És a stucni csavarjait ugye kilazítottad előtte?
hmmmm....izé...
És a stucni csavarjait ugye kilazítottad előtte?
hmmmm....izé...
Sziasztok!
Kotyogó villanyakon hogyan lehet segíteni? Húztam a kormánykupak csavarját, de semmi. Ez egyáltalán mire van hatással? (Bocs a hülye kérdésért.)
És a stucni csavarjait ugye kilazítottad előtte?
Sziasztok!
Kotyogó villanyakon hogyan lehet segíteni? Húztam a kormánykupak csavarját, de semmi. Ez egyáltalán mire van hatással? (Bocs a hülye kérdésért.)
Jópofa megoldás az integrált akasztó kampó, el is gondolkodtam rajta talán kellene egy ilyen szerszámot beszerezni, azután kicsit tovább gondolva arra a következtetésre jutottam mégsem. Itthoni szereléshez van egy DT küllőből hajlított, verseny körülmények között pedig úgyis bontó szemet raknék be, ott pedig könnyebben össze lehet akasztani, csapos toldásnál nagyjából nélkülözhetetlen kellék.
http://bringabutik.h...2-funkcios.html
Olcsó, kicsi, nagyon lapos az összes kelhető túlélő szerszám rajta van és ami számomra nagyon fontos jól használható a láncbontója és ehhez nem kell szétszedni és így nem lehet elhagyni a láncbontó tekerőfogantyúját ami a küllőkulcs. Mert lássuk be igazán nagy szívás ha ép az maradt otthon vagy éppen elkallódott a szerszámról.
A longus is készíti olcsóbban csak az nem krómozott.
5-6 éve használom.
http://topeak.de/pro...mini20pro_black
Minden benne van ami útközben kell, relatív könnyű és versenyen se nyom a mez zsebben (puha védőtasakban van). Inkább vészhelyzetre hasznos mint otthoni szerelésre persze mert a láncbontó részt először ki kell tekerni és külön inbus kulccsal tekerni (ami van a másik részen, csak úgy az egész szerszámmal tekered). Viszont láncfeszítő kapocs is van rajta.
Írtam, hogy olcsó és nem örökös, viszont tudja azt, ami szerintem fontos, a kitámasztást. Vagyis példa volt arra, hogy nem csak az ár számít.
Igen, óvatosan kell használni, ez tény. Ez az általad linkelt se tűnik rossznak, s nem is drága.
ez iszonyat ótvar, kb egyszer használatos vacak.
ilyet vettem tavaly, azóta nyugi van:
http://www.birzman.c...prod&prod_sn=86
és jól jön az az összehúzó drótkampó.
Írjatok egy két márkát ami teljesíti ezen feltételeket.Köszi.
ny zoli módosította - 2014. június 28. - 19:45
Nem feltétlen kell drága, de olyat végy, amin meg lehet támasztani a stift mellett a lemezt.
Nekem ilyen (is) van, picsaolcsó, cserébe nem lesz örökös, nagyon könnyű a kinyomó tüskét elhajlítani.
ez iszonyat ótvar, kb egyszer használatos vacak.
ilyet vettem tavaly, azóta nyugi van:
http://www.birzman.c...prod&prod_sn=86
és jól jön az az összehúzó drótkampó.
Jut eszembe még egy szempont!
Én mindenképp olyat vennék, aminek - hogy is mondjam -, nincs extra szélessége a lánc megtámasztásához, mert az baromira tud nyomni a zsebben, ha az ember véletlenül ráfekszik... :-D
Nem feltétlen kell drága, de olyat végy, amin meg lehet támasztani a stift mellett a lemezt.
Nekem ilyen (is) van, picsaolcsó, cserébe nem lesz örökös, nagyon könnyű a kinyomó tüskét elhajlítani.
Tavaly egy ilyen szörnnyel szedtem szét a 10s campag láncomat, meg párszor a 8s shimano láncokat is. Működik, használható, de inkább vettem egy normálisabbat, mert borzalmasan rosszul használható. A campag lánc mai napig jól van, köszöni szépen, a shimano meg már azóta elbukott a láncnyúlásmérő-próbán.
Nem feltétlen kell drága, de olyat végy, amin meg lehet támasztani a stift mellett a lemezt.
