Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Kerékpárszállítás autóval - tetõn, hátul vagy bent?

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
829 hozzászólás a témában

#201
gaboca1

gaboca1

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 2.348 hozzászólás
Mágneses síléctartó - CAM Himalaya - www.tetoboxshop.hu

#202
Sly78

Sly78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.513 hozzászólás

Csak hát a fém a fémen nem biztos, hogy jót tenne a fényezésnek.


közé is lehetne tenni vmi textil v gumi anyagot, ha elég erõs a mágnes, lehet h mûködne.

#203
DannyL81

DannyL81

    Dancó a hegyről...

  • fórumtag
  • 1.373 hozzászólás
  • LocationVeresegyház
Csak hát a fém a fémen nem biztos, hogy jót tenne a fényezésnek.

#204
ncc1701

ncc1701

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 580 hozzászólás

Én így elsõre félnék rárakni ezzel a módszerrel egy biciklit az autó tetejére, pedig baromi jó volna, ha mûködne, mert végre nekem is lenne megoldásom a kerékpárszállításra.


Mágneses jobb lenne, mint a cuppantós.

#205
(ex)Cat

(ex)Cat

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 357 hozzászólás

Érdekes koncepció. Õrizetlenül hagyni nem lehet az autót ugyan, de használaton kívül bármikor leszerelhetõ maga a felfogató eszköz. Ígéretesnek tûnik, már ha nem sérül tõle a karosszéria (horpadás a kanyarokban, rázkódástól, stb.).
Review: Seasucker Mini-Bomber Suction Cup Bike Rack | Mountain Bike Review


Én így elsõre félnék rárakni ezzel a módszerrel egy biciklit az autó tetejére, pedig baromi jó volna, ha mûködne, mert végre nekem is lenne megoldásom a kerékpárszállításra.

#206
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee
Érdekes koncepció. Õrizetlenül hagyni nem lehet az autót ugyan, de használaton kívül bármikor leszerelhetõ maga a felfogató eszköz. Ígéretesnek tûnik, már ha nem sérül tõle a karosszéria (horpadás a kanyarokban, rázkódástól, stb.).
Review: Seasucker Mini-Bomber Suction Cup Bike Rack | Mountain Bike Review

#207
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Autón belül macerás a történet. Összekoszolja a belteret, benyomja a kárpitot, ki kell szedegetni a kerekeket is. Én is kisérleteztem vele, vettem nagyméretû ágybetétszivacsot és azt feldaraboltam, mûködik de nem az igazi. Nekem ez a típus van, karbon vázakat fogunk bele, minden gond nélkül. Profi cucc, könnyû fel és leszerelni is, a bringát is fél perc alatt fel lehet rá tenni. Mondjuk nekem nem volt sok opció hogy ajtóra vagy hátra vagy beltérbe, révén hajót is tervezek majd szállítani a tetõn.

THULE ProRide 591 kerékpártartó | THULE Partner - Budaörs
11:38:11 IM 2012

#208
palinkasgabor

palinkasgabor

    vendég

  • fórumtag
  • 16 hozzászólás
Kösz a választ. Egyre inkább arra jutok, hogy drága bicót az autón belül fogok szállítani. Az Outride 561 gondolom már jobb konstrukció, de ezt már drágállom. Pláne, hogy qr15-höz külön adaptert kell venni hozzá.

#209
thulebolt

thulebolt

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás
Szia!

A Velo Vise Pro 511-1 egy régebbi típus, még nem volt felkészítve átütõtengelyes villákhoz! Az ilyen jellegû Thule tartókból ami szóba jöhet: Thule OutRide 561
THULE Partner - Budaörs

#210
andersen

andersen

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Én ezt átfutnám a helyedben....és más típust választanék...

#211
palinkasgabor

palinkasgabor

    vendég

  • fórumtag
  • 16 hozzászólás
Sziasztok,

Thule "gurut" kérdeznék az alábbiról:

Thule Velo Vise Pro 511-1

Amire nekem kellene: QR15-ös tengelyes karbon bicó tetõcsomis szállítására. Vajon ez szóba jöhet?

