Paul hogy szuperál?
Plölö egy maihoz képest?
Tamaska!
Van Brooksod és nem használod? eeeej, pont ma néztem angol boltok honlapjait, a swift nagyon szép és nagyon drága... gyönyörûek, olyan angol arisztokrata termékek.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Started by
zOrg
, 2003. February 25. 13:57
#1581
Posted 2007. July 09. - 23:31

#1582
Posted 2007. July 09. - 16:53

Régi csepel emblémát keresek , akár fotó szinten is... Most újítok fel egy régi verseny vázat és szeretném ha rákerülne valami, ami jelzi, hogy ez biz igazi csepel;-)
#1583
Posted 2007. July 06. - 22:46

Sziasztok. Ime a kép a bringáról és a Paul crossstop Õs V fékrõl 1994-bõl.
http://pix.bikemag.h...201423&cat=2393
http://pix.bikemag.h...201424&cat=2393
Hali
http://pix.bikemag.h...201423&cat=2393
http://pix.bikemag.h...201424&cat=2393
Hali
#1584
Posted 2007. July 06. - 20:09

nekem van ketto is. egy B17, meg egy B67s
ez utobbi noi, es zsir uj, szoval megyen is szepen fel az ebayre. a masik az hasznalt, de meg nem tettem fel a bringamra,. egyszer majd kiprobalom.
ez utobbi noi, es zsir uj, szoval megyen is szepen fel az ebayre. a masik az hasznalt, de meg nem tettem fel a bringamra,. egyszer majd kiprobalom.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1585
Posted 2007. July 06. - 14:52

Volt már valakinek brooks nyerge? Azt hallottam róluk hogy iszonyatosan kemények, de szeretnék venni egyet kipróbálni milyen lehet. Tapasztalatok jöhetnek.
#1586
Posted 2007. July 06. - 14:51

Az a legjobb a retro kerékpározásban, hogy ülök egy ütött kopott "vacakon" ami persze úgy megy mint az álom és nézegetem ahogy elnyekeregnek mellettem a Te..o gazdaságos vadiúj kínai taiwani álomcsodákkal ami összevissza rugózik, különösen jól esik, ha még becsmérlik is a gépemet néhány hûvös pillantással (nézd má' ott rozsdás.. )

#1587
Posted 2007. July 06. - 14:47

sziasztok! Nemrégen sikerült szert tennem egy 1994es Heavy Tools HT Pro ra full XTvel. Valami álom a bicaj, kicsit nyúzott, de szeritnem kenterbe veri a mai szuper montik nagy részét. Elvégre a HT a bicajok Rolls Royce-a (na jó inkább Jaguárja mert a Rolls a Fat Chance)
Ha valakit érdekel küldök képet róla. Tudtok linkeket ajánlani nekem Centurion kerékpárokról? Troger nagyon komoly a Treked!!

#1588
Posted 2007. July 04. - 10:41

Szép bringa, fõleg, ha tényleg olyan állapotban van, mint a képen látható.
Grat hozzá
Grat hozzá

"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"
#1589
Posted 2007. July 04. - 09:40

Sziasztok.
Sikerült szereznem egy majdnem gyári állapotó Trek 9200-as össztelós bringát 1994-bõl.
A kerékpár hihetetlen álapotban van, a felnik be sem koptak rajta.
Egyetlen változtatás a gyárilag szerelt géphez képest, hogy a külsõket slick-re cserélte le a gazdája.
Amúgy minden más megegyezik.
Olyan finomságok vannak rajta mint mogul teló, risse rugóstag, Paul crosstop hátsó "V" fék.
http://www.mtb-katal...F/Trek/1994.pdf
Itt látható kép róla.
Képet nemsokára teszek fel róla.
Ha valaki tud szerezni IRC Piranha pro gumikat szóljon, elõre is megköszönöm, mivel ennyi kellene a teljesen gyári álapot visszaállításához.
Sziasztok.
Sikerült szereznem egy majdnem gyári állapotó Trek 9200-as össztelós bringát 1994-bõl.
A kerékpár hihetetlen álapotban van, a felnik be sem koptak rajta.
Egyetlen változtatás a gyárilag szerelt géphez képest, hogy a külsõket slick-re cserélte le a gazdája.
Amúgy minden más megegyezik.
Olyan finomságok vannak rajta mint mogul teló, risse rugóstag, Paul crosstop hátsó "V" fék.
http://www.mtb-katal...F/Trek/1994.pdf
Itt látható kép róla.
Képet nemsokára teszek fel róla.
Ha valaki tud szerezni IRC Piranha pro gumikat szóljon, elõre is megköszönöm, mivel ennyi kellene a teljesen gyári álapot visszaállításához.
Sziasztok.
#1590
Posted 2007. July 03. - 12:07

