Kösz mindenkinek a választ. Akkor ez eldőlt, beruházok egy ilyen tartóba.
Jelentkezz be Regisztrálj
Kerékpárszállítás autóval - tetõn, hátul vagy bent?
#81
Írta 2017. február 14. - 17:54
#82
Írta 2017. február 14. - 10:27
Két outride tartót használok évek óta probléma mentesen, a lefty miatt lett egy proride is, valamit tényleg rosszul csinálhattál.
biztosan. ettől függetlenül, az én olvasatomban, ha annak ellenére, hogy nem vagyok egy kimondott műszaki analfabéta mégis elrontottam valamit, akkor ez a termék nem jó, hanem minimum körülményes a használata.
a "nem elég stabil a proride" véleményekkel nem tudok vitatkozni, csak annyit tennék hozzá, hogy sosem volt gondom vele. elvben nekem is jobban tetszik az outride (nyilván ezért vettem meg), viszont a gyakorlatban (nekem) nem vált be.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#83
Írta 2017. február 14. - 02:23
Használ valaki első villa befogású szállítót tetőre? pl.: http://menabocsomagt...partarto-tetore
Mennyire stabilak ezek? Jobb mint ami a vázat fogja, vagy sokkal instabilabb ?
Sokkal stabilabb, egyszerűbb és gyorsabb a felrakás. Ráemeled a bringát, elöl rázárod, hátul lekötöd a kereket. Ennyi. A legjobb !
Évekig így jártunk haverral, szeretett 170el közlekedni a jóember de atomstabil volt mindig.
A vázfogós instabilabb és a felrakás is sokkal körülményesebb, lassabb. Eleve sokkal magasabban van a súlypont, a légellenállás, mindenben instabilabb, szorítja a pille alu v. karbon vázat...fúj.
Annyi, hogy a haverom valamiért a gyári gyorszárat kicserélte egy Shimano-ra, neki nem tetszett az eredeti. Nem tudom az milyen volt, azt nem láttam soha.
#84
Írta 2017. február 14. - 01:58
ühüm, annyit tennék hozzá, hogy volt thule outride tartóm. kétszer vittem vele bringát, aztán el is adtam. szerintem borzalmas. az első alkalommal a telópapucson szép bemarást csinált a villát fogó rész, a második alkalommal majdnem kiugrott belőle a villa, mert lelazult menet közben. harmadik esélyt nem adtam neki. a másik tartóm, egy thule proride viszont hosszú évek óta hibátlan, még ha nem is olyan "stabil". lehet, én voltam béna, de ha tartót vennék, csakis utóbbit.
Két outride tartót használok évek óta probléma mentesen, a lefty miatt lett egy proride is, valamit tényleg rosszul csinálhattál.
#85
Írta 2017. február 13. - 23:49
ühüm, annyit tennék hozzá, hogy volt thule outride tartóm. kétszer vittem vele bringát, aztán el is adtam. szerintem borzalmas. az első alkalommal a telópapucson szép bemarást csinált a villát fogó rész, a második alkalommal majdnem kiugrott belőle a villa, mert lelazult menet közben. harmadik esélyt nem adtam neki. a másik tartóm, egy thule proride viszont hosszú évek óta hibátlan, még ha nem is olyan "stabil". lehet, én voltam béna, de ha tartót vennék, csakis utóbbit.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#86
Írta 2017. február 13. - 23:33
Stabilabb mint a vázat fogó változat, cserébe kell venni keréktáskát, ha még nincs.
Így van,ugyanilyen kettőn szállítom a gépeket,jobb-biztonságosabb érzés.
#87
Írta 2017. február 13. - 23:12
Üdv
Használ valaki első villa befogású szállítót tetőre? pl.: http://menabocsomagt...partarto-tetore
Mennyire stabilak ezek? Jobb mint ami a vázat fogja, vagy sokkal instabilabb ?
Stabilabb mint a vázat fogó változat, cserébe kell venni keréktáskát, ha még nincs.
#88
Írta 2017. február 13. - 20:07
Üdv
Használ valaki első villa befogású szállítót tetőre? pl.: http://menabocsomagt...partarto-tetore
Mennyire stabilak ezek? Jobb mint ami a vázat fogja, vagy sokkal instabilabb ?
#89
Írta 2016. szeptember 11. - 19:28
Szevasztok!
Thule ClipOn 9103 tartóhoz keresek rögzítő gumit!
Ha esetleg tud-e valaki helyet ill. oldalt,ahonnan lehetne rendelni!
http://www.csomagtar...ncar_02_LRG.jpg
Köszi!
#90
Írta 2016. augusztus 21. - 23:34
Sziasztok,
Ford smaxban szeretnem szállítani bent a bicajomat. Tudtok valamilyen rögzítő megoldast ajanlani, hogy állva tudjam szallitani? Valami sín rendszerre gondoltam, amihez a villat tudnam egy gyorsszarral rogziteni. Köszi!
http://sibox.hu/prod...rekparszallito/
#91
Írta 2016. augusztus 21. - 22:09
Ford smaxban szeretnem szállítani bent a bicajomat. Tudtok valamilyen rögzítő megoldast ajanlani, hogy állva tudjam szallitani? Valami sín rendszerre gondoltam, amihez a villat tudnam egy gyorsszarral rogziteni. Köszi!
#92
Írta 2016. június 16. - 06:49
Én a helyedben erősen gondolkodnék a vonóhorgos megoldáson. A kocsidra már 22eHUF-ért van horog, igaz fel kell szereltetni + vizsgáztatni kell a kocsit és akkor jutottál még csak el a szállító vásárlásához. Minden tekintetben ez a legjobb megoldás (szerintem). A karosszéria nem nagyon tolerálja ezeket az "akasztható" tartókat. A tetőn szállítás szintén macera. Szóval én erősen gondolkodnék a helyedben.
Tudom, hogy igazad van, de ahogy te magad is mondtad vonóhorog + levizsgáztatni, nem kis összeg és ugye akkor jön még csak a tartó vásárlás. Viszont az autó másfél év múlva vizsgázik, akkor tetetek majd vonóhorgot. Addig meg ki húzom akasztóssal. Megrendeltem a korábban említett menabo tartót, amit már meg is kaptam és össze is szereltem. Jó lesz, mert nem takarja ki a lámpát és stabilan is rögzíthető! Másfél évig el leszek vele. Egyébként felhívtam a boltot ahonnan rendeltem és tök rendesek voltak, mert azt mondták, amennyiben nem jó az autóra, visszacserélik simán. Most örülök, mert nem kel a bringát szétszednem és otthon hagynom. A vonóhorgon meg nem gondolkodom, másfél év múlva meg lesz.
Köszönöm a tanácsod egyébként!
#93
Írta 2016. június 15. - 20:04
Én a helyedben erősen gondolkodnék a vonóhorgos megoldáson. A kocsidra már 22eHUF-ért van horog, igaz fel kell szereltetni + vizsgáztatni kell a kocsit és akkor jutottál még csak el a szállító vásárlásához. Minden tekintetben ez a legjobb megoldás (szerintem). A karosszéria nem nagyon tolerálja ezeket az "akasztható" tartókat. A tetőn szállítás szintén macera. Szóval én erősen gondolkodnék a helyedben.
Ridley Noah Fast
#94
Írta 2016. június 14. - 09:47
a legjobban akkor járnál, ha elgurulnál az autóval egy boltba, ahol lehet ilyen tartót kapni és rápróbálnátok.ha jó, azonnal meg is tudod venni.
Köszi a tanácsot! Sajnos itt borsodban nem könnyű ilyen boltot találni. Azért körbe nézek, hátha árul itt valamelyik bolt a közelben.
#95
Írta 2016. június 14. - 09:33
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni tőletek.
Egy kerékpártartó vételén gondolkodom.
Mivel sedan típusú autóm van vonóhorog nélkül (Renault Fluence), kinéztem egy ilyen http://menaboaruhaz....to-hatso-ajtora típusú tartót. A lényeg, hogy azért ez lenne a választás, mert "elvileg" nem takarja ki a lámpákat. Tehát nem kell pót lámpasor és nem kell külön csatlakozót csináltatnom az autóra. A kérdés pedig az lenne, hogy a lökhárítóval érintkező rész és a kerékpár tartó sín között, mennyi a távolság? Amennyiben lenne ilyen szállítója valakinek és megmérné, azt megköszönném! Hívtam a webáruházat ez ügyben, de annyi volt a válasz, hogy mivel az autó típusa nincs benne a listában, ezért nem tud nekem ajánlani tartót (az adat megkérdezéséig el sem jutottam). Mert úgy is csak visszaküldeném, ha nem jó és szerinte ne is rendeljem meg. Én pedig úgy gondolom, hogy nem lenne ez rossz nekem. Erről vélemény? Igaza van?
A válaszokat előre is köszönöm!
Tisztelettel: János
a legjobban akkor járnál, ha elgurulnál az autóval egy boltba, ahol lehet ilyen tartót kapni és rápróbálnátok.ha jó, azonnal meg is tudod venni.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#96
Írta 2016. június 14. - 08:49
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni tőletek.
Egy kerékpártartó vételén gondolkodom.
Mivel sedan típusú autóm van vonóhorog nélkül (Renault Fluence), kinéztem egy ilyen http://menaboaruhaz....to-hatso-ajtora típusú tartót. A lényeg, hogy azért ez lenne a választás, mert "elvileg" nem takarja ki a lámpákat. Tehát nem kell pót lámpasor és nem kell külön csatlakozót csináltatnom az autóra. A kérdés pedig az lenne, hogy a lökhárítóval érintkező rész és a kerékpár tartó sín között, mennyi a távolság? Amennyiben lenne ilyen szállítója valakinek és megmérné, azt megköszönném! Hívtam a webáruházat ez ügyben, de annyi volt a válasz, hogy mivel az autó típusa nincs benne a listában, ezért nem tud nekem ajánlani tartót (az adat megkérdezéséig el sem jutottam). Mert úgy is csak visszaküldeném, ha nem jó és szerinte ne is rendeljem meg. Én pedig úgy gondolom, hogy nem lenne ez rossz nekem. Erről vélemény? Igaza van?
A válaszokat előre is köszönöm!
Tisztelettel: János
#97
Írta 2016. május 18. - 19:51
Természetesen midenki a saját szempontjai alapján eldönti hogy mi a legjobb megoldás, nincs azzal semmi baj. Mindegyiknek vannak pozitívumai/negatívumai a másikkal szemben, bár én mindkettôt elég ideig használva személy szerint nem tudok semmit felhozni a tetôn való szállítás mellett, talán csak annyit hogy nem kell hozzá vonóhorog.
Én a vonóhorgossal nulláról - tartó felszereléssel, egy bicajjal - 5 perc alatt kényelmesen menetkész vagyok, a további két bicaj darabonként +3 perc. Tetôtartóval ez tovább tartott mert nem szerettem a kereszttartókat fennthagyni. A vonóhorgos tartómon a bicajok eddig nem értek össze, max az ülést kellett lejjebb engedni valamelyiken. Ha összesározom a bicajt és nincs hol lemosni, abban az esetben is jobbak találtam a vonóhorgosat, nem kell a kocsi tetejére emelgetni, de van aki nem teker sárban és ez nem szempont. Emellett pedig amennyit megyek, az elmúlt 3 évben a kissebb üzemanyag fogyasztással már simán vissza is hozta az árát.
A lényeg hogy van normális opció mindegyik szállítási módra, akár elérhetô áron is. Már csak arra várok hogy a harmadik rendszámot két stadionépítés között végre megszüljék...
#98
Írta 2016. május 18. - 17:37
Nem vet meg senki senkit, .......szerintem. Kinek mi jön be. Azért is kínálnak a gyártók több alternatívát. Sajnos a bogár eltávolítás azért nem olyan 1xű mintha csupán sáros lenne. A tárolása sem okoz gondot. A tetős szett macerásabb volt, mert külön a csomagtartó, külön a szállító, ezek alkatrészei. A vonóhorgost meg felakasztottam két kampós csavarral és kész. A vonóhorog valóban nem olcsó, tízen ezertől több mint 100eHUF-ig van választék. Nagyban befolyásolja a kocsi típusa. Én az alsó szegmensből választottam, így megúsztam 35 ezerből, úgy, h az elektromos bekötést nem engedtem, azt magam oldottam meg. A Thule csinál olyan profi szállítókat, h nem kell sem a nyergeket mozgatni, sem a kormányt, elférek rajta kényelmesen, úgy, h nem sérülnek a bicók. Nem kell rongyot vagy más kitámasztót pluszban felhasználni. Egyedül a hajtőművek állását kell figyelni, az a kritikus része. Kompon még nem utaztam vele, de majd figyelek. Sajnos az valóban igaz, h a ráfutásos baleseteknél nagyobb a gond, de nem ezen stresszelünk.
Szóval én nagyon meg vagyok vele elégedve, bár nem rég van meg ez a hurcolási lehetőség, de számomra mindenképpen megváltás a tető után.
Ridley Noah Fast
#99
Írta 2016. május 18. - 17:37
Én hátsó ajtóra szerelhető thule-t használok, 1-1 perc a fel- és lerakás. Tökéletesen masszív, szerencsére a kocsim hátfala meredek, bringa pakolás nagyon egyszerű, igaz, hogy a hármas tartóra a 3. bringa felrakása már elég macerás. igen, nekem is visszatérő rémálmom, hogy belém jönnek hátulról!
#100
Írta 2016. május 18. - 17:21
Én tetőn hordom, nincs vonóhorog az autón, na azt felszereltetni sem két forintos költség lenne, síelés miatt tetőbox játszik, így a kereszttartót semmi képen nem úszhattam volna meg, ami a leginkább zavaró számomra a vonóhorgosoknál, teljes kihasználtság mellet, nyerget elfordítani, rongyokat szivacsokat tömdösni a vázak-villák közé, ne dörzsölődjön le a festék, rámpáknál le-fel, kompnál, ugyan úgy figyelni kell mint ágakra a tetőn szállítva, ráfutásos balesetnél a kér értéke exponenciálisan növekszik.
Egy szép ideális világban lenne egy VW T4-T5 Caravelle Syncro-m!
gaboca1 módosította - 2016. május 18. - 17:23