fenor: a csapágy zsírzáshoz szükséged lesz legaláb egy db kónuszkulcsra. Olyan vékonyra köszörült villáskulcs, ami a te kónuszodhoz való. Anélkül ne nagyon kezdd el szétszedni amásik kereket, mert nem lehetetlen ugyan, de ordasz szopás az összerakás, és szonte biztos, hogy nem lesz jó. Ha nincs otthon kónuszkulcs, akkor egy régivágású lemez bringaszerszám meg egy köszörû lesznek a legjobb barátaid.
Zsírzáshoz visszatérve, a fogaskoszorú leszedése után lazítsd meg a tengely egyik oldalán a kónusz záróanyáját és szedd is le teljesen. A kónuszt óvatosan tekerd ki a tengely végéig úgy, hogy a golyók benn maradjanak. Ekkor pl egy müanyag fecskendõbõl be tudsz nyomni zsírt a golyókhoz. Kis ünyességel át lehet húzni a tengelyt a másik oldalra, még mindig bennmaradó golyókkal, és ott is megismételni a mûveletet. Utána kónusz visszateker, alátétek/záróanya visszarak, beállít, örül. A beállítás azt jelenti, hogy a kiszerelt kerék tengyelye egy picit, icipicit, kotyogjon, és ahogy a gyorszárat megfeszíted, azzal pont múljon el a kotyogás.Valszeg nem jön össze elsõre, tessék próbálkozni.
A golyók visszarakása pedig úgy megy, hogy fogsz egy laposfejû csavarhúzót, meg egy tégely zsírt. Ha szerencséd van, akkor mindkét oldalon egyforma méretû és mennyiségû golyó van. Ha nem, akkor utána kell nézni tipus szerint. Egy tolómérõ a barátod.
Ha megvan, hogy melyik oldalra mennyi és milyen golyó megy, akkor lehet berakosgatni. A golyópájákat kikened zsírral. Mehet vastagon, ujjal. Utána fogod a csavarhúzót, kis zsírt teszel a fejére, azzal felszedsz egy golyót és benyomod a helyére. Ha körbeértél, akkor jön a másik oldal. Ha elég zsírt tettél be, akkor nem fognak kipotyogni. Ha a másik oldal is megvan, akkor tengely vissza, kónusz vissza, kész.
--Trifo