Nem vet meg senki senkit, .......szerintem. Kinek mi jön be. Azért is kínálnak a gyártók több alternatívát. Sajnos a bogár eltávolítás azért nem olyan 1xű mintha csupán sáros lenne. A tárolása sem okoz gondot. A tetős szett macerásabb volt, mert külön a csomagtartó, külön a szállító, ezek alkatrészei. A vonóhorgost meg felakasztottam két kampós csavarral és kész. A vonóhorog valóban nem olcsó, tízen ezertől több mint 100eHUF-ig van választék. Nagyban befolyásolja a kocsi típusa. Én az alsó szegmensből választottam, így megúsztam 35 ezerből, úgy, h az elektromos bekötést nem engedtem, azt magam oldottam meg. A Thule csinál olyan profi szállítókat, h nem kell sem a nyergeket mozgatni, sem a kormányt, elférek rajta kényelmesen, úgy, h nem sérülnek a bicók. Nem kell rongyot vagy más kitámasztót pluszban felhasználni. Egyedül a hajtőművek állását kell figyelni, az a kritikus része. Kompon még nem utaztam vele, de majd figyelek. Sajnos az valóban igaz, h a ráfutásos baleseteknél nagyobb a gond, de nem ezen stresszelünk.
Szóval én nagyon meg vagyok vele elégedve, bár nem rég van meg ez a hurcolási lehetőség, de számomra mindenképpen megváltás a tető után.