a normál külsõ azért nem foltozható,mert nem AZT kell foltozni,hanem a belsõt sok esetben belül közvetlenül a szövetet látod,amin a futófelületet alkotó gumikeverék van
ellenben a másik egyben van a belsõvel,pontosabban az képezi a belsõ felületét
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
Started by
yanee
, 2003. June 24. 21:57
#1661
Posted 2006. January 23. - 23:21
#1662
Posted 2006. January 23. - 23:15
szingóval nem keverem, mert nem láttam még olyat.
a normális külsõ nem foltozható tiptoppal.
ha más anyaga van az ust-s külsõnek , akkor lehetséges, ezt sem tudom, nem ismerem ezeket.
autókat sem ilyennel foltozzák.
a normális külsõ nem foltozható tiptoppal.
ha más anyaga van az ust-s külsõnek , akkor lehetséges, ezt sem tudom, nem ismerem ezeket.
autókat sem ilyennel foltozzák.
#1663
Posted 2006. January 23. - 23:13
Conor: az UST-s külsõt LEHET belsõvel foltozni.
ugyanis a belsõ felülete kb maga 1 gumibelsõ (de csak UST-s külsõ!)
sztem Thez a szingóval keveri,ami 1 szövetbe varrt belsõ,futófelülettel ellátva,és szinte lehetetlen megjavítani, 1 nap,türelem és kézügyesség kell hozzá
azon mi nem normál?
csiszpapír,folt és vulkanizáló
rája is van írva h for tubeless AND tube tyres
ugyanis a belsõ felülete kb maga 1 gumibelsõ (de csak UST-s külsõ!)
sztem Thez a szingóval keveri,ami 1 szövetbe varrt belsõ,futófelülettel ellátva,és szinte lehetetlen megjavítani, 1 nap,türelem és kézügyesség kell hozzá
azon mi nem normál?
csiszpapír,folt és vulkanizáló
rája is van írva h for tubeless AND tube tyres
#1664
Posted 2006. January 23. - 23:07
szóval akkor lényeg a lényeg: NEM lehet belülrõl megfoltozni egy akármilyen (ust/sima) külsõt?
(miért nem?)
akkor ha van egy ust gumim és tüske megy bele, a lötyi az egyetlen megoldás?
(mindenki mást mond:))
hoppá
http://shop.cyclethe...tid~PK1005.html
szóval akkor valamiért mégsem fogja meg a normál gumiragasztó
most már ezt is tudom, egy tévhittel kevesebb:-)
(miért nem?)
akkor ha van egy ust gumim és tüske megy bele, a lötyi az egyetlen megoldás?
(mindenki mást mond:))
hoppá
http://shop.cyclethe...tid~PK1005.html
szóval akkor valamiért mégsem fogja meg a normál gumiragasztó
most már ezt is tudom, egy tévhittel kevesebb:-)
Autist Team:)
#1665
Posted 2006. January 23. - 23:05
conor: a BELSÕS autóskereket csinálták tiptoppal
az "újakat" gumival javítják, olyan mint egy tyúkszem, és jól csinálják.
az "újakat" gumival javítják, olyan mint egy tyúkszem, és jól csinálják.
#1666
Posted 2006. January 23. - 23:02
azt tudom hogy útközben az
befér a tatyóba, nem nagyobb mint egy belsõ szal...
de az autógumikat is foltozták tiptoppal régen, van is a garázsunkban egy készlet, akkora foltokkal mint a tenyerem:D
kala: szerintem is...
szal otthoni megoldásnak jó a folt is szerintem, de majd egyszer kipróbálom
befér a tatyóba, nem nagyobb mint egy belsõ szal...
de az autógumikat is foltozták tiptoppal régen, van is a garázsunkban egy készlet, akkora foltokkal mint a tenyerem:D
kala: szerintem is...
szal otthoni megoldásnak jó a folt is szerintem, de majd egyszer kipróbálom
Autist Team:)
#1667
Posted 2006. January 23. - 23:00
UST belülrõl foltozható
no még 1 kérdés;
Pocok úr!
