Az ust rendszer szerintem király én ust gumit használok/conti race king+slime 2.0-2.1baron használom/lehet kicsit nehezebb mint más kerék gumival de nem lehet vele defektet kapni én legalábbis 2007 nyara óta nem javitottam defektet se edzésen se versenyen!!!Azért egy hosszutávon ellehet gondolkodni hogy hányszor akar az ember defektet javitani,vagy egy kis plusszsúly megér annyit hogy ne legyen ilyen gondod,nekem megéri.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
Started by
yanee
, 2003. June 24. 21:57
#1481
Posted 2010. April 21. - 22:59
#1482
Posted 2010. April 21. - 22:57
még egy. és nem is akarok többet belsõst.
ha megálmodom, hogy milyen agyak kerüljenek a 819-be , akkor már csak külsõket kell választani:D:D
#1483
Posted 2010. April 21. - 22:36
akkor te vagy az egy a százból
még egy. és nem is akarok többet belsõst.
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1484
Posted 2010. April 21. - 20:45
akkor te vagy az egy a százból
Nálam is UST, hibátlan! Tüske után mire a lötyi megfogta 1 bár maradt benne (elõl) vidáman haza tekertem vele, 95-100 kg között mozgok 2.2 báron használom.
#1485
Posted 2010. April 21. - 20:24
akkor te vagy az egy a százból
Én idén váltottam tubeless-re, majd meglátjuk milyen lesz.
De azért kérdezd meg azokat a hazai maratonversenyzõket, akik valódi tubeless + lötyivel mennek, hogy mi a véleményük róla. Egyikük se fog rosszat mondani (talán néhányan a schwalbe külsõkkel szívtak az eldurranó perem miatt, de más semmi). Se szúrás, se felütés, se szakadás, jobb tapadás, kisebb gördülési ellenállás terepen, nagyobb kényelem.
A sebesség mindent megold.
#1486
Posted 2010. April 21. - 20:11
akkor te vagy az egy a százból
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1487
Posted 2010. April 21. - 20:10
en nem eroltetem, csak boldogan hasznalom evek ota. gond es szurasos defekt nelkul.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1488
Posted 2010. April 21. - 19:57
õszintén mondom, kár erõltetni a tubeless-t...
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1489
Posted 2010. April 21. - 19:28
Schwalbe és Michelin gumik után ma Contit (nem UST gumik) szereltem UST felnire.
Sajnos a Conti Rubber Queen BC 2.2 oldalfalából 4-5 helyen ködben löki ki a NoTubes tejet. 2,5-3 bárnál simán "blubbolt" a perembe, de azonnal sziszegett az oldalfaluk. Töbszörös rázás, forgatás minden irányban nem használt, kb. 15 percet tudtam tekerni vele. A tej nemlehet a probléma, mivel Schwalbe és Michelin gumiknál simán müxok akár 25ml is.
Feladtam...
Sajnos a Conti Rubber Queen BC 2.2 oldalfalából 4-5 helyen ködben löki ki a NoTubes tejet. 2,5-3 bárnál simán "blubbolt" a perembe, de azonnal sziszegett az oldalfaluk. Töbszörös rázás, forgatás minden irányban nem használt, kb. 15 percet tudtam tekerni vele. A tej nemlehet a probléma, mivel Schwalbe és Michelin gumiknál simán müxok akár 25ml is.
Feladtam...
#1490
Posted 2010. April 18. - 17:34
#1491
Posted 2010. April 17. - 21:21
Szia!
Ma teszteltem a combómat (Crossmax és sima Evo Nobby Nick + 70ml tej), és jelentem, MÛKÖDIK.És érezhetõen könnyebb lett, de azért, mint olvashattad, nem minden folyadékkal jó.Ez a Joe bácsi féle No-Flats ez kiválló, ezt ajánlották én meg tovább ajánlom, mert jó!Mûhelypumpával kompresszorral is feltehetõ, vagy úgy is lehet, h felrakod belsõvel, míg be nem pattan, utána meg csak az egyik oldalát bontod meg a belsõ kivételéhez.Utána lötyi és pumpa.Rázogatás, forgatás és kész.Sztem más külsõvel is jó lehet, a NN-nek elég vékonyka az oldalfala, de a menettulajdonságai bejöttek.
Ma teszteltem a combómat (Crossmax és sima Evo Nobby Nick + 70ml tej), és jelentem, MÛKÖDIK.És érezhetõen könnyebb lett, de azért, mint olvashattad, nem minden folyadékkal jó.Ez a Joe bácsi féle No-Flats ez kiválló, ezt ajánlották én meg tovább ajánlom, mert jó!Mûhelypumpával kompresszorral is feltehetõ, vagy úgy is lehet, h felrakod belsõvel, míg be nem pattan, utána meg csak az egyik oldalát bontod meg a belsõ kivételéhez.Utána lötyi és pumpa.Rázogatás, forgatás és kész.Sztem más külsõvel is jó lehet, a NN-nek elég vékonyka az oldalfala, de a menettulajdonságai bejöttek.
