Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
#1461
Írta 2008. február 10. - 20:26

#1462
Írta 2008. február 10. - 12:11

#1463
Írta 2008. február 10. - 11:15

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1464
Írta 2008. február 09. - 23:42

legutobbi retro projekt by tam
1999 Specialized Enduro FSR
hehe volt még ilyen villám
judy hidracoil

fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#1465
Írta 2008. február 09. - 23:40

#1466
Írta 2008. február 09. - 22:55

Sziasztok!
Van 1 Olmo országúti bringám retros. Vázon: san remo, nagyon szép, kb 1989-92-es cromo csöves villa, belegravirozva OLMO. Shimano 600-as full szett cinelli kormány,campagnolo nyeregcsõ,nyereg 'rolls" san marco. Felni mavic argent. hajtómû 52/39, hátsó kazetta 14/23. A kérdésem az lenne, hogy ha hegyre felfele könyebben szeretnék menni, a kazettát vagy az agyat vagy mindkettõt ki kellene cserélni? Köszi!
hello.
a hátsó fogast cseréld le 13-26ra-
gondolom7 vagy 8 sebességes a bringa.
ha fogaskoszoru kellene lehet tudok valamit szerzni.
Amugy argent felnid nem szingós és kék szinû véletlenül?
#1467
Írta 2008. február 09. - 22:47

Van 1 Olmo országúti bringám retros. Vázon: san remo, nagyon szép, kb 1989-92-es cromo csöves villa, belegravirozva OLMO. Shimano 600-as full szett cinelli kormány,campagnolo nyeregcsõ,nyereg 'rolls" san marco. Felni mavic argent. hajtómû 52/39, hátsó kazetta 14/23. A kérdésem az lenne, hogy ha hegyre felfele könyebben szeretnék menni, a kazettát vagy az agyat vagy mindkettõt ki kellene cserélni? Köszi!
#1468
Írta 2008. február 09. - 21:30

legutobbi retro projekt by tam
1999 Specialized Enduro FSR
A váz maga jó, de az alkatrészválasztás nem túl szerencsés.
#1469
Írta 2008. február 09. - 15:38

#1470
Írta 2008. február 09. - 02:31

1999 Specialized Enduro FSR
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1471
Írta 2008. február 08. - 23:21

Valami kényelmes ülést szeretnék ugyanerre a gépre. Tudtok valamit ajánlani? Ne legyen csilli-vliii hupilila, nem kell hogy 3 gramm legyen. Olcsó, kényelmes és hozzáillõ, ezek az elvárások.
#1472
Írta 2008. február 08. - 21:00


Akár privátban is jöhet, ne zavarjuk itt a közösséget.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1473
Írta 2008. február 08. - 20:00


még beszerelésre vár egy piros Ringlé Moby nyeregcsõ is, de nem találok hozzá szûkítõt..

Már épül a nagy testvér is, egy 92es évjáratú full xtr rel.
#1474
Írta 2008. február 08. - 19:04


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1475
Írta 2008. február 08. - 15:01

Ha valakit érdekel, van egy komplett 600 Ultegra szettem még az a szép szürke kétforgáspontos fékek, de fékváltókar nincs. Hajtómû pedál fékek váltók fékkarok, váltókarok, kormánycsapágy. Ideális egy félig retro országúti építéséhez.
#1476
Írta 2008. február 08. - 14:57

#1477
Írta 2008. február 08. - 14:54

#1478
Írta 2008. február 05. - 13:48


#1479
Írta 2008. február 05. - 13:38

egészben valahol 9,5-10 között (nem mértem le, ez csak fejben számolgatott összeg).
ja, nem "rendes" oúti, hanem fixiként építve ennyi.
http://www.bikeofthe...-04/ss-04_1.jpg
Ja persze,már láttam az év bringája oldalon :clap:
Csak azért kérdeztem,mert délelött lemértem és tokkal vonoval 9.4 kg lett,és nem tom,de azt hittem keveseb lesz:confused: de ezekszerint nem is olyan sok.
edit:
egyébként találtam egy egész jo linkgyüjteményt csak kell neki 1 nap mire átnézem
http://forum.tour-ma...ead.php?t=58917
#1480
Írta 2008. február 05. - 13:30

ja, nem "rendes" oúti, hanem fixiként építve ennyi.
http://www.bikeofthe...-04/ss-04_1.jpg