Na jó, akkor letesztelem és majd írok róla. Egy Race King ProTection 2.2-m van a hátsó kerékre.
Más. Az új tubeless-ready DT Swiss XR331 és XM401 felnik belső, küllőfuratos íve kissé mélyebben íveltebb, mint például a ZTR, ezért bizonyos külsők nyomás alá helyezése némileg nehezebb lehet. A Schwalbe is nehezebben megy fel, mint a ZTR felnire, bár nem vészes, ha jó a pumpa. Kivett szelepmaggal egy Topeak Joeblow mountainnel már könnyen ment, de jó tudni, hogy hagyományos pumpával így sem lesz annyira egyszerű.
Probléma: a Specialized külső + DT felni kombó viszont horror, valószínűleg még a kompresszor sem segít.
Megoldás:
egy helyett két vagy akár 3x körbe tekert tubeless szalag és máris úgy megy fel, mint az álom! Ugyanez igaz minden olyan TLR külsőre, aminek a belső átmérője nagyobb az átlagnál. Sikeres tubelessesítést mindenkinek!
Az újabb Continental ProTection külsőknél, mint a RaceKing és X-King, az oldalfal a defektgátló ellenére is még mindig ereszti a levegőt?