Nekem egy Motobécane Spécial Sporton a gyári fékkar favorit, de nagyon rossz állapotban van!A bal oldali nagyon lötyög, meg már párszor estem is és láccik is mind2-n...Meg van egy favorit hátsó váltóm szintén országúti, de ez papucsos rögzítésû...kikönnyített görgõi vannak nagyon tuti passzol a huret váltókarhoz de csere lesz vissza pár nap múlva az eredeti Sachs Huret-re!Nagyon jól néz ki majd próbálok bemásolni róla oldalt!!Na páA legendás FAVORIT mûködik még?
Országútiban régebben nagyon jó gépeket csináltak!
Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
#1601
Írta 2006. december 23. - 22:16

#1602
Írta 2006. december 22. - 19:47

Giant szar váza a proflex?
A Proflex egy amcsi márka volt. Már elnézést, hogy megint belevau. Az elsõk között gyártották a hõskorban az össztelós vázakat.
Olyan softtail szerû vázuk is volt, amiben hátul a támvillánál csak egy darab elastomer volt.
Hali
Elnézést megint!! az X-re végzõdés megkevert, és saynos én inkább a régi országutikban lettem yobban otthon.
tehát
REFLEX---hand made USA fasza
PROFLEX---ez is fasza
GIANT Cadex---kevésbé fasza
itt egy kép az én PROFLEXemrõl (már egy bará
tom nõvére használya)
Amugy a menettulAYDONSÁGAI ÉRDKESKE VOLTKA..ÉS DÖG NEHÉZ VOLT....
Girvin stucnivel

#1603
Írta 2006. december 21. - 21:14


RAUH-Welt
B E G R I F F
#1604
Írta 2006. december 21. - 16:36

A Proflex egy amcsi márka volt. Már elnézést, hogy megint belevau. Az elsõk között gyártották a hõskorban az össztelós vázakat.
Olyan softtail szerû vázuk is volt, amiben hátul a támvillánál csak egy darab elastomer volt.
Hali
#1605
Írta 2006. december 21. - 16:04

RAUH-Welt
B E G R I F F
#1606
Írta 2006. december 21. - 15:22

saynos igaz, REFLEX a márkáya. a Giant szar váza a PROFLEX.
én írtam el.
de elvileg ez akkor drágább volt mint a Proflex.
szerintem mérföldekkel yobb konstrukció a hibáival együtt.
ha érdekel maug yvan Proflex katalógusom eredeti a barátodnak...
Ilyen Reflex váza volt Rásnak is, nem?
#1607
Írta 2006. december 21. - 09:45

Ezt a montivázat nézve megsúgom, hogy ez nem proflex.
Az anyaga valóban Easton E 9.
Ha érdekel még a márkát is leírom, csak most nem ugrik be.
A sógoromnak vettem egyet full 91-es xt szettel.
Hali.
saynos igaz, REFLEX a márkáya. a Giant szar váza a PROFLEX.
én írtam el.
de elvileg ez akkor drágább volt mint a Proflex.
szerintem mérföldekkel yobb konstrukció a hibáival együtt.
ha érdekel maug yvan Proflex katalógusom eredeti a barátodnak...
#1608
Írta 2006. december 20. - 22:01

Az anyaga valóban Easton E 9.
Ha érdekel még a márkát is leírom, csak most nem ugrik be.
A sógoromnak vettem egyet full 91-es xt szettel.
Hali.
#1609
Írta 2006. december 20. - 21:04

Építek egy szép Colnago-t, de sehol se kapok 8-as Shimano vázváltókart.
Mindenképpen maradnom kell a 8-as rendszernél,mert betáraztam 3 tartalék láncot,meg fogaskeréksort. Ha valakinek lenne ilyen, vevõ vagyok rá!
105-ös, 600-as, DuraAce, mind1!
Köszi!
#1610
Írta 2006. december 20. - 09:38

Igazából sz.tem SLX-et nem használt a Mali....
bár lehet kis szériában igen.
Tuti 1000%, hogy SLX, a matricáról tudtam meg én is, hogy errõl van szó (és nem a matrica lett átragasztva)!
Nem Ironman váz, mert azok egyszerûbbek, 0.9mm egyenletes falvastagságúak, ha jól emlékszem.
Hogy kisszériás? Ez egy triatlon versenyzõnõé volt a '90es évek 2. harmadában... lehet hogy belenyúltam a jóba? :bananadan
Majd két ünnep között rakok fel róla képet!
Várom a további kormeghatározás javaslatokat!
#1611
Írta 2006. december 19. - 12:56

#1612
Írta 2006. december 19. - 10:56

Nem tudja valaki hogy a Mali mikor gyártott országútit Colombus SLX csõszettbõl?
Képet majd 2 ünnep között tudok felrakni. Ismertetõjegye az ilyesmi jellegû csavaros papucs: http://www.velostuf....ampy1010ati.jpg
sZia.
Ilyen papucs nem tartoztt feltétlen SLX csõhöz bármilyenhez adták természetesen.
szóval ez alapyán nem SLX a váz.
Igazából sz.tem SLX-et nem használt a Mali....
bár lehet kis szériában igen.
pl egy ismerõsömnek csináltak anno,de csak mert haver volt és akülföldrõl hoztak mindent természetesen, itt csak összerakták.
#1613
Írta 2006. december 19. - 10:54

Köszi, de ha az easton csõ alu akkor az nekem nem titánváz. Kíváncsiságképp érdekel, de nem venném meg.
attól hogy a muffok titán. fogd felugy hogy hibrid váz, mint carbon-alu
amúgy easton E9 csõ, nem a tuperwall mert az kormányból volt.

érdekes még hogy képzelyétek a féktüskék amik zintén titánok kb.3 menetszélesség hosszúak....és sokkal vékonyabb a csavar is....
sz.tem mondyuk ez a hüyeség , de nagy...
#1614
Írta 2006. december 19. - 09:22

Képet majd 2 ünnep között tudok felrakni. Ismertetõjegye az ilyesmi jellegû csavaros papucs: http://www.velostuf....ampy1010ati.jpg
#1615
Írta 2006. december 19. - 00:36

#1616
Írta 2006. december 19. - 00:09


RAUH-Welt
B E G R I F F
#1617
Írta 2006. december 18. - 23:44

#1618
Írta 2006. december 18. - 21:49

Köszi, de ha az easton csõ alu akkor az nekem nem titánváz. Kíváncsiságképp érdekel, de nem venném meg.nem érdekel old school titán váz?
1988-1991 közt gyártott proflex titán muffok easton tamperlight csövek...
titán féktüske...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1619
Írta 2006. december 18. - 21:29

ismerve. de köszi
nem érdekel old school titán váz?

hanem megmutatnám képen.
1988-1991 közt gyártott proflex titán muffok easton tamperlight csövek...
titán féktüske...
az a bay hogy régies a geo ..meg hogy 2 kg..d eiszonyú kénylemes atyámmm!!
ha érdekel teszek ide fel képet róla. mayd.
#1620
Írta 2006. december 18. - 21:26

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]