Ha nem marad benne a külsõben a tüske/szilánk, akkor hogy lelem meg a lyukat? :chin: Mert ugye a "megnézem felfújva, hogy hol ereszt" nem mûködik, mint a belsõknél...
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
Started by
yanee
, 2003. June 24. 21:57
#1581
Posted 2006. June 20. - 15:29
#1582
Posted 2006. June 20. - 15:05
defektet sima tiptoppal is akár.
Értsem ez alatt azt, hogy lyukat belül megkeresem és mint belsõ estén, tiptoppal megragasztom? Mert ha igen az nagy császárság!
És kell itt is reszelgetni a ragasztandó felületet?
Kösz az infót.
#1583
Posted 2006. June 20. - 14:12
#1584
Posted 2006. June 20. - 14:09
#1585
Posted 2006. June 20. - 14:04
Nos.
Megvannak a Tubeless kerekek.
Nem volt egy fáklyásmenet az biztos.
Elõször Sun Singletrack STS felniket vettem. Ezek azonban nem tudják megtartani a levegõt akárhogy tömítettem. Szóval a forgalmazó visszavette. Rendes tõlük. Semmiképp se vegyetek ilyen felnit ha tublessozni akartok.
Szóval lett helyette Mavic. A Mavic alapvetõ kompetenciával rendelkezik a felnigyártás területén - mondaná a Strat. Menedzsment tanárom...
A Mavic természetesen hibátlanul mûködik. (EX823)
Elképesztõen király hogy milyen tapadást lehet elérni ilyen kis nyomáson (kb 2 bar), és felütni sem lehet. Soha nem akarok többé hagyományos kerekeket.
Komolyan mondom, aki teheti vegyen tubelesst!!!
Elõre 2.4-es, hátra meg 2.0-s Specialized külsõ került. Sajnos hátra nam fér be a 2.4 mert nagyon magas!
Ha lesz egyszer új vázam akkor megy hátra is a 2.4-es. Azzal már félig olyan lesz mint egy össztelóssal.
Most hosszútávú tesztnek vetem alá a rendszert.
Ja kérdés?
Szúrásos defekteket hogyan lehet javítani ilyen külsõkön?
Ki forgalamaz ilyen javítókészleteket, melyik jó? Tapasztalatokat várok!
J.E.Z.S.O.
Megvannak a Tubeless kerekek.
Nem volt egy fáklyásmenet az biztos.
Elõször Sun Singletrack STS felniket vettem. Ezek azonban nem tudják megtartani a levegõt akárhogy tömítettem. Szóval a forgalmazó visszavette. Rendes tõlük. Semmiképp se vegyetek ilyen felnit ha tublessozni akartok.
Szóval lett helyette Mavic. A Mavic alapvetõ kompetenciával rendelkezik a felnigyártás területén - mondaná a Strat. Menedzsment tanárom...
A Mavic természetesen hibátlanul mûködik. (EX823)
Elképesztõen király hogy milyen tapadást lehet elérni ilyen kis nyomáson (kb 2 bar), és felütni sem lehet. Soha nem akarok többé hagyományos kerekeket.
Komolyan mondom, aki teheti vegyen tubelesst!!!
Elõre 2.4-es, hátra meg 2.0-s Specialized külsõ került. Sajnos hátra nam fér be a 2.4 mert nagyon magas!
Ha lesz egyszer új vázam akkor megy hátra is a 2.4-es. Azzal már félig olyan lesz mint egy össztelóssal.
Most hosszútávú tesztnek vetem alá a rendszert.
Ja kérdés?
Szúrásos defekteket hogyan lehet javítani ilyen külsõkön?
Ki forgalamaz ilyen javítókészleteket, melyik jó? Tapasztalatokat várok!
J.E.Z.S.O.
#1586
Posted 2006. June 10. - 15:56
köszi.nemtom veszek egy TUFO-t és meglátom meddig birja.ha defekt akkor felni csere.nem rossz a rendszer csak ki ne lyukadjon.szingó...............érdekess
#1587
Posted 2006. June 10. - 14:12
Hali! Gondolom van köztetek olyan aki Stan's Notubes rendszert használ. Ha igen akkor leírhatná hogy hol és mennyiért lehet beszerezni magát a rendszert meg azt a lötyit hozzá amivel tömíteni kell a kereket, vagy létezik más mûködõ alternatíva?