Nem értem mire gondolsz...
Attól függ, mire szeretnéd a projektet: ha arra számítasz, hogy busás haszon reményében majd túl adsz rajta, akkor szerintem ne fogj bele, mert nem fogod tudni haszonnal eladni. Ha magadnak szeretnéd örömbringázásra, vagy csak azért, mert rádt tört a restaurálási vágy, akkor nyilván foglalkozz vele, mert ilyenje nincs mindenkinek.
Igényes építéshez az ember adja oda szívét-lelkét - és pénzét - különben nincs értelme
Szvsz akkor fogj bele, ha az alkatrészek keveset futottak, kónuszok hibátlanok, a vázat nem ette 10 évig a rozsda... Ha most van egy szép összkép, azt az esetleges amortizáció után nehéz lesz visszaállítani.
Attól függ, mire szeretnéd a projektet: ha arra számítasz, hogy busás haszon reményében majd túl adsz rajta, akkor szerintem ne fogj bele, mert nem fogod tudni haszonnal eladni. Ha magadnak szeretnéd örömbringázásra, vagy csak azért, mert rádt tört a restaurálási vágy, akkor nyilván foglalkozz vele, mert ilyenje nincs mindenkinek.
Igényes építéshez az ember adja oda szívét-lelkét - és pénzét - különben nincs értelme

Szvsz akkor fogj bele, ha az alkatrészek keveset futottak, kónuszok hibátlanok, a vázat nem ette 10 évig a rozsda... Ha most van egy szép összkép, azt az esetleges amortizáció után nehéz lesz visszaállítani.
#1591
Posted 2007. July 03. - 11:19

#1592
Posted 2007. June 26. - 22:28

Találtam egy régi Gitane bicajt Hurét Svelto sebességváltókkal Mafac Racer fékekkel, Maillard agyakkal (nagykarimájú, lyuggatott), a hajtómûvön mintha Solida-t olvastam volna.
1960-1970 eleje belinek néz ki az egész.
Svelto
http://homepage3.nif....uret/rdsv2.htm
Mafac Racer
http://homepage3.nif....MafacRACER.jpg
Képez egy ilyen bicaj valamiféle retro értéket? Nagyon oda kéne tegyem magam, hogy letisztítsam. Nem akarnam potyára csinálni.
Köszi
1960-1970 eleje belinek néz ki az egész.
Svelto
http://homepage3.nif....uret/rdsv2.htm
Mafac Racer
http://homepage3.nif....MafacRACER.jpg
Képez egy ilyen bicaj valamiféle retro értéket? Nagyon oda kéne tegyem magam, hogy letisztítsam. Nem akarnam potyára csinálni.
Köszi
#1593
Posted 2007. June 17. - 19:32

#1594
Posted 2007. May 27. - 21:20

Favoritot..hát azé az elöbb utóbb találsz ne aggódy
MTB::
Régi Ritchey négyszöges hajtómûvet keresek (LogiC) jobb oldalt, vagy adnám a bal oldalt ha valakinek kell.
Ill. keresek bal Mavic régi négyszöges hajtómûvet MTBra.
esetleg 110mmes lyukkörû 5 karu lkánctányért 32 v. 34 v. 36 foggal használható állapotban...
Mást épp nem keresek :-)
Nézzétek meg a garázsban...
tamaska ???? esetleg neked arrafelé?
Köszi
MTB::
Régi Ritchey négyszöges hajtómûvet keresek (LogiC) jobb oldalt, vagy adnám a bal oldalt ha valakinek kell.
Ill. keresek bal Mavic régi négyszöges hajtómûvet MTBra.
esetleg 110mmes lyukkörû 5 karu lkánctányért 32 v. 34 v. 36 foggal használható állapotban...
Mást épp nem keresek :-)
Nézzétek meg a garázsban...
tamaska ???? esetleg neked arrafelé?
Köszi
#1595
Posted 2007. April 30. - 18:30

Valaki adjon tippet honan lehetne szerezni Régi Favorit vázra való emblémát ien ragasztós okosság pl amit a a csõ oldalára felragaszthatok mert az egyik ismim le szeretné festeni a régi vázát de azért nem mindennapi bringa
szóval mindenképpen meg kéne õrizni a feliratot rajta


#1596
Posted 2007. April 02. - 21:10

sziasztok!
keresek Schwinn Csepel Woodlands 26"-os nõi kerékpárt!!!
nagyon fontos lenne!!!!
1.piactér
2.nagyon sok ilyen szaladgál mondj évjáratot meg ez amúgyse olyan régi tudtommal
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1597
Posted 2007. April 02. - 20:51

sziasztok!
keresek Schwinn Csepel Woodlands 26"-os nõi kerékpárt!!!
nagyon fontos lenne!!!!
keresek Schwinn Csepel Woodlands 26"-os nõi kerékpárt!!!
nagyon fontos lenne!!!!
#1598
Posted 2007. March 30. - 22:06

gumibol schwalbe-t nezegessetek, nekik vannak szines oldalfalu gumijaik, es eleg elvetemult meretbe is. a 26x1.5 nem biztos, hogy jo.
itt en ilyeneket hasznalok, hogyaszondja 27 x 1 1/4, 26 x 1 3/8, meg 28 x 1 1/2. es mindet tartani kell, mert viszik oket...
itt en ilyeneket hasznalok, hogyaszondja 27 x 1 1/4, 26 x 1 3/8, meg 28 x 1 1/2. es mindet tartani kell, mert viszik oket...
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1599
Posted 2007. March 30. - 14:39

sziasztok új vagyok itt, régebbi bringával kapcsolatban lenne egy-két kérdésem.
adott egy szép, régebbi nõivázas puch bringa, de sajna a gumik, a tél után teljesen szétrepedeztek.
megnéztem a ráírt méretet: 28-584 26 x 1/3 x 1/1/2.
rákérdeztem több bringaboltban, ahol volt is hasonló méret, ott csak sima fekete színben volt, a bnõm viszont valami színeset szeretne
, vagy sárgás, vagy fehér oldalfalú köpeny kellene. Tudnátok ajánlani valami helyett ahol esetleg lehet ilyet kapni? 26x1.5 az jó lehet rá?
a másik gond, hogy eltört a nyereg rugója, barna mûbõr, széles, régi típusú, de újonnan még csak hasonlót sem lehet kapni. Nincs valakinek elfekvõben hasonló jó állapotú régi nyereg, esetleg fehér színben, illetve ötlet, hogy merre keresgéljek?
elõre is kösz...
adott egy szép, régebbi nõivázas puch bringa, de sajna a gumik, a tél után teljesen szétrepedeztek.
megnéztem a ráírt méretet: 28-584 26 x 1/3 x 1/1/2.
rákérdeztem több bringaboltban, ahol volt is hasonló méret, ott csak sima fekete színben volt, a bnõm viszont valami színeset szeretne

a másik gond, hogy eltört a nyereg rugója, barna mûbõr, széles, régi típusú, de újonnan még csak hasonlót sem lehet kapni. Nincs valakinek elfekvõben hasonló jó állapotú régi nyereg, esetleg fehér színben, illetve ötlet, hogy merre keresgéljek?
elõre is kösz...
#1600
Posted 2007. March 27. - 21:10

Project :
szerintetek?
mit építsek belõle ?
http://img0.tar.hu/y...e2/29110076.jpg
SSt naygperems régi agyakkal.
vagy valami váltós gépet?
szerintetek?
mit építsek belõle ?
http://img0.tar.hu/y...e2/29110076.jpg
SSt naygperems régi agyakkal.
vagy valami váltós gépet?