csá mindenkinek!
egy lamer kérdés:hogy a rákba lehet kiszedni a villából a belevert bike+ kormánycsapágyat??
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
Started by
CURTISPAPI
, 2003. February 25. 21:21
#5841
Posted 2003. April 30. - 18:33
#5842
Posted 2003. April 24. - 17:58
ja és nem is túl olcsó... ez a spray kb egy ezres + a belsõ... szóval tényelg csak versenyre vagy végszükség esetén...
#5843
Posted 2003. April 24. - 17:50
Aha. Viszont ez gyorsabb mint megragasztani a belsõt. Csak otthon utána cserélheted ki egy vadi újra ezek szerint.
#5844
Posted 2003. April 24. - 17:41
egy ilyen szilikonos genya amit belefújsz és akkor hazáig jó... de utána elöregszik tõle a gumi estére... tehát kuka :-\
tényleg végszükség esetén... (pl borult ég szúrt defekt... :-X) csak feltekered a szelepre nyomod a gombot és kapod a felfújt belsõt
tényleg végszükség esetén... (pl borult ég szúrt defekt... :-X) csak feltekered a szelepre nyomod a gombot és kapod a felfújt belsõt
#5845
Posted 2003. April 24. - 17:34
#5846
Posted 2003. April 24. - 16:53
tapasztalataim szerint közelebb van a 3/4ed órához mint a 3/4évhez...
és egyszer használatos és pont két belsõre való mennyiség van benne a gázból...
rohadt gazdaságtalan egy jószág... ha valakinek kell van egy palacknyim óccsóért...
és egyszer használatos és pont két belsõre való mennyiség van benne a gázból...
rohadt gazdaságtalan egy jószág... ha valakinek kell van egy palacknyim óccsóért...
#5847
vendég_vdani_*
Posted 2003. April 24. - 16:22
ha nics belsod meg suket vagy akkor ne kapj defektet!
regebben volt kaphato defekt mentesito de nemtom miert eltunt az orszagbol meg a szinrol egyaltalan!
passz!
Sziasztok!
Van defektmentesítõ. Arra az izére gondolsz amit befújsz a belsõbe és ha van egy luk azt betömíti. FÜLÖP kerékpárban lehet ilyet venni. Egy belsõt megesz ez az anyag cca. 3/4 év alatt, de ha defekt van mehetsz tovább.
VDaNi
#5848
Posted 2003. April 24. - 16:01
inkább a szerszám menjen tönkre, mint az alkatrész (sztem). A monoblokkot elõször én is a másik irányba akartam kitekerni, és sikerült a szerszámot esztergapadra küldeni, de megcsinálták és azóta is jól mûxik (és már én is tudom melyik irányba kell tekerni...)de az egyik alkalommal a racsni szétnyírta a fejét,
#5849
Posted 2003. April 24. - 09:43
Tudja valaki, hogy mi az a "retaining plier" amibõl ráadásul kettõ kell a telóm szétszedéséhez ?
#5850
Posted 2003. April 24. - 09:20
Nekem is volt egy olyan kis bordás izém az olían racsnikhoz, de az egyik alkalommal a racsni szétnyírta a fejét, mikor valami szart szereltem az egyik havernak, és az istenért sem akart megmozdulni, a satuben is allig akart megmozdulni.
Nekem jó mert van 2 satunk is ;D.
Én satu ;D.
Nekem jó mert van 2 satunk is ;D.
Én satu ;D.
#5851
Posted 2003. April 23. - 20:50
a Króm-Vanádium egy ötvözet... szóval a dugókulcs meg dugókulcs (persze készülhet CrVbõl )
#5852
Posted 2003. April 23. - 20:47
#5853
Posted 2003. April 23. - 20:46
Hali!
Én a racsnimat otthon egyszerûen le tudom szedni. Van hozzá olyan bordázott felszínû leszedõszerszámom (kb. 700 Ft volt vagy másfél éve, vagy még annyi se), és ezt beledugom, rá a krova (a nem racsnis nyéllel), a gumit jó keményre fújom, kétszer rálépek a szerszámra, és már meg is indult a racsni.
És sztem visszarakásnál is érdemes meghúzni, mert ha tekerésnél húzod rá, akkor ugyibár elmozdul oldalra, és a váltó nem fog pont jól mûködni.
Krova: Króm-Vanádium (dugókulcs készlet)
na bye
Én a racsnimat otthon egyszerûen le tudom szedni. Van hozzá olyan bordázott felszínû leszedõszerszámom (kb. 700 Ft volt vagy másfél éve, vagy még annyi se), és ezt beledugom, rá a krova (a nem racsnis nyéllel), a gumit jó keményre fújom, kétszer rálépek a szerszámra, és már meg is indult a racsni.
