Jelentkezz be Regisztrálj
Retro - régi idõk bicaja
#1441
Írta 2008. január 20. - 18:28
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1442
Írta 2008. január 20. - 12:45
#1443
Írta 2008. január 19. - 21:23
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1444
Írta 2008. január 19. - 21:12
fizik microtex kek bandazs
Selle Italia Flite
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1445
Írta 2008. január 19. - 19:15
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1446
Írta 2008. január 19. - 14:49
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1447
Írta 2008. január 19. - 13:44
Szééééép
Ízlések és pofonok, tudom, de én (!) a stücnit cserélném (pláne mivel van alatta némi káosz is, ha jól látom) a késõbbiekben egy ezüstszínûre nem aheadsetesre, a bandázst pedig fehérre.
Gratula hozzá!
X.
Köszönöm:) Igazából így, ebben a formában jutottam hozzá, még semmit nem cseréltem rajta, de a stucni már nekem is szemet szúrt. Lehet csak egy keskenyebbet rakok be. Viszont a kék bandázs marad:) Tetszik az egyen szín:) Még 1-1 kék csíkos külsõt akarok hozzá tenni. A nyereg kicsit viseltes, de arra egy jó állapotú, szigorúan régimódit túrok majd valahonnan.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1448
Írta 2008. január 19. - 12:58
Ízlések és pofonok, tudom, de én (!) a stücnit cserélném (pláne mivel van alatta némi káosz is, ha jól látom) a késõbbiekben egy ezüstszínûre nem aheadsetesre, a bandázst pedig fehérre.
Gratula hozzá!
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1449
Írta 2008. január 19. - 12:52
(ha még valakit érdekel fotó, akkor: http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=3214 )
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#1450
Írta 2008. január 15. - 15:13
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1451
Írta 2008. január 14. - 22:49
lock-out: trogernek van igaza, nem lezárható.
cj: nem eladó, de gondolom költõi kérdés volt.
egyébként annó dolgoztam pár hónapig bicajboltban, mikor eljöttem, amolyan emlékként kaptam. (a lepusztított alkatrészes doboz alján ücsörgött) egyszer majd lehet rendeberakom.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1452
Írta 2008. január 14. - 21:18
akkori szervos suntour canti fekkel, es mag 21 teloval.
probaltam mar, a kisse orszagutis geometriat leszamitva egesz jo
a mag 21 pedig sok mai telonal jobban mozog es 14 ev alatt semmi
hibat nem produkalt. Nem hiszem, hogy a mostani telokrol elmondhatjuk 14 ev elteltevel, hogy meg mindig popec...
#1453
Írta 2008. január 14. - 18:33
Bocs hogy belevau, de ez a marzo sosem volt lezárható, a csillapítását lehetett állítani csak.
Olaj levegõs volt a lelkem és a legfinomabban mozgott az akkori 1993-94-es teleszkópok között. Odaverte a mag 21-et.
Azonban a szimeringei nem nagyon bírták a strapát és állandóan folyt belõlük az olaj.
Nem volt olyan nagy választék akkor mert olaj levegõsbõl csak a marzocchi és a Rock Shox Mag 21 volt kapható.
Aranyárban a mag 21 sl titanium , a manitou M2 sport,M3 volt bár azok elasztomeresek voltak.
Én kérek elnézést. Sziasztok.
#1454
Írta 2008. január 14. - 18:29
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1455
Írta 2008. január 14. - 17:10
a vicc benne, hogy még mindig mozog, nem nagyon ereszti a levegõt. sajna az egyik oldalról hiányzik a porlehúzó/szimering cucc. mivel sosem használtam bicajban, ezért csak "megnyomkodva" tudom megítélni a mozgását: valami hihetetlen döccenéssel indul meg.
Ha jól tudom, marzóéktól szinte minden pótalkatrészt után lehet rendelni, érdemes e-mailen felvenni velük a kapcsolatot, esetleg, de lehet, hogy szabvány szimering, és akkor egy szakboltban is beszerezhetõ.
No igen, az akkori olaj-levegõs rendszerek nem az érzékenységükrõl voltak híresek, de használat közben nagyon jól beváltak. Én kb. 96-97 körül szereztem be egy Marzo Zokes Prot, az elasztomeres volt, nagyon szerettem, asszem, 52 mm-t mozgott.
Van róla képem is:
http://xabi.valodi.h...na/epsn1279.jpg
X.
Merida Speeder__________________________Magellan Serpens --> Merida XC-Mission
Járt utat járdáért el ne hagyj!
#1456
Írta 2008. január 14. - 16:21
http://www.firstflig...gestone_MB1.htm 1993!!!
#1457
Írta 2008. január 14. - 16:19
uj fiu vagy te még...
még ilyennel versenyeztünk 96ban.
mozog vagy 45milit
viszont lockolható
oh menj már 96 ba én még vmi merevvillás csettegövel ha elrecsegtem az uton az már jó volt
#1458
Írta 2008. január 14. - 16:17
Vazz! Ez a Marzó egy régebbi darabja. Néha tényleg öregnek érzem magam, olyasmi mint amikor nagypapi mesélt 56-ról néztem...milyen gyártmány ez? :chin:
#1459
Írta 2008. január 14. - 15:54
Tegnap mentem egy Fantastic vázas, full elsõ Alivio szettes, Parallax agyas bicajjal. Nagyon ottvan.!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1460
Írta 2008. január 14. - 15:09
ilyesmi:
http://www.vorb.org....ting-71047.html
a vicc benne, hogy még mindig mozog, nem nagyon ereszti a levegõt. sajna az egyik oldalról hiányzik a porlehúzó/szimering cucc. mivel sosem használtam bicajban, ezért csak "megnyomkodva" tudom megítélni a mozgását: valami hihetetlen döccenéssel indul meg.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"