszem. mindenesetre szélesebb.csakis a dh szalag a jo?
amugy milyen a dh felniszalag?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1689
Írta 2006. január 22. - 18:22
#1690
Írta 2006. január 22. - 18:10
#1691
Írta 2006. január 22. - 18:07
amugy milyen a dh felniszalag?
a tubeless elsosorban nem a tomeg miatt jo
hanem mert nincs felutese defekt jobban idomul a kulso az uthoz
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#1692
Írta 2006. január 22. - 17:57
azért a felniszalagot ne feledd. egy jó schwalbe dh felniszalag mindenképpen kell bele. és igy kb olyan sulyban vagy, mintha lenne egy fél belsõd (a szétvágott belsõ kb 50 gramm lehet feltételezve egy átlagos 24"-es belsõt) és ráadásnak cipeled a tubeless belsõ pluszsúlyát. szóval az olcsóság oltárán a súlyt áldozod fel.Folosleges ez a dupla szeleprogzites.
A legegyszerubb:
24 -es autos belso, a kulso iv kezpen szetvag ( hosszaban ugyebar ),szelep a helyere, belsot korben raigazitani a felnire, hogy kozepen legyen nagyjabol, aztan johet a kulso. Ezt egy kicsit nehez lesz felrakni, es celszru muanyag gumileszedovel dolgozni, kulonben a peremnel kicsipi a belsot ahogy teszed fel a kuslot, Ha fent van a kulso, akkor felfujni ( ehez valami nagyobb pumpa kell, mert eloszor szokik valamennyi levego ) szepen felfujni, a kulsot mindenhol eligazgatni, aztan a kilogo maradek belsot levagni a felni pereme menten.
Ennyi. Sehol nem fog ereszteni, mert a kulso es a felni kozt ott a belso, a szelep nem tud kinyomodni, ezert folosleges a dupla rogzites.
Semmi trutyi, semmi komoly ganyolas, csak egy 24 -es belso.
Az egyetlen hatranya, hogy defekt vagy kuslo csere eseten ujabb 24 -es belso kell, es mindent elolrol kezdeni. Viszont ennel olcsobb es hazilag jobb megoldas nincs.
ettõl függetlenül jó módszer.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1693
Írta 2006. január 22. - 17:27
Folosleges ez a dupla szeleprogzites.
A legegyszerubb:
24 -es autos belso, a kulso iv kezpen szetvag ( hosszaban ugyebar ),szelep a helyere, belsot korben raigazitani a felnire, hogy kozepen legyen nagyjabol, aztan johet a kulso. Ezt egy kicsit nehez lesz felrakni, es celszru muanyag gumileszedovel dolgozni, kulonben a peremnel kicsipi a belsot ahogy teszed fel a kuslot,
ha a külsõ és a felni közé odanyomod a belsõt, az tuti, h be tud ugrani a felni peremébe, a helyére?
ha nem vágom le és csak hagyom lógni a levegõbe a belsõt, az eléggé cigányos nem?
a belsõl szétvágni úgy, h csak akkora csík maradjon, amekkora a felni közepébe belemegy, kis sziloplaszttal bekenni és rá a külsõt, azt is körbekenni sziloplaszttal. én így csinálnám, talán már bele is vágok holnap, ha tudok venni mindent hozzá.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1694
Írta 2006. január 22. - 15:18
Termeszetesen a legjobb paros a Mavic UST + Michelin Nagesti Tubeless, csak kis hazankban a kedves forgalmazok miatt vagy irdatlanul draga, vagy baromi draga es nincs
I`m as fast as nobody!
#1695
Írta 2006. január 22. - 15:12
A legegyszerubb:
Venni egy UST felnit+gumit...
Mer' egy állat vagyok !
Three attributes of a good mountaineer are high pain threshold, bad memory, and ... I forget the third.
#1696
Írta 2006. január 22. - 14:59
A legegyszerubb:
24 -es autos belso, a kulso iv kezpen szetvag ( hosszaban ugyebar ),szelep a helyere, belsot korben raigazitani a felnire, hogy kozepen legyen nagyjabol, aztan johet a kulso. Ezt egy kicsit nehez lesz felrakni, es celszru muanyag gumileszedovel dolgozni, kulonben a peremnel kicsipi a belsot ahogy teszed fel a kuslot, Ha fent van a kulso, akkor felfujni ( ehez valami nagyobb pumpa kell, mert eloszor szokik valamennyi levego ) szepen felfujni, a kulsot mindenhol eligazgatni, aztan a kilogo maradek belsot levagni a felni pereme menten.
Ennyi. Sehol nem fog ereszteni, mert a kulso es a felni kozt ott a belso, a szelep nem tud kinyomodni, ezert folosleges a dupla rogzites.
Semmi trutyi, semmi komoly ganyolas, csak egy 24 -es belso.
Az egyetlen hatranya, hogy defekt vagy kuslo csere eseten ujabb 24 -es belso kell, es mindent elolrol kezdeni. Viszont ennel olcsobb es hazilag jobb megoldas nincs.
I`m as fast as nobody!
#1697
Írta 2006. január 21. - 23:19
a legolcsóbb rubena belsõnek is végig menetes szelepe van... végy azt.
#1698
Írta 2006. január 21. - 21:49
#1699
Írta 2006. január 21. - 21:26
nem kérni akarom a belsõt, nehogymá ennyire csórónak nézzetek! csak a szelep kell, belsõt azért nem leszek annyira pofátlan, h kérjek.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu