Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
#1161
Posted 2012. August 22. - 19:43
#1162
Posted 2012. August 22. - 18:51
magas nyomasnal igy mukodik:
Please note, unlike with mountain bike conversions, specific Road Tubeless tires are required for conversion. They have been designed with a folding tire bead that will not stretch and cause catastrophic blowouts. Road Tubeless tires must be used and we have partnered with Hutchinson to provide three excellent options.
viszont cxnal nem latok ilyesmit, es ugyanolyan hatarertekeket irnak, mint montinal.
#1163
Posted 2012. August 22. - 18:41
ez engem is erdekelne... mukodik egyaltalan a dolog? a lottynel nem 3 bar a felso hatar?
Stan's-bõl van ugye oúti felni is, gondolom mûködik a dolog 3 bar felett is, nem mintha szükségem lenne magasabb nyomásra. Oúti latexet már használtam 35ös gumiban, 2,5/3 bar nyomáson hegyen, köves terepen és nem volt gondom vele, csak belsõ nélkül lehetne még kicsit csökkenteni a nyomáson, másrészt a hivatalosan 23mm-ig mûködõ Michelin belsõ nem biztos, hogy hosszútávon is jó lesz másfélszer akkora gumiban. Szobában állva volt már egy új, amelyik szimplán kipukkadt.
#1164
Posted 2012. August 22. - 18:28
#1165
Posted 2012. August 22. - 18:02
#1166
Posted 2012. July 27. - 23:06
#1167
Posted 2012. July 27. - 19:42
#1168
Posted 2012. July 27. - 19:18
#1169
Posted 2012. July 27. - 07:36
#1170
Posted 2012. July 27. - 06:33
Mûhelypumpával néha megy a dolog, néha nem; nekem ilyenkor a CO2 patron mûködött. Ha új még a külsõ, és még emlékszik az összehajtogatott formájára, akkor lehet, hogy az is segít, ha elõször fölteszitek belsõvel, hogy elfelejtse a hajtogatást. Síkosítót használtok, hogy könnyen a helyére tudjon csúszni a külsõ? Gondolom arra ügyeltek, hogy nem a földön van a gumi? Az elsõ felfújásnál az is segíthet, ha kiszeditek a szelep belsejét, úgy erõsebbek a löketek - aztán persze ha leveszed a pumpát azonnal kifúj, de akkor már remélhetõleg a helyén van a gumi. Nem hiszem, hogy a gumiszalag alatt lévõ szalagon bármi is múlna.
Jaja, ügyeltünk ezekre. Igazából nem elõször csinálom már, de ismét meglepett, bizonyos felni/külsõ kombóknál mennyit kell szenvedni. No úgy látszik, ez is egy ilyen. :-)
#1171
Posted 2012. July 26. - 22:37
#1172
Posted 2012. July 26. - 21:35
A JOe's-féle vidijón meg a csaj olyan könnyen alakít át egy kereket tubeless-re, hogy az arcom leszakad!
#1173
Posted 2012. July 12. - 12:12
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1174
Posted 2012. July 08. - 06:33
#1175
Posted 2012. July 07. - 17:51
#1176
Posted 2012. July 05. - 06:32
#1177
Posted 2012. July 05. - 01:31
honnan (nem webshop) a legolcsobb?
de webshop
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1178
Posted 2012. June 28. - 15:18
melyik a legjobb ar ertek aranyu tomito?es honnan (nem webshop) a legolcsobb?
(kivancsi vagyok mikor jonnek elo gumi ovszerbe valo tomitovel)
#1179
Posted 2012. June 17. - 11:34
#1180
Posted 2012. June 17. - 08:32
Hogy szoktátok felfújni a kereket? Nekem van amikor ment pumpával, van, amikor csak patronnal. Benzinkútnál próbáltátok már? Azok elég jók? Esetleg létezik erre a célra alkalmas olcsó kompresszor? (Most beindult a fantáziám: Nem is kéne motoros. El tudnék képzelni egy olyasmit, hogy pumpával felfújok egy kis nyomástartályt, és abból lököm meg a kereket. Tök egyszerû lenne, csak egy kis tartály szelepekkel ... Ha egy kis kínai elkezdené gyártani, 2-4 e Ft-ból meglehetne. Vagy van már?)
Infó: egy CocaCola mûanyag petpalack 16 bart simán bírt, mikor fizikatanárunk még középiskolában (úristen, majdnem 20 éve!) anno rakétát épített belõle valamilyen fizikaversenyhez. A mai vékony falú palackok is szerintem bírják azt a nyomást (saccra 4-6 bar), ami szükséges lehet, a kérdés inkább egy jó szelep építése. A kísérleteknél is ez volt a fõ probléma.