Nekem ilyen (is) van, picsaolcsó, cserébe nem lesz örökös, nagyon könnyű a kinyomó tüskét elhajlítani.
http://bikepro.hu/ne...o_hg_s_pro_4843
Sziasztok!
Láncbontót szeretnék venni.Szerintetek a legolcsóbb noname is jó lesz,vagy vegyek neves gyártótól származót?
Sziasztok!
Láncbontót szeretnék venni.Szerintetek a legolcsóbb noname is jó lesz,vagy vegyek neves gyártótól származót?
2. Mindkét bicajjal 20-30 percet kell eljátszani amíg sikerül betenni úgy a kereket, hogy ne érjem valahol a tárcsához és normálisan-szabadon fusson.
Nekem az jött be hogy bejelölöm a tengelyt és pont oda rakom vissza, mert bekopik és ha máshogy rakom vissza már nem egyenes. A másik hogy milyen feszesre zárod a gyorszárat, mert az is eltolhatja egy kicsit az egész tárcsát, közelebb az egyik fékpofához (tehát hogy mennyire szorosra csavarod a csavart mielött behajtod a gyorszár karját a másik oldalon). Azt is érdemes néha megnézni hogy mennyi van még a fékpofákból, ha nagyon lekoptak akkor a dugattyúk is közelebb mennek és talán nehezebben/kevesebbet járnak vissza, főleg ha nincsenek karbantartva.
Vedd ki a kereket.
vedd le a fékkar fedelét
egy széles csavarhúzót tegyél a betétek közé és forgasd el úgy hogy a dugattyúk teljesen visszamenjenek a helyükre.
Tedd vissza a kereket és a fékkar fedelet, húzd meg párszor a fékkart, ha ezek után is fennáll a probléma akkor túl sok a fékolaj a rendszerben.
Én a régi, nemszép (gyorszáras) időkben azt csináltam, hogy a kerék visszatétele előtt visszanyomtam a fékbetéteket (nem csavarhúzóval, hanem egy erre való műanyag kis feszítővel), majd a kerék koppanásig helyre be, gyorszár ráhúz, fék megpumpál, mehet. Nem sírom vissza az tény...
Akkor meg is adtad az egyik kérdésre a választ úgy gondolom.
A hidraulikus tárcafékeket évente egyszer, de inkább kétszer illik karbantartani. Persze azzal alkatrésszel amin talán leginkább múlik az életed nem foglalkozol akkor talán nem is kell tanács. Szerintem vidd el szervizbe és megoldódik minden gondod.
Az egyik bicaj alig több mint 200 km-t hajtott és a jelenség ugyan az. Azzal a különbséggel, hogy ott könnyebben be tudom tenni a kereket. De az igazi nagy gondra a beszorítás utáni kiegyensúlyozási módszerre kaptam egy jó tippet.
Shimano tárcsa, pontos típust nem tudom, amúgy két CUBE MTB-ről van szó.
Nem volt még karbantartva, légtelenítve.
Akkor meg is adtad az egyik kérdésre a választ úgy gondolom.
A hidraulikus tárcafékeket évente egyszer, de inkább kétszer illik karbantartani. Persze azzal alkatrésszel amin talán leginkább múlik az életed nem foglalkozol akkor talán nem is kell tanács. Szerintem vidd el szervizbe és megoldódik minden gondod.
1. milyen fék?
2. volt e valaha a fék karbantartva, légtelenítve?
Shimano tárcsa, pontos típust nem tudom, amúgy két CUBE MTB-ről van szó.
Nem volt még karbantartva, légtelenítve.
Lehet le van írva valahol, de nem találtam megfelelő választ, így kérdezek:
MTB 26-os és bizonyos időszakonként ki kell venni a gyors záras kereket elől, csakis elől.A kerék visszahelyezésénél akadnak gondok:
1. régebbi bicajnál annyira összezárnak a "fékpofák", hogy a tárcsát csak akkor tudom a kettő közé visszahelyezni ha kicsi csavarhúzóval szétnyitom őket.
2. Mindkét bicajjal 20-30 percet kell eljátszani amíg sikerül betenni úgy a kereket, hogy ne érjem valahol a tárcsához és normálisan-szabadon fusson.
Miként lehetne a két problémát orvosolni?
1. milyen fék?
2. volt e valaha a fék karbantartva, légtelenítve?