#1492
Posted 2010. April 16. - 18:06
Én Speci Fast Trak külsõt raktam fel belsõ nélkül lötyivel.Bár ez csak az edzõ kerekemen van de eddig hibátlanul mûködik.
Ja és egy DS2-es felnin használom-2réteg PowerTape+belsõbõl készített szeleppel.Nagy elõnye a guminak, hogy simán fel tudtam rakni mûhelypumpával(igaz elõtte 1 hétig használtam belsõvel).
Gumit felraktam a felnire, bele a lötyi kicsit forgattam és gyorsan pumpáltam azt ennyi.
Igaz fújás közben 1-2 helyen jött belõle a takony:-)
Ja és egy DS2-es felnin használom-2réteg PowerTape+belsõbõl készített szeleppel.Nagy elõnye a guminak, hogy simán fel tudtam rakni mûhelypumpával(igaz elõtte 1 hétig használtam belsõvel).
Gumit felraktam a felnire, bele a lötyi kicsit forgattam és gyorsan pumpáltam azt ennyi.
Igaz fújás közben 1-2 helyen jött belõle a takony:-)
#1493
Posted 2010. April 16. - 12:17
Olvasom, hogy lehetséges belsõ nélkül használni sima gumit, ha a keremet felszerelem szalaggal, vagy helybõl tubeless ready meg egy kis tejjel. Ez végül is tetszene, mert akkor könnyû gumi, nincsen defekt. de nem tudom mit mond a gyakorlat?! Van esetleg olyan külsõmárka, ami kifejezetten jó/nemjó erre a megoldásra? Valóban ilyen 1xû lenne, vagy kell az UST gumi? köszi
#1494
Posted 2010. April 14. - 20:54
Ma megcsináltam a rendszert: Syncros 23as felni kétszer körbetekerve szigszalaggal+26mm-es syncros felniszalag+ ust szelep (amit olcsóbban és egyszerûbben egy kiszedhetõ szelepmagú presztás belsõ szétvágásával szerezhet az ember...pl Rubena 700Ft-ért) + latex tejcsi 65-70ml bele a Michelin xcr dry2 ust kölsõbe mielõtt teljesen felpattintom....benzinkúton nagy nyomású levegõ hogy a helyére pattanjon egybõl..aztán rázás 1-2 percig:) Ennyi a nagy mutatvány:)
#1495
Posted 2010. April 13. - 20:55
Na úgy néz ki ez a No-Flats lötyi bevált, végre nem ereszt a gumi, bár inkább reggelre fog kiderülni.Ráadásul sikerült nagyker áron elintézni és így egész olcsó volt.Köszönöm még1x a sok segítséget!Így leugrott pár g, bár ez már grammmánia topic
#1496
Posted 2010. April 13. - 19:15
Most találtam Kenda defekt lötyit csomagolással csõ + adapter 328gr két kerékre való adag és ami még tetszik hogy nem olyan sûrû mint az eddig látottak ja és olcsó a boltban azt hiszem 1400 ft volt.
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1497
Posted 2010. April 13. - 17:35
Én most ilyennel akarom felrakni az új külsõket:
Wheel Milk - latex tubeless tyre sealant, puncture protection
15 fontért vettem 1 literest...szerintem megérte:)
Fél éve használom belsõkben, eddig nulla defekt, elõtte szinte minden hónapban volt vmelyik bringámmal.
Wheel Milk - latex tubeless tyre sealant, puncture protection
15 fontért vettem 1 literest...szerintem megérte:)
Fél éve használom belsõkben, eddig nulla defekt, elõtte szinte minden hónapban volt vmelyik bringámmal.
#1498
Posted 2010. April 13. - 11:18
Az LTV racing hozta be , de kb 3-4 hete kaptam a Csekétõl hírlevelet amiben hirdették , hogy nálunk is van.
Ok, köszi, akkor utána járok.Remélem segít, mert reggelre megint leeresztett az elsõm.Szerintem tényleg a folyadék a ludas.Hátszelet!
#1499
Posted 2010. April 13. - 06:48
Az LTV racing hozta be , de kb 3-4 hete kaptam a Csekétõl hírlevelet amiben hirdették , hogy nálunk is van.
#1500
Posted 2010. April 12. - 22:30
Köszi a sok választ.
A szeleppel tuti nincs gond, mert így volt összerakva a Nokian gummával is, így szerintem a felnivel sincs (Crossmax Slr).Remélem a lötyi a ludas.Ki forgalmazza a No-flats-et?
Remélem összejön, mert így -200g jön le kerekenként, ráadásul pont a külsõ peremérõl ;-P
A szeleppel tuti nincs gond, mert így volt összerakva a Nokian gummával is, így szerintem a felnivel sincs (Crossmax Slr).Remélem a lötyi a ludas.Ki forgalmazza a No-flats-et?
Remélem összejön, mert így -200g jön le kerekenként, ráadásul pont a külsõ peremérõl ;-P