A kerkeket fogó talpak a freeride-on is állíthatók, de úgy emlékszem a vázat tartó kar is. Viszont az nem derékszögben áll. Mondasz valamit, lehet, hogy azzal kellene játszani, minél nagyobb a szög, annál stabilabb.
Jelentkezz be Regisztrálj
Kerékpárszállítás autóval - tetõn, hátul vagy bent?
				
                    
                    #161
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 20. - 09:42
				
			
				
			
		
			
			
			
		
				
					
				
				
                    
                    #162
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 20. - 09:34
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				
Nálam a Ghost-nak állatira szerencsétlen formájú a váz pont azon a részen ahol befogom és ráadásul alig fér bele.
De még megoldható pont.
Szerintem a ProRide-ban az a csodálatos, hogy minden féle vázat ugyan olyan könnyen tudsz megfogni vele. De hátha van valaki aki használ ilyet és elmeséli.
proride tartóm van. a legvastagabb, legbumszlibb alsócső amit eddig látott, az első generációs giant trance-é, ami ráadásul nagyjából négyszög keresztmetszetű volt. megbirkózott vele, nem hagytam el a bringát 
 de nem voltam igazán nyugodt, a befogó pofáknak eléggé a szélére estek a váz azon pontjai, amiket fogott a tartó. ami még érdekes lehet, hogy a "hasas hintaló" dizájn is okozhat meglepetéseket, ami miatt a tartó karja nem mindig tud derékszögben állni az alsóvázcsőhöz képest, pedig ez fontos! ezen a proride állíthatóságával (a kerekeket fogó talpak és a kar alsó rögzítése is csúsztatható) lehet ugyan segíteni, de vannak korlátai. egyszóval: ha a hagyományostól eltérő vázad van, érdemes vásárlás előtt rápróbálni a bringát a tartóra. vagy orutride-ot venni. ![]()
- DannyL81 kedveli ezt
 
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
				
                    
                    #163
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 20. - 07:34
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Nekem a vastagnál pont bejött, a vékony nyikorog folyamatosan. A Proride jobb lehet vajon vékonyabb vázra? A második tartónál elgondolkodtam azon is, de végül nem azt vettem.
Nálam a Ghost-nak állatira szerencsétlen formájú a váz pont azon a részen ahol befogom és ráadásul alig fér bele. 
 De még megoldható pont.
Szerintem a ProRide-ban az a csodálatos, hogy minden féle vázat ugyan olyan könnyen tudsz megfogni vele. De hátha van valaki aki használ ilyet és elmeséli.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
				
                    
                    #164
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 23:22
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Nekem 530-as van. A Ghost váza nekem is vastag nagyon és ha nem találom el, akkor nekem meg kopogni szokott kanyarban. De ha eltalálom pont jól (el szoktam) akkor ez megszűnik. Én gumibelsőt teszek a vázra és úgy fogatom rá, úgy kicsit bátrabban rá merem tépni a karbon vázra. Nekem nincs rá semmi panaszom, szeretem.
A ProRide-ot szeretném majd kipróbálni, szerintem fogok venni egyet jövő szezonban. Igazából az lenne a legjobb megoldás erre a vastag váz dologra.
Nekem a vastagnál pont bejött, a vékony nyikorog folyamatosan. A Proride jobb lehet vajon vékonyabb vázra? A második tartónál elgondolkodtam azon is, de végül nem azt vettem.
				
                    
                    #165
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 22:53
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Melyik thuled van? Nekem a Freeride 530 van, a Kona váz nem túl vastag és a pofák, amik fogják a vázat nyikorognak folyamatosan kanyarban, pedig már úgy ráhúzom, hogy alig lehet kioldani. Új korától ezt csinálja és a pofákban a gumi kopik is. A párom bringájához a Freeride 532-t vettem, a befogatója annak is ugyanolyan. A váz sokkal vastagabb, semmi hangja nem volt 300km-es úton, a gumi mint újkorában.
Nekem 530-as van. A Ghost váza nekem is vastag nagyon és ha nem találom el, akkor nekem meg kopogni szokott kanyarban. De ha eltalálom pont jól (el szoktam) akkor ez megszűnik. Én gumibelsőt teszek a vázra és úgy fogatom rá, úgy kicsit bátrabban rá merem tépni a karbon vázra. Nekem nincs rá semmi panaszom, szeretem.
A ProRide-ot szeretném majd kipróbálni, szerintem fogok venni egyet jövő szezonban. Igazából az lenne a legjobb megoldás erre a vastag váz dologra.
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
				
