Vagy 2kilos kalapácsal elverni a menet végét.új önzáró anyák esetleg?
Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
#1581
Írta 2010. január 14. - 22:44
#1582
Írta 2010. január 14. - 21:59
#1583
Írta 2010. január 14. - 21:51
Vidd visza a szervizbe... elvégre kihagyták aminek ott kellene lennie.
Magam szereltem ki és úgy vittem be, itt én vagyok a hunyó.
@Bloke: 2701-es majdnem kétszer erõsebb, ha jól látom a számokat (38Nm vs. 20 Nm a 243-asnál).
No, miket nem tud meg az ember!
_____________________________________________
AM rlz
#1584
Írta 2010. január 14. - 21:42
Vidd visza a szervizbe... elvégre kihagyták aminek ott kellene lennie.
Szerintem szembe röhögnék. Egyébként amikor elõszõr vettem Loctite-ot, a "szakértõ" rám sózott egy 2701 jelzésût, hogy az is jó lesz (243-ast kértem), utólag tudtam meg, hogy az erõsebb...
#1585
Írta 2010. január 14. - 21:33
Vidd visza a szervizbe... elvégre kihagyták aminek ott kellene lennie.Úristen, 50 ml majdnem 13e Ft!? Biztos sponsored by Bvlgari. Vagy aranyat oldtak fel királyvízzel és az van benne?
Közben találtam 1300 Ft-ért 5 ml-est, nekem bõven elég lesz, évekig. Egyébként a hátsó felfüggesztésem csavarjai 100-150 km-enként kilazulnak, mióta szervízben folt a rugóstag, oda kéne. Volt "gyárilag" is ilyen kék cucc a csavarokon; hát, nem gondoltam volna, hogy ez ennyit számít. Hiába, mindig tanul az ember.
Mégegyszer is, köszi az infót!
#1586
Írta 2010. január 14. - 21:23
A kerékpáros iparban standard a 243-s. De szólok elõre, hogy nem lesz olcsó.
Úristen, 50 ml majdnem 13e Ft!? Biztos sponsored by Bvlgari. Vagy aranyat oldtak fel királyvízzel és az van benne?
Közben találtam 1300 Ft-ért 5 ml-est, nekem bõven elég lesz, évekig. Egyébként a hátsó felfüggesztésem csavarjai 100-150 km-enként kilazulnak, mióta szervízben folt a rugóstag, oda kéne. Volt "gyárilag" is ilyen kék cucc a csavarokon; hát, nem gondoltam volna, hogy ez ennyit számít. Hiába, mindig tanul az ember.
Mégegyszer is, köszi az infót!
_____________________________________________
AM rlz
#1587
Írta 2010. január 14. - 17:58
A kerékpáros iparban standard a 243-s. De szólok elõre, hogy nem lesz olcsó.Szuper, köszi srácok az infókat és a jótanácsot!
#1588
Írta 2010. január 14. - 16:40
_____________________________________________
AM rlz
#1589
Írta 2010. január 14. - 15:07
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#1590
Írta 2010. január 14. - 13:54
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1591
Írta 2010. január 14. - 13:49
Tudnátok nekem abban segíteni, hogy mi lehet annak a ragasztószerû cuccnak a neve, amit a csavarokra szoktak tenni, kilazulásukat megakadályozandó? Valami kék cucc szokott lenni, sajnos a nevét nem tudom.
Ragasztóból tudom, hogy létezik a Loctite és ránéztem a kínálatukra, hátha megtudom, hogy egyáltalán hogy hívják ezt a "ragasztót" (?), de nem jártam sikerrel.
Köszi elõre is!
_____________________________________________
AM rlz
#1592
Írta 2010. január 05. - 17:14
igen és még a sima csípöfogo is söt a bowdenvágo az igazábol bowdenház vágo
köszi szépen
#1593
Írta 2010. január 05. - 17:06
az lenne a kérdésem hogy a bowdenvágó az jó a bowdenház vágásához is?
igen és még a sima csípöfogo is söt a bowdenvágo az igazábol bowdenház vágo
#1594
Írta 2010. január 05. - 17:03
#1595
Írta 2010. január 05. - 01:23
egyenlõre a "szerszámkell" állapotig van bontva, de gondolom, mit vázoltál.
Abban a helyzetben be tudjutni némi brigéc a mart golyópályákhoz, aztán, majd szokás szerint jön a pamutzokniban centrifugálás, majd fecskendõs zsírzás :-)
de azé örtülnék egy szerszámnak ;-)
#1596
Írta 2010. január 04. - 17:32
helóka!
Avid MDT-1 lockring tool szerszám kellene kõcsönbe, akár postafordultával is.
Egy régebbi évjáratú bb7 féknyereg mozgó oldalának belsõségét kellene kiemelnem tisztítás/kenés céljából, de még ez nem a kettébontható nyergû verzió, hanem kivülrõl kell az egész belsó motyót kitekernem, nos ehhez kellene a fent említett eszköz. /kb, mint egy monoblokk kiszedõ szerszám, csak term. kisebb átmérõben/
Lemezdarabból készitõs cigánykodás nem megy, alu a test, tuti kivégezném
http://www.sram.com/...004-000RevA.pdf
ittvanne
18. old, 12. képen harcol vele a bácsi
csõtök
http://www.speedgoat...cat=15&brand=16
ittisvanne 6 fonté
Szia Gabi!
ha nincs nagy gebasz és nem kell valamit cserélned nem feltétlen szügséges a szerszám. még összerakott állapotban tekerd ki teljesen a külsõ pofát koccig, majd ha eljutottál a 10-es képen lévõ állapotig vedd ki a pofákat. így már betolható az egész cucc 1cm mélyen a felszabadult helyre és lehet mosogatni. érdemes vmi világos rongyon megejteni a mûveletet , (anno 3 napig kotortam az egyik golyó után a garázsban) . összerakásnál a két pogácsa közé én egy 8as dugókulcsot rakok így nem nyomódik össze, azt könnyebb legózni. sikert! helló.
#1597
Írta 2010. január 03. - 17:00
Avid MDT-1 lockring tool szerszám kellene kõcsönbe, akár postafordultával is.
Egy régebbi évjáratú bb7 féknyereg mozgó oldalának belsõségét kellene kiemelnem tisztítás/kenés céljából, de még ez nem a kettébontható nyergû verzió, hanem kivülrõl kell az egész belsó motyót kitekernem, nos ehhez kellene a fent említett eszköz. /kb, mint egy monoblokk kiszedõ szerszám, csak term. kisebb átmérõben/
Lemezdarabból készitõs cigánykodás nem megy, alu a test, tuti kivégezném
http://www.sram.com/...004-000RevA.pdf
ittvanne
18. old, 12. képen harcol vele a bácsi
csõtök
http://www.speedgoat...cat=15&brand=16
ittisvanne 6 fonté
#1598
Írta 2009. december 01. - 10:10
#1599
Írta 2009. november 25. - 00:03
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni abban,hogy a REBA telót hogyan lehet 85-rõl 100-asra átalakítani?
köszi
Itt valószínûleg megtalálod a választ (évjáratra is ügyelj). Mindazonáltal a kérdésedet a Rock Shox topikban lehet, hogy gyorsabban meg tudják válaszolni.
_____________________________________________
AM rlz
#1600
Írta 2009. november 24. - 23:51
Valaki tudna segíteni abban,hogy a REBA telót hogyan lehet 85-rõl 100-asra átalakítani?
köszi