tudsz alternatívát, ami minden téren jobb, mint a Polar?Ûgy tûnik itt mindenkinek Polar óraja van, és szenvedtek is vele rendesen.
Jelentkezz be Regisztrálj
Pulzusmérõk és egyéb nyalánkságok
#1941
Írta 2008. február 14. - 14:47
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1942
Írta 2008. február 14. - 13:07
Gondolom azért, hogy ne vonja el a figyelmedet a közlekedésben. Persze az, ha végig azt bámulod, hogy mikor érsz küszöbre, az nem vonja ám el. Lehet, hogy megkérdem Zergét, hátha valahogy meg lehet trükközni.
De ez persze csak oda vezet, hogy az lesz, hogy majd letojom a kilómétereket, a sebességet, s csak az edésidõt fogom mérni. Fõleg éjszaka vicces, mert akkor aztán tényleg leginkább csak a hangjelzésre hagyatkozhatsz.
Newbiker! Rálinkelnél arra az oldalra a Polar weblapon, ahol ezt olvasod?
Itt olvastam a "HR-based target zones with audible alarm" pont alatt van az, hogy "Not in Bike mode".
A CS600 és RS400 is tudja. Bár itt ugye most a bringázásról volt szó. A hétvégén pl. kikaptam egy wearlinket a fiókból, felnyomtam és indultam Vác felé. A CS600 zörög, hogy nézzem meg a jeladót, mert nincs pulzus. Hát nem az RS400 övét vettem fel?!?!
enté:
nekem semmi bajom a CS600-al, sõt!
#1943
Írta 2008. február 14. - 12:21
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1944
Írta 2008. február 14. - 12:18
Dante
ha megtudsz valamit, írd meg lécci
edit
Enté
én meg vagyok vele elégedve. de ugye nem lehet minden tökéletes
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1945
Írta 2008. február 14. - 11:55
Polar s710/720/725/8xx tulajdonosok! Az tök komoly, hogy nincs arra mód, hogy bringafunkciókkal is hangjelzés kisérje a zónahatár túllépését (bármely irányba) ? Mert ezek szerint célirányos edzést akkor jobb végezni "bike off" üzemmódban, mert hát nyilván nem bámulhatom végig a kijelzõt, s hangjelzést pedig (a kézikönyv szerint sem and "bike on" esetben "zone alarm-ot"...) nem ad intervall-edzés üzemmódban...Kicsit mérges vagyok, mert ez nem egy logikus dolog.
Nekem CS 200 van az tudja. Csipog is egyfolytában hehe.:lol1:
#1946
Írta 2008. február 14. - 11:12
De ez persze csak oda vezet, hogy az lesz, hogy majd letojom a kilómétereket, a sebességet, s csak az edésidõt fogom mérni. Fõleg éjszaka vicces, mert akkor aztán tényleg leginkább csak a hangjelzésre hagyatkozhatsz.
Newbiker! Rálinkelnél arra az oldalra a Polar weblapon, ahol ezt olvasod?
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1947
Írta 2008. február 14. - 10:54
#1948
Írta 2008. február 14. - 10:50
nekem is ez a szívfájdalmam, hogy csak futáskor csipog
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1949
Írta 2008. február 14. - 10:33
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#1950
Írta 2008. február 11. - 23:49
Konásandrás
Én 182 magas vagyok.A cs200-nál a pedálforulat alul,a pulzus mellet van,de nem lehet a kijelzõt ezirányba variálni.Viszont minde esetben kijelzi.
#1951
Írta 2008. február 11. - 15:45
Én elkezdtem az ilyen irányú edzéseket, de idõ kell hozzá.Lehet, hogy hajtókarcsere elõtt nem ártana megpróbálni, hogy rágyúrtok a hajtáshatékonyságra, körtekerésre?
Decemberben 75-80as fordulatszámmal forgattam a pedált alapból, most már nem okoz gondot a 90-100, pár hét alatt baromi sokat lehet feljõdni ilyen téren.
A versenyidõszakra remélem javul a helyzet.
#1952
Írta 2008. február 11. - 14:10
Ja egyébként van aki a profi országúti mezõnyben is 175ös karral megy és mellette tud pörögni mint állat. (pl.: Thor Hushovd)
#1953
Írta 2008. február 11. - 13:44
és Te milyen magas vagy?175mm LX
én 183 vagyok, mtb-n 175ös karhossz van, országútin 170.
a 175ös kényelmesebb, de a rövidebb se gáz, simán tekerek vele 2-3 órát
alapból olyan 80-90 körül pörgetek, amúgy igyekszem a 100at tartani. eleinte nekem is szokatlan volt, "gyakorlás" kérdése az egész...
tegnap hülyeségbõl kipróbáltam mennyi a max csapásszám, (170mm-es hajtókar) 160at tudtam kitekerni belõle...
nem tudom a CS200asodon milyen kijelzõ van, nekem alul mindig a pulzust mutatja, felette levõ két mezõt pedig szabadon választhatom. a középsõ a legnagyobb, oda szoktam beállítani a csapásszámot, hogy mindig jól lássam. felül kicsiben pedig vagy az idõ vagy a sebesség van, mert ezek ugye kevésbé fontosak.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1954
Írta 2008. február 11. - 13:26
Decemberben 75-80as fordulatszámmal forgattam a pedált alapból, most már nem okoz gondot a 90-100, pár hét alatt baromi sokat lehet feljõdni ilyen téren.
#1955
Írta 2008. február 11. - 13:13
175mm LXMekkora karod van? Lehet rövidebb kellene...
#1956
Írta 2008. február 11. - 09:07
Ugyanígy vagyok én is, amikor azt hiszem, hogy elszállok, kiderül, hogy 90-et pörgetek.Felszereltem a pedálfordulatszámlálót végre.Remélem nem fogom lerugni,pl. tolás közbe.Jó kis dolog.Érdekes összenézni a pulzussal.Alapozáshoz 90-100-at ajánlanak,de nekem a 80 is szenvedés,a 90 meg kész mókuskerék.A 100-at meg szinte meg se tudom tekerni....
Nekem csak 170-es kar kellene, de itthon '08-as XT hajtómûhöz csak 175-ös hosszban lehet hozzájutni.
#1957
Írta 2008. február 11. - 00:13
#1958
Írta 2008. február 11. - 00:04
#1959
Írta 2008. február 06. - 11:04
#1960
vendég_Charon_*
Írta 2008. február 06. - 07:28
Jaja, tudom, de úgy mégis Nem biztos h. megéri szöszölni vele, wattmérõt meg nem hiszem hogy veszek, szóval szerintem marad ez, ez is elég jó
Olyan bizonytalan vagy mostanában. Vagy mégsem?
zoozoo: Isten hozott a Polarosok klubjában! :clap: