Szerintem csak grammhuszár versenyzõk használják belsõ nélkül a belsõs külsõket, s ennek több oka is van. Az UST legfõbb elõnye, hogy kis nyomáson, felütés veszélye nélkül, tudod használni õket. Viszont a könnyû gumik oldalfala nem fogja a kis nyomást bírni, s több hibajelenséget is produkálhat. A leggyakoribb, az elfordulás, lefordulás a felnirõl, aminek az oka, hogy egyszerûen rugalmasabb, vékonyabb kevlarsodrony van az oldalában, ami esetleg nem is illeszkedik olyan feszesen. A másik, s sokkal veszélyesebb, amikor az oldalfalban lévõ szövet elnyíródik a fékerõ hatására, s egyszerûen ledurran a gumi a felnirõl. Ezt a szakirodalom SSF (Sudden Sidewall Failure) néven említi. Tehát ugye innentõl kezdve felejtõs az 1.8 bar nyomás, ha meg úgyis 3 barra fel kell fújni, akkor mi értelme az UST-nek?
Kivételt egyedül a masszív anyagmennyiséget tartalmazó gumik (Vredstein pl. ilyen) képeznek, mivel ezek oldalfala nincs túlkönnyítve. De a 400 grammos gumiknál ezt felejtsd el.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain
some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás