Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
#1441
Írta 2008. január 20. - 18:28

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1442
Írta 2008. január 20. - 12:45

#1443
Írta 2008. január 19. - 21:23



'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1444
Írta 2008. január 19. - 21:12

fizik microtex kek bandazs

Selle Italia Flite
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1445
Írta 2008. január 19. - 19:15

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1446
Írta 2008. január 19. - 14:49

X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1447
Írta 2008. január 19. - 13:44

Szééééép
Ízlések és pofonok, tudom, de én (!) a stücnit cserélném (pláne mivel van alatta némi káosz is, ha jól látom) a késõbbiekben egy ezüstszínûre nem aheadsetesre, a bandázst pedig fehérre.
Gratula hozzá!
X.
Köszönöm:) Igazából így, ebben a formában jutottam hozzá, még semmit nem cseréltem rajta, de a stucni már nekem is szemet szúrt. Lehet csak egy keskenyebbet rakok be. Viszont a kék bandázs marad:) Tetszik az egyen szín:) Még 1-1 kék csíkos külsõt akarok hozzá tenni. A nyereg kicsit viseltes, de arra egy jó állapotú, szigorúan régimódit túrok majd valahonnan.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1448
Írta 2008. január 19. - 12:58


Ízlések és pofonok, tudom, de én (!) a stücnit cserélném (pláne mivel van alatta némi káosz is, ha jól látom) a késõbbiekben egy ezüstszínûre nem aheadsetesre, a bandázst pedig fehérre.
Gratula hozzá!
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1449
Írta 2008. január 19. - 12:52

(ha még valakit érdekel fotó, akkor: http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=3214

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1450
Írta 2008. január 15. - 15:13


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1451
Írta 2008. január 14. - 22:49

lock-out: trogernek van igaza, nem lezárható.

cj: nem eladó, de gondolom költõi kérdés volt.

egyébként annó dolgoztam pár hónapig bicajboltban, mikor eljöttem, amolyan emlékként kaptam. (a lepusztított alkatrészes doboz alján ücsörgött) egyszer majd lehet rendeberakom.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1452
Írta 2008. január 14. - 21:18

akkori szervos suntour canti fekkel, es mag 21 teloval.
probaltam mar, a kisse orszagutis geometriat leszamitva egesz jo

a mag 21 pedig sok mai telonal jobban mozog es 14 ev alatt semmi
hibat nem produkalt. Nem hiszem, hogy a mostani telokrol elmondhatjuk 14 ev elteltevel, hogy meg mindig popec...
#1453
Írta 2008. január 14. - 18:33

Bocs hogy belevau, de ez a marzo sosem volt lezárható, a csillapítását lehetett állítani csak.
Olaj levegõs volt a lelkem és a legfinomabban mozgott az akkori 1993-94-es teleszkópok között. Odaverte a mag 21-et.
Azonban a szimeringei nem nagyon bírták a strapát és állandóan folyt belõlük az olaj.
Nem volt olyan nagy választék akkor mert olaj levegõsbõl csak a marzocchi és a Rock Shox Mag 21 volt kapható.
Aranyárban a mag 21 sl titanium , a manitou M2 sport,M3 volt bár azok elasztomeresek voltak.
Én kérek elnézést. Sziasztok.
#1454
Írta 2008. január 14. - 18:29


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1455
Írta 2008. január 14. - 17:10

a vicc benne, hogy még mindig mozog, nem nagyon ereszti a levegõt. sajna az egyik oldalról hiányzik a porlehúzó/szimering cucc. mivel sosem használtam bicajban, ezért csak "megnyomkodva" tudom megítélni a mozgását: valami hihetetlen döccenéssel indul meg.
Ha jól tudom, marzóéktól szinte minden pótalkatrészt után lehet rendelni, érdemes e-mailen felvenni velük a kapcsolatot, esetleg, de lehet, hogy szabvány szimering, és akkor egy szakboltban is beszerezhetõ.
No igen, az akkori olaj-levegõs rendszerek nem az érzékenységükrõl voltak híresek, de használat közben nagyon jól beváltak. Én kb. 96-97 körül szereztem be egy Marzo Zokes Prot, az elasztomeres volt, nagyon szerettem, asszem, 52 mm-t mozgott.
Van róla képem is:
http://xabi.valodi.h...na/epsn1279.jpg
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1456
Írta 2008. január 14. - 16:21

http://www.firstflig...gestone_MB1.htm 1993!!!
#1457
Írta 2008. január 14. - 16:19

uj fiu vagy te még...
még ilyennel versenyeztünk 96ban.
mozog vagy 45milit
viszont lockolható
oh menj már


#1458
Írta 2008. január 14. - 16:17

Vazz! Ez a Marzó egy régebbi darabja. Néha tényleg öregnek érzem magam, olyasmi mint amikor nagypapi mesélt 56-ról néztem...milyen gyártmány ez? :chin:
#1459
Írta 2008. január 14. - 15:54


Tegnap mentem egy Fantastic vázas, full elsõ Alivio szettes, Parallax agyas bicajjal. Nagyon ottvan.!

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1460
Írta 2008. január 14. - 15:09

ilyesmi:
http://www.vorb.org....ting-71047.html
a vicc benne, hogy még mindig mozog, nem nagyon ereszti a levegõt. sajna az egyik oldalról hiányzik a porlehúzó/szimering cucc. mivel sosem használtam bicajban, ezért csak "megnyomkodva" tudom megítélni a mozgását: valami hihetetlen döccenéssel indul meg.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"