Jelentkezz be Regisztrálj
Tubeless - a belsõ nélküli rendszer
#1141
Posted 2012. September 11. - 10:15
#1142
Posted 2012. September 11. - 10:14
vagy esetleg tubeless külsõt tl ready helyett ?
+1
Aminek nincs oldalfala, nem alkalmas TL használatra...
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1143
Posted 2012. September 11. - 10:09
Furcsa dolgot tapasztalok mostanság Conti gumikkal + Joe's lötyivel, és ahogy a neten nézem, nem vagyok a problémával egyedül. Valahogy a gumi oldalfalán lévõ/kialakuló apró mikrolyukakat nem annyira akarja tömíteni a Joe's, mint vártam volna. A gumi Black Chili-s X-King, ráadásul a ProTection verzió, ami a Conti szerint "hivatalosan" is tubeless ready. Az egyik gumi csak 1 hét után kezdte tartani a levegõt rendesen úgy, hogy nem eresztett le 1 nap alatt 0.5-06 barra, másiknak ehhez 2-3 nap kell.
Elõször sima Joe's Super Sealantet tettem bele, a 2. nap viszont Joe's Elite Racer's tejet tettem, hátha jobban megfogja a levegõt.
Lehet, hogy (az egyébként ammónia-mentes) Conti RevoSealant[/URL]-tet kellene használnom? Ez az: Continental Bicycle -Conti RevoSealant
vagy esetleg tubeless külsõt tl ready helyett ?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1144
Posted 2012. September 11. - 10:08
Elõször sima Joe's Super Sealantet tettem bele, a 2. nap viszont Joe's Elite Racer's tejet tettem, hátha jobban megfogja a levegõt.
Lehet, hogy (az egyébként ammónia-mentes) Conti RevoSealant-tet kellene használnom? Ez az: Continental Bicycle -Conti RevoSealant
#1145
Posted 2012. September 11. - 09:51
ott épp nem néztem...
Szerintetek ez a két tej ugyanaz?
The Solution Reifen Dichtmittel 946ml
vs.
NoTubes Dichtmittel - BIKE-COMPONENTS.DE
venember83,
ezt írtam róla az elsõ út után máshol: útált köves út javult egyszerûen rossszá, simábbak a köves mászások, biztonságos a ferde partoldal, és - ami bár a jobb tapadásból következik, elsõre nem volt nyilvánvaló -, könnyebb vele gyorsan, blokkolás nélkül lassítani. Nagyon tetszik!!!
Azóta még tekertem többet, s mindent úgy érzek most is, vagy még úgyabbul. Tegnap becsúsztam szétvágott földutas mászáson keréknyomba, gond nélkül kapaszkodott vissza a "gerincre" újra. Pedig alaposan lelakott régi Maxxisok vannak rajta, mit kezdene egy új modern külsõvel?
#1146
Posted 2012. September 11. - 08:13
Honnan rendeltél? Ahol én nézem (várom - Bike-Shop mit Best-Price Garantie | H&S Bike-Discount) most épp beszerzés alatt áll.
bikecomponents - raktarrol szallitottak.
Friss tubelessesként mik a legfõbb különbségek menettulajdonságokban a belsõs rendszerhez képest?
jobban gurul, jobban tapad - es kenyelmesebb is. mintha visszakaptam volna egy jo adagot az ossztelosbol.
#1147
Posted 2012. September 11. - 08:07
No, beruháltam egy mavic 819 felnis kerékbe. Természetesen a kisördög ott motoszkál, ezért pici pénzért vettem "rendes" TL szalagot, meg gorillát is. Az ust-t már használom, konkrétan fülig ér a szám, ha felfelé tekerek, ha lefele gurulok. A régi kerekeim meg megcsinálom házilagosan (egyiket így, másikat úgy), aztán meglátjuk az mire elég.
Friss tubelessesként mik a legfõbb különbségek menettulajdonságokban a belsõs rendszerhez képest?
#1148
Posted 2012. September 11. - 07:07
nalam a stans lotty is jobban mukodott, mint a joes, igy ujabbat stanst rendeltem megint (littyos kiadasban nincs is rossz arban).
Honnan rendeltél? Ahol én nézem (várom - Bike-Shop mit Best-Price Garantie | H&S Bike-Discount) most épp beszerzés alatt áll.
#1149
Posted 2012. September 11. - 06:46
#1150
Posted 2012. September 10. - 22:14
a kit sem garancia arra, hogy mukodik a felniddel es gumiddal. en csak erre szant felnivel es gumival allnek (tam) neki a muveletnek. esetleg erdemes kulfoldi forumokon utanaolvasni, hogy az adott technikaval van e eselyed atalakitani.
