Tedd vissza mindkettõt és csak a 8-as kezd el kihajtani. Az majd a gyûrûnek feszülve lenyomja a kart a tengelyrõl. Szerintem a régi karon még csak sima imbusz volt. Egyébként nem is számít, mert ehhez nem kell leszedõ.A bal oldalon volt két imbuszos csavar kívül 10-es, belül egy 8-as, azokat kicsavartam, de nem sikerült lehúznom a tengelyrõl
Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
#1761
Posted 2009. July 20. - 21:05
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1762
Posted 2009. July 20. - 20:53
onnan tudod megmondani hogy a jobb oldali hajtokar kozepen nincsen csavar csak egy nagy luk. [a tengely maga, nagy atmeroju, az ujjad belefer]
ha ez megvan, akkor mondom tovabb
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1763
Posted 2009. July 20. - 20:02
Le szeretném szerelni a Truvativ Fire-X típusú hajtómûvemet a vázról.
A bal oldalon volt két imbuszos csavar kívül 10-es, belül egy 8-as, azokat kicsavartam, de nem sikerült lehúznom a tengelyrõl.
Kell még valami csavart oldani hogy lejöjjön, mert szerintem nem, csak nem akartam nekiesni fa+kalapáccsal addig amig nem kapok segítséget attól aki már szerlt ilyet.
#1764
Posted 2009. July 18. - 22:25
#1765
Posted 2009. July 18. - 22:16
Ha mázlid van belemegy a kerékkulcs.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1766
Posted 2009. July 18. - 21:58
valaki aki ért hozzá segitsen gyors:)
a bmx-rõl a peg-eket avagy a kilépõket hogyan lehet leszedni, milyen szerszám kell hozzá?
(a bnõm kerójáról akarom leszedni, megkért rá, csak nem akarok ott tétlenül állni hozzá nem értõen:D)
#1767
Posted 2009. July 17. - 08:40
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1768
Posted 2009. July 17. - 08:02
#1769
Posted 2009. July 16. - 23:04
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1770
Posted 2009. July 16. - 22:58
de köszönöm a választ, még egyszer.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1771
Posted 2009. July 16. - 22:52
masreszt nem nagyon fogsz ilyen szerszamot talalni, mivel nincs ilyesmire szukseg. a legnagyobb nyomatek amire gondolni tudok per pillanat a bringan az a 14Nm amivel a bal hajtokart huzod a hollowtech2 tengelyre. ennyit minden marokszerszam gond nelkul tud, ennel tobbet nem kell hogy tudjon.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1772
Posted 2009. July 16. - 22:47
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1773
Posted 2009. July 16. - 22:41
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1774
Posted 2009. July 16. - 22:32
Amúgy lánctányércsavar, régebben mindig elhagytam...
Más nem jut eszembe.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1775
Posted 2009. July 16. - 22:30
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1776
Posted 2009. July 16. - 22:28
És minek neked olyan? Alig van a kerékpárokon olyan csavar, amit nagyon meg kéne húzni.Tudtok mondani olyan marok szerszámkészletet, amibe bele lehet "csimpaszkodni" (értsd: rendesen megmarkolni és idegbõl meghúzni vele csavarokat:)) rendesen és nem törik/reped el?
A sebesség mindent megold.
#1777
Posted 2009. July 16. - 22:14
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1778
Posted 2009. July 01. - 13:05
Amúgy nekem SS lánckerék van elõl (1x8 rendszer), és nem akar leesni...
Nekem váltós 44es Truva tányér van fent és fõleg kifelé esik le a lánc. A linkelt kütyü csak befele gátolja meg a leesést.
Persze lehetne még reszelgetni rajta, de ezen a bringán tök mind1. A lekerekítetlen sarkok semmibe sem fognak beleakadni, arrafelé sosem lifeg semmi. És igen, a csavar feje elég rendesen le lett reszelve, mert hülye azért nem vagyok.
Ha véletlenül letörne a bilincs, már van félretéve alulemez amibõl sokkal masszívabb bilincset lehet összehozni.
#1779
Posted 2009. July 01. - 11:34
#1780
Posted 2009. July 01. - 11:25
A sebesség mindent megold.