Az elsõ villa+hátsó kerék rögzítésnek akkor van értelme, ha karbon vázas a bicód. A karbon vázas, fõleg országúti gépeket nem ajánlott a váznál+2keréknél fogva rögzíteni, mert sérülékeny. A freeride, DH gépeknél fordulhat még az elõ (a nagy rugóutak és a hagyományostól eltérõ vázgeometriák miatt) hogy a hagyományos rögzítéssel nem találsz fogáspontot a vázon.
Amennyiben nem ilyen jellegû bringákat szállítasz, teljesen feleslegesnek tartom a
Thule OutRide 561, vagy hozzá hasonló megoldásokat!
A
Thule FreeRide és a
Thule ProRide is teljesen megbízható, stabil, jó megoldások!
Ha viszont a fent leírt, speciálisabb kerékpárokkal rendelkezel, akkor feltételezem nem 100e Ft.-os kategória. Nem szeretnék a zsebedben turkálni, de egy 300-400e +++ Ft. környéki bringa nem érdemel meg egy 40e Ft.-os kerékpártartót?
Én most állok át hátsó ajtós szállításról a tetõsre. Egyszerûen azért mert 4 bringa már nem fér fel hátra és sokat kellett matekolni háromnál is hogy ne koccanjanak össze se egymással se a tartóval. Amúgy megbízható, stabil megoldás volt, annó a Norautónál vettem, saját márkás de jó minõségû cucc, csak ajánlani tudom. Errõl van szó.
Most olyat kerestem a tetõre ami elsõ villában rögzít. Stabilabb és nem sérülhet elméletileg sem a váz fényezése mert nem azt fogja. A thule profi de méregdrága, a rose-nál van jó áron Velomann de az csak négyszöges rúdra rögzíthetõ, nekem ovál van. És sokan elég gagyinak minõsítették. Aztán hosszas kutakodás után rátaláltam erre. Egy fajta kritikát olvastam róla, ha fix a rúd távolság akkor kisebb kocsiknál túl rövid lehet a távolság a két elem között. Nekem sínes kombi van, ott nincs ilyen veszély.
De ha másnak van villás rögzítésre jobb ötlete ne tartsa magában, köszi!