                    
                    #166
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 22:40
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Jólvan, igazatok van!
Nem mentem ám tartósan annyival, csak kíváncsi voltam, mert már 120-nál el volt gyengülve és kicsit meghajtottam egy egyenes részen. Aztán ott volt a vége óra szerint, de az valójában csak 140.
Tényleg nem volt szép tőlem, a ma esti túrórudit meg is vonom magamtól.
Nekem is full Thule készletem van amúgy, remek cucc.
Melyik thuled van? Nekem a Freeride 530 van, a Kona váz nem túl vastag és a pofák, amik fogják a vázat nyikorognak folyamatosan kanyarban, pedig már úgy ráhúzom, hogy alig lehet kioldani. Új korától ezt csinálja és a pofákban a gumi kopik is. A párom bringájához a Freeride 532-t vettem, a befogatója annak is ugyanolyan. A váz sokkal vastagabb, semmi hangja nem volt 300km-es úton, a gumi mint újkorában.
				
                    
                    #167
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 22:20
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Teljesen korrekt sofőr lehetsz, kb túlterhelt autóval 150-nel hasítani
persze biztos megtudod fogni bármilyen helyzetben arról nem is beszélve hogy a tetőcsmagtartós bringaszállitót sem erre a sebbeségre tervezték. Nem tudom mit szólnék ha ilyen sebbeségnél elszálna egy bringa a tetőről.
van itt a fórumon olyan, aki "életvitelszerűen" gyorshajtó, radardetektor beszerelve, etc, mert siet és sok dolga van. ...és láthatóan el is hiszi, hogy megteheti.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
				
                    
                    #168
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 21:58
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Fel sem tűnt, de tényleg nem tanácsos 150-el menni bringákkal a tetőn. Én ennyi bringával nem mernék 90-nél jobban menni. Ha elszáll a bringa az a többi közlekedőre is veszélyes lehet. Nekem Thule tetősín van, Thule bringaszállító és elvileg a max sebesség valahol 100-110km/h között van meghatározva. Tartósan maximum 120-al mentem így, rövid időre egyszer-egyszer megnyomtam jobban is. Eddig még nem volt baj.
Egyszer volt 5 személlyel terhelve és dugig pakolva az autóm, se nem ment se fékerő nem volt. Úgyhogy tényleg óvatosan.
Jólvan, igazatok van! ![]()
Nem mentem ám tartósan annyival, csak kíváncsi voltam, mert már 120-nál el volt gyengülve és kicsit meghajtottam egy egyenes részen. Aztán ott volt a vége óra szerint, de az valójában csak 140. 
 Tényleg nem volt szép tőlem, a ma esti túrórudit meg is vonom magamtól. ![]()
Nekem is full Thule készletem van amúgy, remek cucc.
- kboross@t-online.hu és zeezoltano kedveli ezt
 
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
				
                    
                    #169
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 21:46
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Mert állítva eldől.Kivett első kerékkel és nyeregcsővel meg stabilan áll mindenféle rögzítés nélkül a kombimban ledöltött hátső ülésekkel.
És ez mitől fejjel lefelé szállítás? ![]()
				
                    
                    #170
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 21:07
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Fel sem tűnt, de tényleg nem tanácsos 150-el menni bringákkal a tetőn. Én ennyi bringával nem mernék 90-nél jobban menni. Ha elszáll a bringa az a többi közlekedőre is veszélyes lehet. Nekem Thule tetősín van, Thule bringaszállító és elvileg a max sebesség valahol 100-110km/h között van meghatározva. Tartósan maximum 120-al mentem így, rövid időre egyszer-egyszer megnyomtam jobban is. Eddig még nem volt baj.
Egyszer volt 5 személlyel terhelve és dugig pakolva az autóm, se nem ment se fékerő nem volt. Úgyhogy tényleg óvatosan.
freddyke módosította - 2013. október 19. - 21:12
				
                    
                    #171
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 20:57
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Teljesen korrekt sofőr lehetsz, kb túlterhelt autóval 150-nel hasítani
persze biztos megtudod fogni bármilyen helyzetben arról nem is beszélve hogy a tetőcsmagtartós bringaszállitót sem erre a sebbeségre tervezték. Nem tudom mit szólnék ha ilyen sebbeségnél elszálna egy bringa a tetőről.
Ne izguld túl! Csapj fel egy sört. ![]()
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
				
                    
                    #172
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 20:51
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Élményem van tetőn szállítással kapcsolatban!
Adott egy 5.4l/100km -es fogyasztású Ford Focus. Tégy a tetejére 4db MTB-t, egyet pedig a csomagtartóba. Ültess be 4 utast, tömd tele az utolsó lyukat is csomagokkal.
Hajts fel az autópályára, kapcsolj légkondit, told padlóig a gázt.
Végeredmény: max. sebesség 150km/h (viccen kívül, padlón), fogyasztás 9.6l/100km.
Tapasztalat nem ígéret!
Teljesen korrekt sofőr lehetsz, kb túlterhelt autóval 150-nel hasítani 
  persze biztos megtudod fogni bármilyen helyzetben arról nem is beszélve hogy a tetőcsmagtartós bringaszállitót sem erre a sebbeségre tervezték. Nem tudom mit szólnék ha ilyen sebbeségnél elszálna egy bringa a tetőről.
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
				