Miért az "erre szánt" az garancia? Pl. a ZTR nem kompatibilis a Geax TNT-vel, pedig az oldalon elvileg ott van. Megpróbáltam, s semmi esély rá, mintha egy 24-es BMX gumit erõltetnénk a Podium felnire. Írtam a Geax-nak, s visszaírták, hogy ja bocs, nem kompatibilis, ugyanis õk a tolerancia alsó értékét gyártják, a ZTR meg a felsõt (kerületben). Ellenben a nem-TNT Geax felmegy rá. Írtam a ZTR-nek, hogy hogy is van ez, s õk is azt mondták, a könnyû felnijeikre nem ajánlják felerõltetni, mert eleve túl nagy nyomásra kell felfújni ahhoz, hogy bepattanjon. (a felni asszem 2.2-t bír max...)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1151
Posted 2012. September 10. - 20:50
#1152
Posted 2012. September 05. - 09:00
#1153
Posted 2012. September 05. - 07:26
#1154
Posted 2012. September 04. - 18:25
Szeretnék belsõnélküli kerekeket, nyiván UST a cél, csak még "nincs hozzá kedvem". Visszaolvastam úgy hat év hozzászólásait...
Eleinte azt gondoltam jó lesz nekem a gettó tl is, akár gorilla szigszalaggal, akár 20-as belsõvel. Aztán ahogy haladtam idefelé az idõben kicsit elbizonytalanodtam. Használ hosszabb ideje ilyet valaki (hagyományos felnin, hagyományos külsõvel), ÉS jó tapasztalatokkal? Vagy ha kicsivel többet szánunk rá, az itthon is kapható komplett kittek hosszútávon beváltak?
Most simán belsõsek a kerekeim, slime van benne, a súly nem annyira szempont nálam.
Másik kérdésem pedig contis. Nézegettem a gyár honlapján, az ust-s külsõknél a minimum nyomás 45 psi - 3.1+ bar. Ez (miért) jó?
mint mar irtam,2 eve hasznalok gettotubelesst,hagyomanyos kereken(fulcrum red metal 5),hagyomanyos gumival(maxxis crossmark),24-es belsobol megoldva
hibatlanul mukodik,ara pedig a tizede egy komplett kitnek
#1155
Posted 2012. September 04. - 17:40
Eleinte azt gondoltam jó lesz nekem a gettó tl is, akár gorilla szigszalaggal, akár 20-as belsõvel. Aztán ahogy haladtam idefelé az idõben kicsit elbizonytalanodtam. Használ hosszabb ideje ilyet valaki (hagyományos felnin, hagyományos külsõvel), ÉS jó tapasztalatokkal? Vagy ha kicsivel többet szánunk rá, az itthon is kapható komplett kittek hosszútávon beváltak?
Most simán belsõsek a kerekeim, slime van benne, a súly nem annyira szempont nálam.
Másik kérdésem pedig contis. Nézegettem a gyár honlapján, az ust-s külsõknél a minimum nyomás 45 psi - 3.1+ bar. Ez (miért) jó?
#1156
Posted 2012. August 26. - 07:55
Ez egy negatív mintás gumi, szerintem tök alkalmatlan terepre. Ha sokat döngetsz macskakövön, jó lehet, de sodrós kanyarban kb. nulla lehet a tartása.
Szerintem télen használd a nyáron nullára koptatott gumijaidat. Nem tudom mennyit biciklizel, de nálam mindig van szezon végén 1-2 RR, aminek a közepe már teljesen slick.
ne rendes terepezesre gondolj - a linkelt bringat kb ugy hasznalnam, mint egy crossbicot. aszfalt, meg nagyon lightos terep (dongolt ut, sotter) a varosban es a kornyeken. konnyebb, puritanabb, kevesebb karbantartas, meg szerintem kenyelmesebb is lenne, nem kellene azzal foglalkozni, hogy felutom valszeg elsovaltot sem raknek ra. a gumit illetoen szerintem a szelessege miatt homokon is elmenne (sok helyen eleve a tengerparton hasznaljak).
egyelore meg csak fejben "epitgetem", es probalok nemi infot szerezni, hogy mukodne e a dolog.
#1157
Posted 2012. August 25. - 22:49
Szerintem télen használd a nyáron nullára koptatott gumijaidat. Nem tudom mennyit biciklizel, de nálam mindig van szezon végén 1-2 RR, aminek a közepe már teljesen slick.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1158
Posted 2012. August 25. - 20:42
supermotot (bigapple) nem probalta vki terepen? az lenne a masik, amit szivesen kiprobalnek ilyen vegyeshasznalaton - telo nelkul, tubeless - de tesztkeppen "kisse" draga. vmi ilyesmi gepet kepzeltem el:
#1159
Posted 2012. August 22. - 22:47
cxre tuti a szingó. ha nincs rá keret, akkor én maradnéj a latexnél. Én a 26os latexet használtam fl évig 29esbe, minden gond nélkül.
Mindenes edzõ/bejárós/cx géprõl van szó. Arra semmiképp nem raknék szingót és ragasztgatni sincs kedvem. Minden hülye 26os latexet használ 29esben, 99%-ban gond nélkül, köztük én is így tettem. Idéntõl a montikon ZTR felniket használok, azokkal hibáltan a belsõnélküliség. Erre az "ócskavasra" nem teszek 25rongyos felniket sem, télen ne rágja már szét a sós lé.