Azokat még tartósságra is tervezték, a mostaniakat nem egészen erre, meg aztán ott a tömegcsökkentési mánia... aztén attól is függ, hogy ezeket a régi cuccokat ki és hogyan használta, és ez a mostaniakra is érvényes. Van aki leamortizál 3-4 év alatt egy Ultegra fékváltókart, van akinek 10 éves is jól mûködik és még megkopva is alig van.
Ezen már én is töprengtem... Vegyesen használom a 15 éves alkatrészeimet a viszonylag újakkal és hát nem is tudom...meggyõzõbb a régi. De ez talán azért is van mert zsigerbõl vonzódom a régi dolgokhoz - töri szakon végeztem;)
Egy szerelõ ismerõsöm mondta, hogy nincs új a nap alatt, ami a mostani alaktrészeket illeti: egy XT agy 15 éve is király volt és ma is az...
Ezek szerint a mainak is kellene bírni (használíttól függõen)
Mondjuk nekem ezek mai alkatrészek leginkább designuk miatt nem jönnekbe. Sztem egyszerûen szebb egy régebbi M-900 XTR, mint a mai, legyen akármilyen merev... meg ez a fekete mánia...
Ez kicsit hosszú lett és nem is annyira a témába vág...