Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
#2821
Írta 2007. július 18. - 18:00
Valaki szerelt már fel BBB-BKS-02 típusu kitámasztót?
"Nekem Caprine Epik 30-as som van".
Ha igen Hogyan? Még kezdõ MTBs vagyok, valaki segítene?
#2822
Írta 2007. július 10. - 15:10
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#2823
Írta 2007. július 09. - 22:37
Sziasztok! Bár nem igazán ide tartozik, de nem találtam rá megfelelõ topicot, a kérdésem a következõ: szeretném a bringám levinni a pincébe, de a pinyó elég nyirkos, dohos helység. Károsítja-e valamennyire az alkatrészeim? Sztem igen, csak a megerõítés végett kérdezem.
ha van mas valasztas a tarolasra, akkor en hanyagolnam a pincet. nagybatyam bicojanak sem tett tul jot. mondjuk egesz telen ott tarolta.
hosszutavon a paras levego bejut mindenhova. ugye a lassu viz partot mos.
#2824
Írta 2007. július 09. - 20:45
A rozsda (vasoxid) nem védi az alatta lévõ részeket a további korróziótól...
Igen, közben rájöttem mekkora baromságot írtam, pedig nekem kéne tudni a legjobban....
Kössz h javítottál.
#2825
Írta 2007. július 08. - 18:39
Vékony felületi rozsdával inkább ne csinálj semmit, védi az alatta lévõ réteget. Vagy kend le a váz belsejét hemörrályttal . Bocs.
Amúgy az a váz elvileg 4130-as cro-mo. Namost a króm-molibdén ötvözetben hol van a vas? Ezt sosem értettem... Vagy a "cro-mo" azt jelenti, Fe+Cr+Mo ?
A rozsda (vasoxid) nem védi az alatta lévõ részeket a további korróziótól...
#2826
Írta 2007. július 08. - 17:56
a helységnek akkor nem lehet gáz elvégre ha nem esön ál a gép vagy nem folyik rá viz nem mossa ki semmi a zsirt tehát nem is tud rohadni de ha nincs zsir akkor meg tök mindegy holtartod még a sivatag közepén is rosdás lesz
#2827
Írta 2007. július 08. - 10:19
#2828
Írta 2007. július 07. - 23:08
#2829
Írta 2007. július 07. - 13:08
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2830
Írta 2007. július 07. - 09:21
#2831
Írta 2007. július 07. - 05:54
meg egy kis olaj a csapokhoz görgök tövébe és kész
#2832
Írta 2007. július 06. - 22:52
mikre kell figyeljek, ha azt szeretnem, h. a bringam sokaig egyben maradjon? ugy ertem, valtot olajozni x idonkent ... mittomen.
koszi
#2833
Írta 2007. július 06. - 00:05
pl a kén meg a foszfor jó eséllyel szennyezõ anyagok....
Vsz akkor nem galabszaros vulkán tövében gyártják az ilyet :D
#2834
vendég_Sugárfertõzött Oposszum_*
Írta 2007. július 05. - 22:44
Tömegszázalékos adatok
Carbon: 0.28 - 0.33
Chromium: 0.8 - 1.1
Ferrum: 97.3 - 98.22
Manganese: 0.7 - 0.9
Molybdenum: 0.15 - 0.25
Phosphorus: 0.035 max
Silicon: 0.15 - 0.35
Sulphur: 0.04 max
Egy kis zsír segíteni fog. Egyébként annyi rozsda már a levegõ páratartama miatt is keletkezik.
Na, legalább ezt is tudom pontosan. Köszi. Akkor letörlöm egy ronggyal, megkínálom kis zsírral oszt jó idõ...
Igen, mondjuk a 0,1% alatti valszeg nem "szándékos".