#1588
Posted 2006. June 09. - 16:54
ha nem városba használod a szingót, hanem arra, amire való, hosszú outis csapatásokra, jó úton, akkor isteniiiiiiiii
bp-i libakergetõmön én is belsõs rendszert használok, mert azt lehet a gyakorlatban is foltozni, a szingó megcsinálása mûvészet
ha marad a szingós rendszer (nagyon drága ) akkor Palmatex
bp-i libakergetõmön én is belsõs rendszert használok, mert azt lehet a gyakorlatban is foltozni, a szingó megcsinálása mûvészet
ha marad a szingós rendszer (nagyon drága ) akkor Palmatex
#1589
Posted 2006. June 09. - 15:42
a szingo az sziiiivas. versenyezni meg talan jo, mert ugye konnyu meg minden, de kozlekedni vele halal.
cserelj felnit csak az segit. amugy palmatex jo. de van ilyen ketoldalu ragasztoszalag, az is jo
cserelj felnit csak az segit. amugy palmatex jo. de van ilyen ketoldalu ragasztoszalag, az is jo
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1590
Posted 2006. June 08. - 18:17
csao.
vettem tegnap egy biciklit.van rajta Mavic GP4 felni és Continental Giro szingó.
tökjó,elsõ szingóm,de reggelre lapos!a francba.tök simán leszedtem mert mondta
a cangaboltos hogy nehéz lekapni meg ragasztani a lyukat.simán lejött.kádba víz,felfújtam,és ott ahol a fekete futórész és a sárgarész határán kicsi mikro lyukakon végig 20 helyen buborékol.asszem öreg és elfáradt.
erre a felni re rámenne egy Tufo?
tapasztalatok outi szingóval mennyire meggyözöek...?vagy cseréljek sima felnire,azt olcsób,egyszerûbb karbantartani?
ragasztónak jó a Palma-Tex?
köszi elöre is.
vettem tegnap egy biciklit.van rajta Mavic GP4 felni és Continental Giro szingó.
tökjó,elsõ szingóm,de reggelre lapos!a francba.tök simán leszedtem mert mondta
a cangaboltos hogy nehéz lekapni meg ragasztani a lyukat.simán lejött.kádba víz,felfújtam,és ott ahol a fekete futórész és a sárgarész határán kicsi mikro lyukakon végig 20 helyen buborékol.asszem öreg és elfáradt.
erre a felni re rámenne egy Tufo?
tapasztalatok outi szingóval mennyire meggyözöek...?vagy cseréljek sima felnire,azt olcsób,egyszerûbb karbantartani?
ragasztónak jó a Palma-Tex?
köszi elöre is.
#1591
Posted 2006. June 07. - 09:57
Itthon 22 lenne, ha lenne, vagy ha épp van.
És nem mindenki tudja összerakni, mert ez olyan bonyolult, mint a neutronbomba!
Boltbn rakatnám össze btw.
De mitõl olyan bonyolult az?
22/db - az tényleg drága.
Ki a forgalmazó egyáltalán?
#1592
Posted 2006. June 07. - 08:13
Itthon 22 lenne, ha lenne, vagy ha épp van.
És nem mindenki tudja összerakni, mert ez olyan bonyolult, mint a neutronbomba!
És nem mindenki tudja összerakni, mert ez olyan bonyolult, mint a neutronbomba!
#1593
Posted 2006. June 07. - 00:18
A 823 -as felni 20e korul van, darabja.
En inkabb a normal Mavic felni + hazi tubeless tuning mellett dontottem.
En inkabb a normal Mavic felni + hazi tubeless tuning mellett dontottem.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#1594
Posted 2006. June 06. - 13:56
#1595
Posted 2006. June 06. - 13:48
www.mavic.com
Háát elég gyér a felhozatal...
Mindegy!
Valszeg 823 lesz. Remélem lehet kapni itthon!
Fûztõtt már valaki közületek ilyen felnit?
Igazából arra lennék kiváncsi, hogy ezt a FORE nevû cuccot csak simán kézzel bele lehet tekerni a felnibe, vagy van hozzá valami spéci kulcs?
Meg az is érdekelne hogy használtok-e valami tömítõanyagot szúrásos defekt megszüntetésére.
#1596
Posted 2006. June 06. - 13:35
akkor 823. de az nehezebb. mi a f.sznak álltak vissza erre a háromszámos elnevezésre...ki tudja megjegyezni melyik mire való.
#1597
Posted 2006. June 06. - 13:29
#1598
Posted 2006. June 06. - 13:27
Sziasztok!
Olyan Mavic UST-s felnit keresnék, ami nagyjából teljesíti a kövezkezõ igényeket:
ilyen all-mountian, light-freeride, lájt dh felhasználásra kellene, merev vázas bicajba. Szóval vmi. strapabító darabra vágyom és max. 700grammos legyen.
2,4-es Specialized UST külsõvel szeretném használni.
Thx.
Olyan Mavic UST-s felnit keresnék, ami nagyjából teljesíti a kövezkezõ igényeket:
ilyen all-mountian, light-freeride, lájt dh felhasználásra kellene, merev vázas bicajba. Szóval vmi. strapabító darabra vágyom és max. 700grammos legyen.
2,4-es Specialized UST külsõvel szeretném használni.
Thx.
#1599
Posted 2006. January 24. - 22:35
#1600
Posted 2006. January 24. - 22:20
En nem teszteltem, hanem hasznaltam
Es Mavic D321 valamint Mavic D521.
Es Mavic D321 valamint Mavic D521.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!