És sztem visszarakásnál is érdemes meghúzni, mert ha tekerésnél húzod rá, akkor ugyibár elmozdul oldalra, és a váltó nem fog pont jól mûködni.
Krova: Króm-Vanádium (dugókulcs készlet)
na bye
#5854
Posted 2003. April 23. - 20:20
Ja, ahogy Ras mondta nincs mindenütt satu, így nálam sincs. :-\ Viszont van olyan racsnileszedõ kulcsom, amivel nekem sem moccant meg az a sz@r. >
#5855
Posted 2003. April 23. - 20:07
franciakulcs????? mert az nem vagja haza a csavar fejet?!!
krova??!!! es mi az?
edit: huh de kotegszem!!!
de ha az akarkidnek olyan speci cege van meg esztegalyos akkor miert f.o.s.-bol csinalod a szerszamot!?
egyebkent valamelyik csokulcs pont bele passzol.
krova??!!! es mi az?
edit: huh de kotegszem!!!
de ha az akarkidnek olyan speci cege van meg esztegalyos akkor miert f.o.s.-bol csinalod a szerszamot!?
egyebkent valamelyik csokulcs pont bele passzol.
#5856
Posted 2003. April 23. - 20:06
ált a satu a kényes pontja a dolognak :
merthogy az egy városi pincépen általában nem alapfelszerelés :-\
merthogy az egy városi pincépen általában nem alapfelszerelés :-\
#5857
Posted 2003. April 23. - 20:04
A menetes racsnival kapcsban: -leszedet azt a csavart a fogassornál(leütögeted egy olyan célra szánt csavarhúzóval + kalapácsal) - leszeded a sort, VIGYÁZAT hullnak a kis golyok szanaszét, -a racsni két kalapácsát leveszed . Itt ennél a két kalapács ágynál meglehet fogatni a racsnit, berakod egy satuba és a kereket csaraod el, vigyázz a letekerés irányára és már lent is van. Visszatételhoz nem kell lefogni és meghuzni, úgy is ráhúzódik az elsõ tekerésnél.
Lehet kapni ehez is egy kis szerszámot, amivel a racsni testet tudod egybõl letekerni, de nekem az ilyen esetek többégében megsem moccant, meg eltekeredet a szerszám feje.
Remélem segítettem.
Lehet kapni ehez is egy kis szerszámot, amivel a racsni testet tudod egybõl letekerni, de nekem az ilyen esetek többégében megsem moccant, meg eltekeredet a szerszám feje.
Remélem segítettem.
#5858
Posted 2003. April 23. - 19:55
A szervizeléssel én is igy vagyok, amit megtudok csinálni azt nem viszem szervizbe. Néhány dologgal azért nem birkózom meg, pl racsni leszedés (tehát nem a kazettás fogaskoszorú, hanem a menetes) ami rohadt nehezen megy, mivel rá van szorulva az agyra mint a barom... stb. Igy lehet tapasztalatot szerezni, ahogy Octadrive Te is mondtad, és a végén már full én csinálom az egészet, csak szerszám kell.
#5859
Posted 2003. April 23. - 19:55
Jaj a legkirályabb az volt mikor a az egyik edzésnél elhajlott a közép tányéra elöl(Deore) sima tekeréstõl. A megoldás lefogatás, ez nem jött be mert kissé rugalmas volt , na és misegített rajta, hát a kalapács. Múltkor láttam az egyik boltban is ezzel kínylottak és õk is a kalapácsal oldották meg pénzért.
De akár spéci tuingcucokat is szoktam néha csináltatni, keresztapám esztergályos mester és van egy cége, itt bármi visszarakható az eredeti formájába, vááóó
Na kicsit sok lett.....
De akár spéci tuingcucokat is szoktam néha csináltatni, keresztapám esztergályos mester és van egy cége, itt bármi visszarakható az eredeti formájába, vááóó
Na kicsit sok lett.....
#5860
Posted 2003. April 23. - 19:50
Ja hozzáteszem még, h. régen a bátyám is tekert és maga szerelte a cuccokat, tõle tanultam el aztán meg rájöttem az egyébb fortélyokra is.
Egyszer egy teónkat elbazták a szervizben, na azóta van , h. inkább magunk, most már csak én szervizelem otthon a cuccokat, a telók többsége nyíltolajfördõs volt amit eddig szervizeltem, de szinte mindegyik típussal találkoztam már.
Egyszer egy teónkat elbazták a szervizben, na azóta van , h. inkább magunk, most már csak én szervizelem otthon a cuccokat, a telók többsége nyíltolajfördõs volt amit eddig szervizeltem, de szinte mindegyik típussal találkoztam már.