#212
ncc1701

ncc1701

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 580 hozzászólás

...De azt azért te sem gondolod komolyan, hogy egy "unatkozó marketinges" találta ki...


Ugyanannak az unatkozó marketingesnek a haverja találta ki anno a dízel H astránál a 45 ezres olajcsere periódust. Amit aztán levittek 30 ezerre. Akinek meg esze van, az cseréli 10-15 ezrenként. Divat lett ott is nagy számokat megadni. Az meg, h mi lesz a 3-4. olajcsere után, már nem érdekli õket, az a lényeg, h kopjon a moci, vegyél újat. Senkinek nem érdeke a tartós eszköz, csak a vásárlónak, de az meg pont le van sz@rva.

#213
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Mi indokolná a létrejöttét


a profit

lasd meg

Valo Vilag
X-Factor
Fluor Tomi
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#214
thulebolt

thulebolt

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás
Nem gondolom, hogy a Thule szent és sérthetetlen, sõt tudnék mesélni a hülyeségeikrõl (de ez most nem tartozik ide). De azt azért te sem gondolod komolyan, hogy egy "unatkozó marketinges" találta ki, hogy egyáltalán legyen ilyen kerékpárszállító megoldás és azt valahogy magyarázzuk már meg. Mi indokolná a létrejöttét, ha egyébként a hagyományos rendszerekkel minden bringa gond nélkül szállítható lenne? A használatuk is macerásabb mert a kereket ki kell venni + valahol szállítani kell. Sajnos volt már olyan vásárlóm (az elmúlt 10 év alatt nem is egy), akinek igenis megsérült a karbon váza a hagyományos bringatartóktól, ezért tért át erre a megoldásra. A saját tapasztalataimat pedig nyugodtan tekinthetem "örökérvényû igazságnak", és ezért egészítettem ki a weboldalamat ezzel a plusz infoval (ami egyébként korábban megtörtént, mint a thule.com-on), hogy más ne fusson bele ebbe a hibába.
Természetesen ez csak egy ajánlás, amit mindenki a saját belátása szerint kezel!
THULE Partner - Budaörs

#215
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Annal vagyok okosabb mint hogy ne kerdojelezzek meg egy allitast ha szerintem nem allja meg a helyet. Fuggetlenul attol hogy ki allitotta.

Vagy szerinted "A GYARTO" az szent es tevedhetetlen es boruljunk le a laba elott? Na ne mar. Ott is csak emberek dolgoznak. Csak te gondolkodas nelkul leforditod amit egy unatkozo marketinges osszecsapott egy pentek delutan, es onnantol kezdve ugy kezeled mint valami orokervenyu igazsag.

Oke hogy ebbol elsz, es nincs is semmi bajon a Thule termekekkel, kituno mind.

De munkam soran en is napi kapcsolatban allok nagyon sok gyartoval, sot kb 6 het mulva indul egy sajat projektem is cegen belul, szoval tudom hogy megy ez.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#216
thulebolt

thulebolt

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás
The recommended roof option for transportation of bikes with sensitive frames (e.g. Carbon) forrás: Thule - Thule OutRide 561

tehát a gyártónál is okosabb vagy...

Meg mindig jobb a feltudomanyos okoskodas, ami legalabb tenyekkel van alatamasztva (lasd video), mint olyat irni hogy "elsosorban orszaguti carbon vazas vagy egyeb serulekeny vazas kerekparokhoz ajanljuk ahol a kerekparvaz megfogasa kerulendo" ugy hogy semmi nem tamasztja ala hogy miert lenne kerulendo vagy mitol olyan baromi serulekeny egy karbon orszaguti vaz.

Van papir vastagsagu alsocso, amit ujjal be lehet nyomni, ez teny es valo. De ez teljesen nem anyagfuggo, sot, ez leggyakrabban aluvazaknal tapasztalhato. Azzal van a bajom, hogy valaki kitalalta hogy ami karbon az serulekeny, es mindenki erre bologat gondolkodas/tapasztalat nelkul.