#2835
Írta 2007. július 05. - 22:41
pl a kén meg a foszfor jó eséllyel szennyezõ anyagok....szerintem ezek nem direkt vannak benne
technológia: szennyezõdés, ez-az, meg persze van amit beállítanak.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2836
Írta 2007. július 05. - 22:41
vajon nálunk meddig maradnának a helyén a szerszámok
http://pix.bikemag.h...0&ppuser=186581
a sípályákon is van ilyen a nagyobb felvonók tövében és a végállomáson, komplett Beta csavarhúzó- meg imbuszkészlet, kis kalapács nagy kalapács miegyéb. amikor nekiálltunk szerelni barátom lécét elsõ nap (új bakancs volt, de 0.5el nagyobb, mint a régi, és erõsen lötyögött a kötésben), odajött az egyik éppen ráérõ felvonós, megkérdezte segíthet e valamit? mondtuk hogy egy kis meleg jól jönne, eléggé belefagyott a csavarba a jég. erre bevitte a lécet a vezérlõszobába, odarakta a fûtõtest mellé, és megmutatta, hogy hogy is kell szakszerûen és gyorsan kötést állítani. ebédidõben vittünk neki egy nagy korsó sört a közeli hütte-bõl, örült neki:), aztán beszélgettünk vele pár szót, és õ mondta, hogy 2 szezon alatt csak 1 csavarhúzó tûnt el.
#2837
Írta 2007. július 05. - 22:40
Vajon mennyi idõbe telt míg kikíisérletezték a m/m% arányokat?
Jókis munka!
szerintem ezek nem direkt vannak benne
technológia: szennyezõdés, ez-az, meg persze van amit beállítanak.
#2838
Írta 2007. július 05. - 22:22
Tömegszázalékos adatok
Carbon: 0.28 - 0.33
Chromium: 0.8 - 1.1
Ferrum: 97.3 - 98.22
Manganese: 0.7 - 0.9
Molybdenum: 0.15 - 0.25
Phosphorus: 0.035 max
Silicon: 0.15 - 0.35
Sulphur: 0.04 max
Ráadásul latinul!
Vajon mennyi idõbe telt míg kikíisérletezték a m/m% arányokat?
Jókis munka!
#2839
Írta 2007. július 05. - 08:54
mielött vki másra gondol a karbon itt konkrétan szenet jelentTömegszázalékos adatok
Carbon: 0.28 - 0.33
Chromium: 0.8 - 1.1
Ferrum: 97.3 - 98.22
Manganese: 0.7 - 0.9
Molybdenum: 0.15 - 0.25
Phosphorus: 0.035 max
Silicon: 0.15 - 0.35
Sulphur: 0.04 max
Egy kis zsír segíteni fog. Egyébként annyi rozsda már a levegõ páratartama miatt is keletkezik.
másik , Srácok, a menetfésû az egy mérõeszköz, nem menetjavításra vagy tisztitásra szolgáló eszköz.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2840
Írta 2007. július 05. - 00:41
Tömegszázalékos adatokAmúgy az a váz elvileg 4130-as cro-mo. Namost a króm-molibdén ötvözetben hol van a vas? Ezt sosem értettem... Vagy a "cro-mo" azt jelenti, Fe+Cr+Mo ?
Carbon: 0.28 - 0.33
Chromium: 0.8 - 1.1
Ferrum: 97.3 - 98.22
Manganese: 0.7 - 0.9
Molybdenum: 0.15 - 0.25
Phosphorus: 0.035 max
Silicon: 0.15 - 0.35
Sulphur: 0.04 max
Egy kis zsír segíteni fog. Egyébként annyi rozsda már a levegõ páratartama miatt is keletkezik.Picit beparáztam múltkor. Állítani akartam a nyeregcsövön és gyanúsan nehezen mozgott, kihúztam hát, hogy megnézzem mi van a lelkemmel. Hát alul bizony egy kis rozsdaréteg volt rajta, nagyon vékony, de rozsda. A nyeregcsõ alu, de nekem acélvázam van. Ez a vékony rozsdaréteg normális "elázós bringázás" után pár héttel, vagy inkább alaposan tisztítsam ki belül?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]