Jelentkezz be Regisztrálj

Otthoni szerelés, szerszámok
#1601
Írta 2009. november 24. - 23:51

Valaki tudna segíteni abban,hogy a REBA telót hogyan lehet 85-rõl 100-asra átalakítani?
köszi
#1602
Írta 2009. november 23. - 12:12

A villán lévõ gyûrû, az a kormánycsapágy része, tehát ha villát cserélsz, akkor a régi villáról le kell venni és áttenni az újra. Ezt inkább csináltasd szervízben, mert könnyen tönkre lehet tenni.
Köszi az infót, ez lesz a megoldás! Gyanús volt nekem, hogy a régi villáról talán le kellene vennem azt a gyûrût, csak nem mertem lefeszegetni. Rendben, így teszek!
_____________________________________________
AM rlz
#1603
Írta 2009. november 23. - 12:02

Inkább megkérdezem, mi foglalkoztat, hátha hülyeséget csináltam. (Könnyen lehet.)
Tegnapelõtt barátnõm bicajába sikerült használtan egy szuper, levegõs RS villát szereznünk a "gyári" RST helyett. Az RS-t ugyanúgy építettem be (ez egy '05 Duke SL), mint ahogy az RST is bent volt a vázban. A vázban a perselyeket és a koszorús csapágyakat megtisztítottam és újrakentem Motorex Bike Grease 2000-rel, és így építettem be. Nos, a villa vagy kotyog, vagy szorul ha jobban meghúzom, szorul. Viszont, gyanús, hogy azért szorul ez a villa, mert esetleg valami más fejcsapágyat is kéne vennem a bringába. (?) Igazából fogalmam sincs, teljesen új nekem ez a téma (is)... Vissza-visszaolvasgattam a fórumokban, de nem igazán találam erre választ, csak azt látom, hogy más is küzdött már hasonló gondokkal.
Annyit látok, hogy az "új" villa vállán a golyóscsapágyaknak kiképzett gyûrû kb. 1-1.5 mm-rel mélyebben nyúlik be a fejcsõbe, és végülis a mûanyag porvédõ gyûrût az, ami egyszerre feszül a válla vállain és a fejcsõ alsó részén, és ez az, ami miatt szorul egy kissé az egész villa.
Remélem érthetõen sikerült megírnom a problémám. Elõre is köszi a segítséget, ötleteket!
A villán lévõ gyûrû, az a kormánycsapágy része, tehát ha villát cserélsz, akkor a régi villáról le kell venni és áttenni az újra. Ezt inkább csináltasd szervízben, mert könnyen tönkre lehet tenni.
#1604
Írta 2009. november 23. - 11:55

Tegnapelõtt barátnõm bicajába sikerült használtan egy szuper, levegõs RS villát szereznünk a "gyári" RST helyett. Az RS-t ugyanúgy építettem be (ez egy '05 Duke SL), mint ahogy az RST is bent volt a vázban. A vázban a perselyeket és a koszorús csapágyakat megtisztítottam és újrakentem Motorex Bike Grease 2000-rel, és így építettem be. Nos, a villa vagy kotyog, vagy szorul ha jobban meghúzom, szorul. Viszont, gyanús, hogy azért szorul ez a villa, mert esetleg valami más fejcsapágyat is kéne vennem a bringába. (?) Igazából fogalmam sincs, teljesen új nekem ez a téma (is)... Vissza-visszaolvasgattam a fórumokban, de nem igazán találam erre választ, csak azt látom, hogy más is küzdött már hasonló gondokkal.
Annyit látok, hogy az "új" villa vállán a golyóscsapágyaknak kiképzett gyûrû kb. 1-1.5 mm-rel mélyebben nyúlik be a fejcsõbe, és végülis a mûanyag porvédõ gyûrût az, ami egyszerre feszül a válla vállain és a fejcsõ alsó részén, és ez az, ami miatt szorul egy kissé az egész villa.
Remélem érthetõen sikerült megírnom a problémám. Elõre is köszi a segítséget, ötleteket!
_____________________________________________
AM rlz
#1605
Írta 2009. november 11. - 23:22

leflexelték, ennyi maradt emlékbe:
ezt még meg lehet hegeszteni,jó lesz tartalékba!

#1606
Írta 2009. november 11. - 23:11


#1607
Írta 2009. november 11. - 22:40

...persze ha kitisztítva is akad, akkor valószínûleg van valami sérülése. Az már inkább kuka.
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#1608
Írta 2009. november 11. - 22:14


mellesleg kicsit akadozó régi monoblokkot lehet valahogy szerelni, vagy egyszerûbb újat venni?
#1609
Írta 2009. november 11. - 21:07

Egy kis zsír sosem árthat. Én is tettem most az enyémnél alulra is, felülre is hagyományos Mol LZS mittoménmármilyen lítiumbázisút:) Nálam egy 8-as acél csavar megy át alu távtartókon, szal ha nincs kenõanyag, akkor is max a távtartókat tudja kotyogósra tágítani, de ezek meg viszonylag egyszerûen és gyorsan esztergáltathatóak.
Köszi, így teszek. Adok neki én is Lítium-bázisú zsírt.
_____________________________________________
AM rlz
#1610
Írta 2009. november 11. - 14:28

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1611
Írta 2009. november 11. - 13:28

Viszont, valami speckó zsírt kér a rugóstag a felfogatási pontokon? Azért is kérdezem, mert úgy tapasztaltam, gyárilag nem igazán volt itt semmi.
_____________________________________________
AM rlz
#1612
Írta 2009. november 11. - 12:43

SL-R770
ez egy 10es rapidfire valtokar, fekkar vehetsz hozza izles szerint.
#1613
Írta 2009. november 10. - 17:31

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1614
Írta 2009. november 10. - 17:25

#1615
Írta 2009. november 09. - 18:54

átlósan beforgatott a tengely.
köszi Trifo, majd kereslek privátban.

#1616
Írta 2009. november 09. - 15:56

Amikkel nekem eddig dolgom volt, ilyen volt mind.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1617
Írta 2009. november 09. - 14:01

Van nekem orrhon elfekvõ balos hajtókarom. 175mm-es asszem, négyszöges és ezüst színû. Kell?
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#1618
Írta 2009. november 07. - 19:19

#1619
Írta 2009. november 07. - 13:59

#1620
Írta 2009. november 07. - 09:34