                    
                    #173
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 20:16
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Bringaszállító alkalmatosság tetőre/hátsó ajtóra/vonóhorogra nem játszik? Vagy félsz, hogy megbüntet a jard? (sajna nem igazán illenek a hátsóajtó/vonóhorog szállítók a magyar kresz-be
)
Az elöző verdám idejében a tetőn szállítottam,de nagy volt a szélzaj és a fogyi,meg mindenre figyelni kellett,hogy ne akadjon fel előtetőn,stb.Vonóhorgom nincs,a hátsó ajtós nem szimpi.Marad a csomagtér,csinálok egy tartót majd a télen,hogy állítva lehessen betenni.Adott hozzá minden,csak a munkakedv hiányzik :-) .
				
                    
                    #174
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 19:58
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Mert állítva eldől.Kivett első kerékkel és nyeregcsővel meg stabilan áll mindenféle rögzítés nélkül a kombimban ledöltött hátső ülésekkel.
Bringaszállító alkalmatosság tetőre/hátsó ajtóra/vonóhorogra nem játszik? Vagy félsz, hogy megbüntet a jard? (sajna nem igazán illenek a hátsóajtó/vonóhorog szállítók a magyar kresz-be 
 )
				
                    
                    #175
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 19:26
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Élményem van tetőn szállítással kapcsolatban!
Adott egy 5.4l/100km -es fogyasztású Ford Focus. Tégy a tetejére 4db MTB-t, egyet pedig a csomagtartóba. Ültess be 4 utast, tömd tele az utolsó lyukat is csomagokkal.
Hajts fel az autópályára, kapcsolj légkondit, told padlóig a gázt.
Végeredmény: max. sebesség 150km/h (viccen kívül, padlón), fogyasztás 9.6l/100km.
Tapasztalat nem ígéret!
Nekem 1db-al a tetőn, csomagtartó dugig, hátsó üléseken is volt ez-az. Mutató mozgása szerint 6.5l / 100km-t kért Pécs-Sopron között. Igaz köd volt és az első 200km-t 40-80km/h között tettem meg. Teher nélkül is ennyit eszik egy kicsit nagyobb tempónál.
				
                    
                    #176
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 19:17
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Élményem van tetőn szállítással kapcsolatban! ![]()
Adott egy 5.4l/100km -es fogyasztású Ford Focus. Tégy a tetejére 4db MTB-t, egyet pedig a csomagtartóba. Ültess be 4 utast, tömd tele az utolsó lyukat is csomagokkal.
Hajts fel az autópályára, kapcsolj légkondit, told padlóig a gázt.
Végeredmény: max. sebesség 150km/h (viccen kívül, padlón), fogyasztás 9.6l/100km. ![]()
Tapasztalat nem ígéret! ![]()
DannyL81 módosította - 2013. október 19. - 19:18
"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
				
                    
                    #177
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 19:12
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Mert állítva eldől.Kivett első kerékkel és nyeregcsővel meg stabilan áll mindenféle rögzítés nélkül a kombimban ledöltött hátső ülésekkel.
És kivett első kerékkel oldalra fektetve nem jó? Nekem 5 ajtós Opelem van, előre döntött ülésekkel a 22"-os bicikli, úgy ahogy van (kihúzott nyeregcsővel, kerekekkel) pont befér. A biciklit a bal oldalára fektetem, kormányt elfordítom jobbra, az első kerék az anyósülés mögé kerül.
				
                    
                    #178
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 19:07
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				A kiegyenlítő tartályban lehet buborék, ráadásul még rázkódik is, amivel jó eséllyel a fékcsőbe kerülhet. De miért kell fejjel lefelé szállítani?
Mert állítva eldől.Kivett első kerékkel és nyeregcsővel meg stabilan áll mindenféle rögzítés nélkül a kombimban ledöltött hátső ülésekkel.
				
                    
                    #179
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 18:34
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				A kiegyenlítő tartályban lehet buborék, ráadásul még rázkódik is, amivel jó eséllyel a fékcsőbe kerülhet. De miért kell fejjel lefelé szállítani?
				
                    
                    #180
			
                    
                
                
				
				
				
					
				
				
					Írta 2013. október 19. - 17:45
				
			
				
			
		
			
			
			
				
					
				Okozott már valakinek problémát a fejjel lefelé szállított olajos fékes bringa?A levegősödésre gondolok.

 Belépés
 Felhasználó létrehozása
			
			
			
				
 Ugrás az oldal tetejére





