tudod tán nem véletlen hogy a régi alu kona dawg (amire vhogy eléggé hasonlit a merida
) majd fél kilóval nehezebb, de még a szkandium is vagy 20 dekával.
Jó látod ezt a tömegcsökkentõs dolgot (és a konás hasonlóságot is), egyetértek. Speciel örülnék, ha nem ~13.3kg lenne az enyém (L-es), hanem lehetne felõlem 15kg, csak mûködjön rendesen minden és ne kelljen attól tartanom, megreccsen nekem valahol alattam! (Remélem, ettõl így sem kell...) A tömegcsökkentés amúgy sem érdekel különösebben, mert elõször magamról kéne ledobnom azt a 3-4 kg felesleget.

Sebaj, ez van, ez a bringa ilyen, ezt kell szeretni. Mert egyébként lehet, még így is.

Ha összegezni akarom eddigi tapasztalataimat: lassan közelítem már a 2000. (azaz kettõezer) megtett kilométert (javarészt közepesen vagy egészem AM-esen kemény terepen) és összességében nagyon jó szolgált. Telóban volt már olajcsere (lassan ismét + rugóstag szervíz is lesz), láncot is cseréltem közben (lassan ismét cserélem ezt is), elvásott 1-1 garnitúra fékpofa, de a fékrezonancián kívül más, a használatból adódó kopáson/elhasználódáson kívül végül is nem volt vele semmi gondom.
Sajnos anyagilag nem vagyok abban a helyzetben, hogy cserén gondolkodjak, meg nem is leszek még egy darabig; de legközelebb az agyára megyek minden boltosnak, amikor ennek az utódját keresem, az tuti!