(Masreszt meg nem carbon hanem karbon helyesen, de ezt mar felve jegyzem meg)

Ja es ezek a pro tour csapatok is biztos mindig ropira torik a bringakat mondjuk mikor a Paris-Roubaix-n mennek 100-zal macskakovon az autoval :P

[ATTACH=CONFIG]2722[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]2723[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]2724[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]2725[/ATTACH]


THULE Partner - Budaörs

#217
zeezoltano

zeezoltano

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.068 hozzászólás
Szép válasz:)
Amíg van más aki idegeskedjen helyettem, tegye meg az !
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!

#218
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Meg mindig jobb a feltudomanyos okoskodas, ami legalabb tenyekkel van alatamasztva (lasd video), mint olyat irni hogy "elsosorban orszaguti carbon vazas vagy egyeb serulekeny vazas kerekparokhoz ajanljuk ahol a kerekparvaz megfogasa kerulendo" ugy hogy semmi nem tamasztja ala hogy miert lenne kerulendo vagy mitol olyan baromi serulekeny egy karbon orszaguti vaz.

Van papir vastagsagu alsocso, amit ujjal be lehet nyomni, ez teny es valo. De ez teljesen nem anyagfuggo, sot, ez leggyakrabban aluvazaknal tapasztalhato. Azzal van a bajom, hogy valaki kitalalta hogy ami karbon az serulekeny, es mindenki erre bologat gondolkodas/tapasztalat nelkul.

(Masreszt meg nem carbon hanem karbon helyesen, de ezt mar felve jegyzem meg)

Ja es ezek a pro tour csapatok is biztos mindig ropira torik a bringakat mondjuk mikor a Paris-Roubaix-n mennek 100-zal macskakovon az autoval :P

[ATTACH=CONFIG]2722[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]2723[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]2724[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]2725[/ATTACH]
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#219
thulebolt

thulebolt

    vendég

  • fórumtag
  • 45 hozzászólás
Arra, hogy egybõl különbséget tudtál tenni monti és országúti között, "mivel nem vagy idióta". De a bringatartónál meg folyamatosan összemosod a két kategóriát!

Nem írtam olyat, hogy "a karbonnal óvatosan mert eltörik", csupán annyit, hogy a villa rögzítõs kerékpártartók elsõsorban karbon országúti bringákhoz ajánlottak. Te vagy az aki a féltudományos okoskodást elkezdted, és erõlteted továbbra is...

Részemrõl ennyit errõl!

ez nem tudom mire akart reakcio lenni, en nem mondtam hogy dh-ra akarok hasznalni egy orszaguti vazat. Mivel nem vagyok idiota. :confused:

de te nezd meg a cannondale-es satuba szoritos videot, hajtogassad nyugodtan tovabb ezt az okossagot hogy "a karbonnal ovatosan mert eltorik". #omajgad


THULE Partner - Budaörs

#220
ivancso.isti

ivancso.isti

    vendég

  • fórumtag
  • 268 hozzászólás
Én csak azt nem értem, miért hangsúlyozzák a gyártók feltûnõen a karbonnál, hogy "mindenképp tartsa be a megadott nyomatékokat!" Nyilván a mosógépes példa erre is alkalmazható, de ez nekem nem ad teljes magyarázatot, hiszen (tudtommal) az alunál nem hangsúlyozzák ennyire, nem? Tehát valami oka csak van a különbségnek? (Vagy rosszul tudom, és az alunál is ugyanennyire mondják, hogy tartsd be...?)

(Pl. most raktam fel könyöklõt az alu kormányomra, jól meghúztam a csavarokat, karbon kormányon lehet, hogy nem mertem volna, szerintetek alaptalanul? De mondhatnám példának a nyeregcsõbilincset is, mindig parázok, nehogy túl erõsen meghúzzam...)