Végülis nem egyértelmû számomra,h szötyi nélkül is megy normál külsõt használva, vagy ilyenkor UST külsõ kell, vagy ez külsõnként változik?
Ha jól értettem,te Misivel nyomtad,ami alapból is UST,tehát az nem derül ki mondjuk,h IRC-vel meg tudom-e csinni slime nélkül
no még 1 kérdés;
Pocok úr!
Végülis nem egyértelmû számomra,h szötyi nélkül is megy normál külsõt használva, vagy ilyenkor UST külsõ kell, vagy ez külsõnként változik?
Ha jól értettem,te Misivel nyomtad,ami alapból is UST,tehát az nem derül ki mondjuk,h IRC-vel meg tudom-e csinni slime nélkül
#1668
Posted 2006. January 23. - 22:54
#1669
Posted 2006. January 23. - 22:53
a 20"-as belsõnek nem vékonyabb a szelepnél a gumija esetleg?
az mondjuk jóval szorosabb is lesz....
kipróbálom majd én is sztem...sokat nem veszíthetek
málna: a lyuk belülrõl foltozható tiptoppal sztem
az mondjuk jóval szorosabb is lesz....
kipróbálom majd én is sztem...sokat nem veszíthetek
málna: a lyuk belülrõl foltozható tiptoppal sztem
Autist Team:)
#1670
Posted 2006. January 23. - 22:39
nem egy pille darab, de cserébe...
tatabányán már szinte fájt a fülem a felni csattogásától, de semmi
meg kézzel nem lehet megmondani, hogy 1 v. 2 bar van benne
de a köv. is ilyen lesz, mert jó
elég hátra a cécógumi
tatabányán már szinte fájt a fülem a felni csattogásától, de semmi
meg kézzel nem lehet megmondani, hogy 1 v. 2 bar van benne
de a köv. is ilyen lesz, mert jó
elég hátra a cécógumi
#1671
Posted 2006. January 23. - 22:34
elöl usts michi van és nem láttam még gummát, aminek ilyen iszonyú vastag lenne az oldalfala.. bár lehet, hogy átmenet, hogy mûködjön így is-úgy is jól
(ust és simán is) cserébe kõnehéz (2.2" 1200 gramm)
aztak.rva!!!! :scared:
2.3-as UST gummáim idáig olyan 600 és 800 g körül voltak...
#1672
Posted 2006. January 23. - 22:27
Egyébként én sem értem miért mondja vole azt hogy nincs oldalfala mikor nagyon durva oldalfala van, és alacsony nyomáson sem ütöttem fel az ezer kilómmal a 2.8-asat hátul sem odakúrva, elöl meg soha, még a 2.2-eset sem.
De most a tubelesst már végképp nem fogom:)
De most a tubelesst már végképp nem fogom:)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#1673
Posted 2006. January 23. - 22:25
naja.. tény hogy mióta ust kompatibilis michlein van, nem kaptam tüskét...
de ez a motortrutyi oké, erre voltam kíváncsi
mindenestre akkor a menet közbeni szerelésnek vége, mert egy böszme flakonnal mégsem fogok kerékpárolni.. félévente taxizhatom egy jót
jut eszembe: 100as szögnél mi a heylzet? vegyek új gumit? vagy vihetem autógumishoz, azok meg tudják csinálni?
elöl usts michi van és nem láttam még gummát, aminek ilyen iszonyú vastag lenne az oldalfala.. bár lehet, hogy átmenet, hogy mûködjön így is-úgy is jól
(ust és simán is) cserébe kõnehéz (2.2" 1200 gramm)
mindenesetre bepróbálom én is a módszert, sokat nem veszthetek vele...
