Jelentkezz be Regisztrálj
Otthoni szerelés, szerszámok
#2521
Írta 2008. január 24. - 16:57
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#2522
Írta 2008. január 24. - 16:47
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2523
Írta 2008. január 24. - 15:01
A lényeg, hogy mindig gondold át mit csinálsz, lassan haladj és folyamatosan ellenõrízz. Eleinte legalábbis.
A felnifékek sokat segítettek ebben, mert elég jól lehetett mellettük látni a felni pici elmozdulását munka közben. Tárcsaféknél más segítséghez kell folyamodni, pl egy darab drót a vázhoz szigszalagozva, vagy egy kábelkötegelõ. Ilyesmi. Legyél kreatív
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#2524
Írta 2008. január 24. - 14:31
viszont minél elöbb jössz rá a nyitjára, annál könnyebben tudod kimenteni magadat egy egy csúnya érkezés után olyan helyen, ahol nincs szervíz.
Küllõkulcs, és a 8as irányában lazítani picit, a mellette levõ küllõkön meg húzol picit.
Elrontani nagyon nem lehet, ha érzékkel nyúlsz hozzá.
#2525
Írta 2008. január 24. - 14:21
ha jól tom kell hozzá küllõkulcs ami 500 forint
#2526
Írta 2008. január 24. - 14:19
--Trifo
Gyermekeink képekben. Régebbi képek: ITT , pici Hanka itt és pici Ignác itt
#2527
Írta 2008. január 24. - 14:09
köszi az ötleteket
lenne egy másik probléma
akor mit lehet csinálni, ha a hátsó keréknél a gumi beleér a vázba?és nincs nagy 8as, csak egyszerûen nincs középen a gumi, amnek a mérete 2.35
vagy marad a kerék eladás?:S
Középre kell centírozni. A nagyobb rés felöli oldalon a küllõkön húzni kell, a másik oldalon lazítani.
#2528
Írta 2008. január 24. - 14:02
lenne egy másik probléma
akor mit lehet csinálni, ha a hátsó keréknél a gumi beleér a vázba?és nincs nagy 8as, csak egyszerûen nincs középen a gumi, amnek a mérete 2.35
vagy marad a kerék eladás?:S
#2529
Írta 2008. január 24. - 10:46
olyankor mitlehet csinálni, ha a stucniba beszorult csavar letörik és benne marad a stucniban?
marad az új stucni?
Én addig tekertem befelé (kb 20 perc szenvedéssel), amíg a menet másik végén kicsit ki nem bújt a vége, abba vágtam fémfûrészlappal keresztbe egy vájatot, aztán sima csavahúzóval kicsavartam.
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#2530
Írta 2008. január 23. - 23:24
olyankor mitlehet csinálni, ha a stucniba beszorult csavar letörik és benne marad a stucniban?
marad az új stucni?
ha sehogy sem tudod kierõltetni a csavart akkor gondolom a menet is meg van szakadva úgyhogy fúrd ki, és perselyeztesd meg egy esztergályossal, teljesen jó lesz
#2531
Írta 2008. január 23. - 22:56
Ok, kösz. És asszem megfogadom a tanácsod...
kicsi feju csillagcsavarhuzo fog kelleni, ket csavart kel kiszedni a muanyag boritasban levo ket melyedesbol, de vigyazz, mert nagyon picik, el ne hagyd oket. probalj sima, tiszta feluleten dolgozni.
az a "luk" pedig szerintem a Ci-deck bekotesi helye.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2532
Írta 2008. január 23. - 22:34
marad az új stucni?
#2533
Írta 2008. január 23. - 16:24
#2534
Írta 2008. január 23. - 00:02
Ja, pont csak a fékkar része fekete és 7 sebes. És a 3. lyuk az pont ott van hogy "8 speed" bár inkább a csere érdekel mint hogy van-e jelentõsége annak a lyuknak. (kivéve ha tényleg összefügg)
ha a 3. lyuk a 8 speed-nél van, akkor annak nincs köze a bovdencseréhez. tedd a váltókart legnagyobb fokozatba (nálad 7es) lazíts ki a h.váltónál a bovdent, szedd le a mûanyagot a váltókarról és meg fogod látni a hol tudod kihúzni. lehet, hogy érdemes mindjárt lenne lecserélni a bovdenházat is!
#2535
Írta 2008. január 22. - 23:17
Ahogy elnézem a képed, gondolom arról a bicajról lenne szó. Szóval, a rugó elõtt, van egy kis alumínium tekerentyû, amit elkezdesz tekerni a rugó felé.
Azon a képen már levegõs-olajos rugóstag van... a sima rugóstagot kopra betekertem, de nem volt elég kemény úgy se! Valami rugó cserével lehetne orvosolni esetleg?! Mert télen a sima szokott bent lenni, nem a másik, hogy ne menjen tele sárral meg ilyenek.. De az nem elég kemény..
#2536
Írta 2008. január 22. - 21:52
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#2537
Írta 2008. január 22. - 21:36
Az lenne a kérdésem, hogy a sima mezei hátsó rugóstaggal mit lehetne kezdeni, hogy enyhén szólva keményebb legyen?? Én már próbáltam mindenfélét de nem nagyon akarja, azt amit én akarnék!!
Aki tud vmit írjon!
#2538
Írta 2008. január 22. - 19:11
ilyen?
http://www.chainreac...ginal/12669.jpg
õ a shimano altus. van régebbi változata is, szerintem ugyanilyen csak kívülrõl más.
ha a 3. lyuk bovden bemenettel szembe van, akkor szerintem ott kell kinyomni a bovdent cserénél
Ja, pont csak a fékkar része fekete és 7 sebes. És a 3. lyuk az pont ott van hogy "8 speed" bár inkább a csere érdekel mint hogy van-e jelentõsége annak a lyuknak. (kivéve ha tényleg összefügg)
#2539
Írta 2008. január 22. - 18:23
http://www.chainreac...ginal/12669.jpg
õ a shimano altus. van régebbi változata is, szerintem ugyanilyen csak kívülrõl más.
ha a 3. lyuk bovden bemenettel szembe van, akkor szerintem ott kell kinyomni a bovdent cserénél
#2540
Írta 2008. január 22. - 16:32
Hát asszem azt írtam hogy "alap" amivel arra céloztam hogy az az olcsó amit elég gyakran látni. (amúgy most találtam meg: Shimano EF29/7 EZFire) Szóval elvileg ez lenne az a bizonyos. Linket nem találtam sajnosEgy váltókar típus után okosabbak lennénk, mert egy STEF50, és LX között elég nagy különbség van...