Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
#1561
Posted 2007. January 25. - 10:43

beszraás mennyi retzro MTB van...uh...30 perce csorgatom a nyálam...
#1562
Posted 2007. January 24. - 14:40

mondanom sem kell hogy laikusnak is feltünhet hogy ez nem egy colnago...
bár lehet az árus is már igy yutott hozá...
én ebayen találtam egy vázat a minap, amit állítólag a colnago csinált, hogy aztán nishiki matricával nishiki néven fusson

#1563
Posted 2007. January 24. - 01:47

annélkül ebben az esetben nem lehet mit mondani
valószínû a 60as-70es évek inkább...
#1564
Posted 2007. January 23. - 21:19

#1565
Posted 2007. January 21. - 23:43

EZ felháborító!! :::

http://apro.bikemag....ct=50766&cat=56
mondanom sem kell hogy laikusnak is feltünhet hogy ez nem egy colnago...
bár lehet az árus is már igy yutott hozá...
de végülis pont megfelelõ árban van igy is.
Campagnolo Gran Sport szettel.
#1566
Posted 2007. January 20. - 15:04

Tegnap lett egy 0km-es Exage Sport fékem, 1988-as!
Az elsõvel van egy kis gond: nem nagyon értek az országútihoz (még:) de nem tudom belõni, hogy központosan húzzon. Eltoltam egy szervízbe és azt mondták, hogy van ott egy kis alátét, aminek fixnek kéne lennie és nem az...
valami bõvebbet tud nekem valaki mondani. Nost egyébként központosan húz, de a szervízarc azt mondta, hogy eléggé meg lett tépve a csavar...
#1567
Posted 2007. January 20. - 14:37

#1568
Posted 2007. January 20. - 14:12

#1569
Posted 2007. January 20. - 13:54

csak annyit találtam rólunk,hogy valmi spec alubol voltak,ennek köszönhetõen elég sokba is kerültek.Bõvebb info esetleg?
#1570
Posted 2007. January 17. - 21:36

Fényeztetném a retro 28-asomat, csak még nem tudom kihez vigyem. Esetleg ajánlotok valakit? És aki krómoz?
Köszi, Balázs
#1571
Posted 2007. January 08. - 11:08

Azokat még tartósságra is tervezték, a mostaniakat nem egészen erre, meg aztán ott a tömegcsökkentési mánia... aztén attól is függ, hogy ezeket a régi cuccokat ki és hogyan használta, és ez a mostaniakra is érvényes. Van aki leamortizál 3-4 év alatt egy Ultegra fékváltókart, van akinek 10 éves is jól mûködik és még megkopva is alig van.
Ezen már én is töprengtem... Vegyesen használom a 15 éves alkatrészeimet a viszonylag újakkal és hát nem is tudom...meggyõzõbb a régi. De ez talán azért is van mert zsigerbõl vonzódom a régi dolgokhoz - töri szakon végeztem;)
Egy szerelõ ismerõsöm mondta, hogy nincs új a nap alatt, ami a mostani alaktrészeket illeti: egy XT agy 15 éve is király volt és ma is az...
Ezek szerint a mainak is kellene bírni (használíttól függõen)
Mondjuk nekem ezek mai alkatrészek leginkább designuk miatt nem jönnekbe. Sztem egyszerûen szebb egy régebbi M-900 XTR, mint a mai, legyen akármilyen merev... meg ez a fekete mánia...
Ez kicsit hosszú lett és nem is annyira a témába vág...
#1572
Posted 2007. January 08. - 11:05

Errõl a carbitudóról tud valaki valami közelebbit, pld. az a dupla alsócsöves megoldás mire jó (azon kívül, hogy növeli a tömeget)?
ez végülis egy kísérlet volt, nem a Colnago találta ki..ha pl. megnézed a vázat ez egy ALAN váz..

utánnan a Corratec MTBokban volt a 90-es években..de már ott sincs ez a váz.
pedig még VKupát is nyertek vele (Corratec montival)
rezgéselnyelésre találhatták ki, meg a mervség miatt...
alkatrészek:
ezért nem szabad venni versenyzõtõl semmit....pl. tõled pcycle

ugyanis már az egyszezonos országuti is több ezer km-es...hát még a több éves dolgok..meg azért egy versenyzõ cibálya azt rendesen...mig egy "papa" vagy egy fitness bringás hétvégén 25 km/h val elbringázgat..
#1573
Posted 2007. January 08. - 10:59

#1574
Posted 2007. January 08. - 10:57

#1575
Posted 2007. January 07. - 18:38

A Shimano alkatrészeken van egy két betûbõl álló kód, amibõl meg lehet határozni, hogy mikor készült. 76-ban kezdték, tehát az AA, az 76 januárjában készült, BB 77 február etc.
Köszi, megtaláltam, ezek szerint '81-es a szettem, még régebbi, mint gondoltam. Vicces, hogy egy 25 éves szett pikk-pakk mûködik, semmi gond vele. Kíváncsi lennék, egy ma gyártott Ultegra hogy fog kinézni 25 év múlva...
#1576
Posted 2007. January 07. - 14:20

Tudod, Dura Ace-bol sosem eleg. Ha mad lesz vmi konkretabb a kesobbiekben, szolj!
Race, no Rest!
#1577
Posted 2007. January 07. - 01:40

nekem ugye nincs iyesmim.
mayd megkérdezem, meg azt is hogy esetleg mennyi lenne.
De a Cyclocross gépre akarod?? azon 600as volt eredetileg??
#1578
Posted 2007. January 07. - 01:12

Race, no Rest!
#1579
Posted 2007. January 06. - 23:03

Ha persze Campagnolo recordal raknád össze..esetleg C Recordal..akkor kicsit többet érne...vagy szebb lenne...nézõpont kérdése.
csak persze használni a shimanot yobb....és ahoz olcsóbb is hozzyutni.
#1580
Posted 2007. January 06. - 22:59

itt vetted az apróban ?? (55ös?)
milyen állapotban van a festés stb??
ha nincs yó állapotban nem érdemes az eredeti dolgokkal vacakolni..nagy munka..
és akkor még ugyanolyan szép állapotban kéne hozzá találni dolgokat.
pl. itt láthatsz egyet az eredeti felszereléssel (Dura ACE) de pl. ez is sérült...
Amúgy 600 Dollárért kelt el az USA-ban elvileg (nem biztos hogy nem a tulajé maradt)
Tehát kompletten kb max. 130-140 ezret fog érni ha felszereled, de Euróban kisebbek az árak szerintem 100 ezernél nem fog többet érni (reálisan..., idióták mindig jöhetnek)
Ezt csak azért írom hogy ne költekezz túl a Dura Ace alkatrészek megvásárlásakor.....felesleges.
Ha tudsz várni szerintem tavszal tudok intézni egy komplett 8-as Dura ace szettet...szerintem max 60 ezerér (ez csak hasraütés...) kinti gyüjtõkollégáknál van belõle elég.
ya , amugy tetszik a váz! gratula!! Titán muffos..
