Fél fordulattal kezdd, balra. A küllõk csavarmenete jobbmenetes, a küllõre („apacsavar”) „rácsavarod” az anyát, így rövidül a küllõ.Köszönöm!
de mennyit húzzak és merre (gondolom jobbra)
Jelentkezz be Regisztrálj

Otthoni szerelés, szerszámok
#981
Posted 2011. July 01. - 22:18

#982
Posted 2011. July 01. - 22:05

Köszönöm!Küllõkulccsal. Ha minden egyes küllõn ugyanannyit húzol, akkor nagyon nem is tudod elrontani.
de mennyit húzzak és merre (gondolom jobbra)
#983
Posted 2011. July 01. - 21:23

Sziasztok, zöldfülû vagyok a témában, kérném szakik véleményét. Egy BCA outiról van szó, talán a nyolcvanas években készülhetett az USA-ban, annyit infót találtam, hogy megszûnt a cég.

#984
Posted 2011. July 01. - 21:07

Sziasztok!
abban kérném a segítségeteket hogy amikor pl egykerekezek vagy csak felemelkedik az elsõ kerék a földrõl és a visszaérés pillanatában furcsa hangot ad ki a kerék mintha meghajlott volna de semmi baja se lesz
ez mi miatt lehet? én arra tippelnék h a küllõk lazák mert amikor megmozgatom õket mocorognak. hogyan feszítsem meg õket?
Köszönöm!
Küllõkulccsal. Ha minden egyes küllõn ugyanannyit húzol, akkor nagyon nem is tudod elrontani.
#985
Posted 2011. July 01. - 20:19

abban kérném a segítségeteket hogy amikor pl egykerekezek vagy csak felemelkedik az elsõ kerék a földrõl és a visszaérés pillanatában furcsa hangot ad ki a kerék mintha meghajlott volna de semmi baja se lesz
ez mi miatt lehet? én arra tippelnék h a küllõk lazák mert amikor megmozgatom õket mocorognak. hogyan feszítsem meg õket?
Köszönöm!
#986
Posted 2011. July 01. - 09:26

#987
Posted 2011. July 01. - 09:02

Nekem van fölösbe!Sziasztok!
FAA122 Suntour szerszámhoz vagyok képtelen hozzájutni. Az e-bike felvesz rá megrendelést, de hogy mikorra tudják beszerezni az bizonytalan.
Tud valaki egy elfekvõ darabot?
Vagy próbáltátok már valami mással sikeresen helyettesíteni? És ha igen mi volt az?
http://laciklon.fotoalbum.hu/index
#988
Posted 2011. July 01. - 07:34

FAA122 Suntour szerszámhoz vagyok képtelen hozzájutni. Az e-bike felvesz rá megrendelést, de hogy mikorra tudják beszerezni az bizonytalan.
Tud valaki egy elfekvõ darabot?
Vagy próbáltátok már valami mással sikeresen helyettesíteni? És ha igen mi volt az?
#989
Posted 2011. June 23. - 22:42

Sheldon Brown-nak volt (Tool Tips-Cotterless Cranks), nekem is van Fro-ban (VAR VeloBase.com - View Single Tool, két oldala van, az egyik a szokásos 22-es, a másik 23-as), de most Bp-n kéne, üstöllést, mert újítanám az egyik legrégebbi biciklim.
TA és Stronglight használt ilyesmit, a lehúzandó egy Stronglight 3-as, nem akarom szétvágni.
Csapágylehúzó (100 mm-es, Praktikerbõl való kétkaros B&D vacak) nem fér mögé.
(Esetleg mûhely, ahol leszedethetem?)
#990
Posted 2011. June 20. - 19:44

#991
Posted 2011. June 20. - 11:50


csak a kerületi sebesség nõ a sugár növelésével, de az meg nem számít itt.
kerék kerületét meg krétás megjelölés, pár teljes fordulatú gurítás, lemérés, fordulatokkal leosztás után centire pontosan megkaphatod. (általában mm-ben be lehet táplálni az órákba)
#992
Posted 2011. June 20. - 11:42

Nemrég vettem egy km órát a bringára, és azt szeretném megkérdezni, hogy a felhelyezését hogy kell csinálni? Nem a technikai részére gondolok, mert a rögzítést meg tom csinálni, de azt nem tom hogy hova érdemes, ugye ha nagy alulra rakom akkor többet fog mérni ha nagy felülre akkor kevesebbet. Az órához van egy leírás amiben van egy táblázat. Ez alapján megnéztem az elsõ kerekemet, amire 26X1.90 van írva, na ilyen nincs a táblázatban.

De akkor mégis hogy kéne kimérnem az optimális helyzetét? vagy csak ugy szemre ész nélkül?

#993
Posted 2011. June 20. - 06:28

Ezzel kellene jól befújni a réseket, hagyni, hogy beszivárogjon az anyag, aztán nagy satu. Ha a nyeregcsõben a fej nem ragasztott, hanem egyben van vele, akkor egy nagy villáskulccsal is meg lehet próbálni a nyeregcsövet elfordítani (ez inkább kétemberes munka). Esetleg azt is meg lehet próbálni, hogy átfúrod a nyeregcsövet, aztán a lyukon átdugott nagy és erõs csavarhúzóval próbálod meg elfordítani a csövet, de a legnagyobb erõkart a satus módszerrel lehet biztosítani.
A csavarlazító befújását lehet kombinálni hõlégfúvós melegítés, vizes hûtés egymás utáni alkalmazásával is (a festéket persze ne égesd le).
Trance
"Attól még, hogy egyesek szerint kevés idõnk van hátra, nem kéne szét....ni mindent magunk körül, lásd szemetelés, erdõirtások, és a tévé maci megszüntetése..."
#994
Posted 2011. June 19. - 23:34

#995
Posted 2011. June 04. - 20:03

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#996
Posted 2011. June 04. - 19:49

#997
Posted 2011. June 04. - 17:58

Tegnap nézem, hogy lötyög a kulacstartóm... Mondom meghúzom a csavart a kis imbusszal... Erre rájöttem, hogy megszakadt a menet a VÁZBAN!!! A csavarnak semmi baja (belepróbáltam a másikat, és az se megy bele, csak félig, utána forog csak)...

Lehet tenni ilyenkor valamit? Elõre is köszi!
ÜDv
#998
Posted 2011. June 03. - 15:33

Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#999
Posted 2011. June 03. - 14:45

Egyszerûbb mint gondoltam legalább is DT swiss-nél.
Lehúzó nem kell, mert lejön magától, a csapágyházból pedig ki lehet ütni a már leszedett tengellyel belülrõl.
A felütés: fakötésû alátét (10-es) és hosszú crova-szár, amibe befér a tengely asszem 15-16-os.
csapágyakat az SKF-tõl vettem, meglátom mit tudnak...
Az eredeti DT swiss doksiban a nagyobb (fék oldali) csapágy két oldala 2 színû és a doksi kitér rá, hogy melyik oldala nézzen kifele.
lehet annál fontos a forgásirány is...?
Barna
#1000
Posted 2011. June 03. - 14:24


Köszi a tippeket.