24e belsõ, meg egy flakon ilyen izé kijön 3e-ftbõl
de ez a motortrutyi oké, erre voltam kíváncsi
mindenestre akkor a menet közbeni szerelésnek vége, mert egy böszme flakonnal mégsem fogok kerékpárolni.. félévente taxizhatom egy jót
jut eszembe: 100as szögnél mi a heylzet? vegyek új gumit? vagy vihetem autógumishoz, azok meg tudják csinálni?
elöl usts michi van és nem láttam még gummát, aminek ilyen iszonyú vastag lenne az oldalfala.. bár lehet, hogy átmenet, hogy mûködjön így is-úgy is jól
(ust és simán is) cserébe kõnehéz (2.2" 1200 gramm)
mindenesetre bepróbálom én is a módszert, sokat nem veszthetek vele...
24e belsõ, meg egy flakon ilyen izé kijön 3e-ftbõl
#1674
Posted 2006. January 23. - 22:03
azaz, trutyi.
ezért gondolkodom, kb 1 hónap mulva úgyis új felni jön, gimival, ezért miért ne:)
remélem lesz választék.
ezért gondolkodom, kb 1 hónap mulva úgyis új felni jön, gimival, ezért miért ne:)
remélem lesz választék.
#1675
Posted 2006. January 23. - 22:00
Sima tuske azert nem szurja at a tubeless kulsot. Pont azert nehezebb, mert ugyan nincs oldalfal vedelem, viszont nagyon eros a futofelulet alatt, igy ellenall a legtobb termeszetes dolognak. Masfel honap alatt nem volt vele defektem.
Ha megis atszurja valami, akkor a motorknal is alkalmazott tomito trutyi jo, ugysem kell surun szerelgetni az ust -s kereket.
Ha megis atszurja valami, akkor a motorknal is alkalmazott tomito trutyi jo, ugysem kell surun szerelgetni az ust -s kereket.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#1676
Posted 2006. January 23. - 21:58
wtb dual duty felni, elég keskeny, nemtudom hogyan lehetne megcsinálni, nincs ötletem. Természetesen ilyen trutyikat nem fogok felhasználni.
#1677
Posted 2006. January 23. - 21:55
hmm... szertem minden belsõ kicsit vastagabb a szelepnél
milyen felni?
btw, ha jön egy gonosz tüske. akkor szimplán a külsõt kell megragasztani? nem kell ehhez speckó ragasztó? vagy az usts gummák eleve szimpatizálnak a tip-toppal?
milyen felni?
btw, ha jön egy gonosz tüske. akkor szimplán a külsõt kell megragasztani? nem kell ehhez speckó ragasztó? vagy az usts gummák eleve szimpatizálnak a tip-toppal?
#1678
Posted 2006. January 23. - 21:01
Na megvan a hiba forrása, a belsõnek a szelep mellett vastagabb a gumija és emiatt nem fekszik fel tökéletesen a felnire és kicsit kipúposodik az. Ezzel a belsõvel szerintem nem megoldható a dolog. Keresnem kell másikat.
Erre kérek megoldást.
Erre kérek megoldást.
#1679
Posted 2006. January 23. - 20:50
nem õ volt, olyan ember akinél nem menõ ez a rémhírtejesztés, viszont azt is mondta hogy ezt jó régen olvasta.
amúgy meg
éles jobbkanyar pl, dirten, dõlt cuccos, belefeküdve a bringába(dh-n is akár érkezés után) a jobb peremnél felgyûrõdik teljesen a gumi, a bal meg elkezd eltávolodni(jobbra orientálódik a gumi) logikus, csak nemtudom hogy ettõl lesz e vmi v nem.
amúgy meg
éles jobbkanyar pl, dirten, dõlt cuccos, belefeküdve a bringába(dh-n is akár érkezés után) a jobb peremnél felgyûrõdik teljesen a gumi, a bal meg elkezd eltávolodni(jobbra orientálódik a gumi) logikus, csak nemtudom hogy ettõl lesz e vmi v nem.
#1680
Posted 2006. January 23. - 20:47
Heheh, hát én ezt nem tudom elképzelni:D
Michelin gumival és nem 0.2 báron tutira nem, de szerintem ez csak legenda, ki mesélte?Sala?
Michelin gumival és nem 0.2 báron tutira nem, de szerintem ez csak legenda, ki mesélte?Sala?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.