Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
#1541
Posted 2008. October 26. - 20:37
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1542
Posted 2008. October 26. - 19:03
#1543
Posted 2008. October 26. - 17:30
#1544
Posted 2008. October 26. - 10:09
sziasztok! a furious fredem mennyire tartaná a levegõt belsõ nélkül?? (nem ust) éés az a szalag pl a joe's szalag az csak a küllõlyukaknál tömít? vagy hogyan van az pontosan?köszönöööm!
Tömítõ folyadék nélkül semennyire, folyadékkal tartja a levegõt.
A szalagnak két funkciója van:
- küllõlyuk tömítés
- "szimulálja" az ust felni belsõ árkát, ez segít a felrakásban
#1545
Posted 2008. October 25. - 22:26
Igen, a szalag ott tomit, jar meg egy speci presta szelep es fel liter le is a cucchoz (ami a gumi es a felni kozott hivatott tomiteni).sziasztok! a furious fredem mennyire tartaná a levegõt belsõ nélkül?? (nem ust) éés az a szalag pl a joe's szalag az csak a küllõlyukaknál tömít? vagy hogyan van az pontosan?köszönöööm!
Bar nem probaltam, olvastam rola valami tesztet kb 1 eve es ott istenitettek (MBR talan).
#1546
Posted 2008. October 25. - 17:59
#1547
Posted 2007. March 27. - 09:00
3 havonta kell utannatölteni. Elparolog a viz belöle (valahova?!)
A szelepen kilehet engedni a maradekot ( kis disznolkodas).
A 20 ml szerintem keves lesz.
Igy müködik a dolog A tol ZS ig.
http://www.tubelessk...005/Videos.html
Ez nem ugyanaz a dolog, mint amit tamaska írt. Õ tubelesses gumihoz mondta a szmötyit, ami szúrás esetén tömít. Az Eclipse meg hasonló a NoTube szmötyihez, normál felni-normál külsõ, belsõ nélkül. A defektgátló (pl: Slime, stb.), és a tubeless kit teljesen más dolog!
#1548
Posted 2007. March 27. - 00:10
asszem 20ml cucc kell a 2.1-es gumiba. szal az ugy csordogal benne korbe es azt ugy ki is kell belole takaritani, ha arrol van szo. de vegulis egy resze idovel "megkot" ugy ize... szoval hozzavulkanizalodik [fizikusok!!!] a gumi feluletehez.
3 havonta kell utannatölteni. Elparolog a viz belöle (valahova?!)
A szelepen kilehet engedni a maradekot ( kis disznolkodas).
A 20 ml szerintem keves lesz.
Igy müködik a dolog A tol ZS ig.
http://www.tubelessk...005/Videos.html
#1549
Posted 2007. March 26. - 21:12
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1550
Posted 2007. March 26. - 21:03
Tudtam, hogy meg kellett volna fúrni ez a felnit is autószelepesre, mint a SUN-t...
#1551
Posted 2007. March 26. - 20:44
a szmotyit csak akkor lehet beletenni szelepen keresztul, ha autoszelep. mert ugye annak ki lehet szedni a kozepet. en prestat hasznalok, es ugy kell, hogy felrakod a gumit, de nem teljesen, hanem amikor mar csak az erolkodos resz van hatra, akkor ontod bele. es utanna felpattinthatod teljesen.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1552
Posted 2007. March 26. - 20:39
tamaska: a smotyit osszeszereles utan nyomod bele a szelepen keresztul? nem tomiti el a szelepet ami bennemarad? mennyire sz.r utana szerelni a kulsot?
meg szerencse hogy nem vagtam szet. Csak megy ez... (nagy segitseg volt a muanyaggal bevont fem leszedom, miota beszereztem belole harmat megoldodtak a gondjaim. Akkor lett elegem, amikor a CR17-re slick gumi szereleskor 3 olcso muanyag leszedo tort el...)
#1553
Posted 2007. March 26. - 17:37
Ismerõs, nagyon ismerõs helyzet.pont ilyen párosítást próbálok én is összeszerelni (Crossmax SL + Michelin XCR), de lassan szétvágom flexxel az egészet...
[...]
#1554
Posted 2007. March 26. - 17:30
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1555
Posted 2007. March 26. - 17:05
Van valami köze a gumin megadott min. nyomásnak ahhoz (2,5bar), hogy annál kisebbel már nem tartja rendesen a levegõt?
Mindenkinek köszi a korábbi segítséget, úgy néz ki tubeless-es lettem.
A min. nyomás alá nem érdemes menni, mert akkor könnyen lefordulhat a gumi a felnirõl, egy kanyarban. de már az is elég, ha a gumiperem kicsit elmozdul a felnitõl, és máris elillant a levegõ. Úgyhogy a min. nyomással csinján bánni.
#1556
Posted 2007. March 26. - 16:48
#1557
Posted 2007. March 26. - 16:20
Tapasztalalok:
- Racing Ralph kb 2,5 bar nyomáson nagyon király, jól mászik. Eddig csak döngölt úton volt alkalmam kipróbálni, ott is OK volt
- a Schwalbe-t sokkal könyebb volt felrakni, mint a Michelin-t (próbáltam régebben egy XCR-t)
- kis szappanos hab felfújás elõtt a gumi és perem közé csodákat tesz... látni hol szökik a levegõ, illetve sztem segít is a gumi-felniperem "tömítésnél"
- olcsóbb mûhelypumpa is tökéletes a felfújáshoz, nem kell kompresszor
Van valami köze a gumin megadott min. nyomásnak ahhoz (2,5bar), hogy annál kisebbel már nem tartja rendesen a levegõt?
Mindenkinek köszi a korábbi segítséget, úgy néz ki tubeless-es lettem.
#1558
Posted 2006. December 30. - 21:53
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1559
Posted 2006. December 30. - 02:49
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1560
Posted 2006. December 25. - 12:58
Az autóvillamosság tök egyszerü:
-ha valami nem szikrázik pedig kellene, akkor kontaktspray
-ha valami szikrázik, pedig nem kellene, akkor szigetelõszalag