Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Indította
zOrg
, 2003. február 25. 13:57
#1561
Írta 2007. július 17. - 08:57

Sziasztok.
Mivel a kibaszott foci miatt van egy csomó idõm körülnéztem az õs-õs V fékek körül 1994-ben.
Már írtam, hogy a Trek 9200-as modellen Paul crosstsop 3 fék volt, belinkelek ide egy jobb képet róla:
http://www.bikepro.c...canti/paul.html
A 9500-as csúcsmodellen pedig IRD Widget fék volt.
http://www.bikepro.c...ecanti/ird.html
hali
Mivel a kibaszott foci miatt van egy csomó idõm körülnéztem az õs-õs V fékek körül 1994-ben.
Már írtam, hogy a Trek 9200-as modellen Paul crosstsop 3 fék volt, belinkelek ide egy jobb képet róla:
http://www.bikepro.c...canti/paul.html
A 9500-as csúcsmodellen pedig IRD Widget fék volt.
http://www.bikepro.c...ecanti/ird.html
hali
#1562
Írta 2007. július 12. - 21:48

mostanában építek 2 retro bringát
az egyik egy Vitus idõfutam leszs ha valaha elkészül.
a váz Vitus 979
1300g villa 450g
shimano 600 nyeregcsõ,középrész
Mavic Cosmic telikerék 7es sorral (UG rendszer) 28"
elöl 28 küllõs (húzott) pálya Gran Sport agy carbon mavic felni. 26"
a nyereg meg az idõfutamkormány (Syntace C2) már megvan.,
még a hajtáson töröm a feyem meg a féken..elfogytak az alkatrészeim.
----- -------
http://kep.tar.hu/yvorlpu/50501692
----- --------
az egyik egy Vitus idõfutam leszs ha valaha elkészül.
a váz Vitus 979
1300g villa 450g
shimano 600 nyeregcsõ,középrész
Mavic Cosmic telikerék 7es sorral (UG rendszer) 28"
elöl 28 küllõs (húzott) pálya Gran Sport agy carbon mavic felni. 26"
a nyereg meg az idõfutamkormány (Syntace C2) már megvan.,
még a hajtáson töröm a feyem meg a féken..elfogytak az alkatrészeim.
----- -------
http://kep.tar.hu/yvorlpu/50501692
----- --------
#1563
Írta 2007. július 12. - 21:13

Ötletem, naná.
Változtak a technológiák. Másféle alu, másféle "karbon". Más megmunkálás, más költségekkel.
És persze, ha látod, hogy nem változott, akkor: ááá nemáá a tavalyi is ugyanilyen nem fejlõdtek semmit.
"Szerintem."
Változtak a technológiák. Másféle alu, másféle "karbon". Más megmunkálás, más költségekkel.
És persze, ha látod, hogy nem változott, akkor: ááá nemáá a tavalyi is ugyanilyen nem fejlõdtek semmit.
"Szerintem."
"Milyen állat, aki bennem él?
Aki helyettem élvez, helyettem fél
Aki helyettem fázik, ha hideg a tél"
#1564
Írta 2007. július 12. - 20:47

Sziasztok.
Igazából nem értem.
Az elsõ össztelósuk pl 9000-es elõl hátul alu volt.
Aztán 94-ben volt elöl hátul carbon 9500, elöl alu hátul karbon 9200-as.
Aztán 95-ben jött az Y trek ami elõl carbon hátul alu, aztán a Fuel 100 ami elõl alu hátul carbon távillás volt a többi tiszta alu,
majd pl a fuel 98, 100 2004-ben elöl hátul carbon, majd idén elöl carbon hátul alu a fuel top mdellje.
Össze vissza variálják, de hogy miért is? Anak függvényében hogy törik?
Vajon ez áll a hátérben?
Valakinek valami ötlete?
Igazából nem értem.
Az elsõ össztelósuk pl 9000-es elõl hátul alu volt.
Aztán 94-ben volt elöl hátul carbon 9500, elöl alu hátul karbon 9200-as.
Aztán 95-ben jött az Y trek ami elõl carbon hátul alu, aztán a Fuel 100 ami elõl alu hátul carbon távillás volt a többi tiszta alu,
majd pl a fuel 98, 100 2004-ben elöl hátul carbon, majd idén elöl carbon hátul alu a fuel top mdellje.
Össze vissza variálják, de hogy miért is? Anak függvényében hogy törik?
Vajon ez áll a hátérben?
Valakinek valami ötlete?
#1565
Írta 2007. július 11. - 20:45

asszem, megvan otthon muttinál a 94es katalógus... 2. generációs oclv karbon vót akkor a csúcsmodell.
jaj.
még most is jó vóna.
jaj.
még most is jó vóna.
#1566
Írta 2007. július 11. - 20:38

Sziasztok.
Hát érdekes a Paul V fék, a bovden a bal oldali féktestbe megy csak bele, a jobb oldalit egy csõn vagy mifenén keresztül mozgatja.
A rugót nem viszi fel mint az ujabb v fékek, talán ez az egy hátránya van.
Kool stop fékpofa egy kicsit el van öregedve, s a felni még be sincs kopva.
Nem negyon fékezgettem vele, mert gyûjteményembe került a bringa.
Egy biztos kuriózum nem nagyon lehet már ilyet látni.
Hali.
Hát érdekes a Paul V fék, a bovden a bal oldali féktestbe megy csak bele, a jobb oldalit egy csõn vagy mifenén keresztül mozgatja.
A rugót nem viszi fel mint az ujabb v fékek, talán ez az egy hátránya van.
Kool stop fékpofa egy kicsit el van öregedve, s a felni még be sincs kopva.
Nem negyon fékezgettem vele, mert gyûjteményembe került a bringa.
Egy biztos kuriózum nem nagyon lehet már ilyet látni.
Hali.
#1567
Írta 2007. július 11. - 11:45

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1568
Írta 2007. július 11. - 11:43

#1569
Írta 2007. július 11. - 11:37

van vagy 5
mindenfele
meg kiegeszitok
mindenfele
meg kiegeszitok
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1570
Írta 2007. július 11. - 11:24

Mármint B66S van egy csomó vagy úgy általában el vagytok árasztva Brooks nyereggel?
#1571
Írta 2007. július 11. - 10:58

B66S tehat ez is noi modell. szelesebb es rovidebb mint a ferfi.
majd megmutazom azokat amik nekem vannak.
de nalunk a boltban van egy csomo, nem tartom nagy dolognak
majd megmutazom azokat amik nekem vannak.
de nalunk a boltban van egy csomo, nem tartom nagy dolognak

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1572
Írta 2007. július 10. - 01:02

Nekem egy B66S van, olcsón vettem a helyi piacon, egy retro custom cruiserre szánom.nekem van ketto is. egy B17, meg egy B67s
ez utobbi noi, es zsir uj, szoval megyen is szepen fel az ebayre. a masik az hasznalt, de meg nem tettem fel a bringamra,. egyszer majd kiprobalom.


"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1573
Írta 2007. július 09. - 23:31

Paul hogy szuperál?
Plölö egy maihoz képest?
Tamaska!
Van Brooksod és nem használod? eeeej, pont ma néztem angol boltok honlapjait, a swift nagyon szép és nagyon drága... gyönyörûek, olyan angol arisztokrata termékek.
Plölö egy maihoz képest?
Tamaska!
Van Brooksod és nem használod? eeeej, pont ma néztem angol boltok honlapjait, a swift nagyon szép és nagyon drága... gyönyörûek, olyan angol arisztokrata termékek.
#1574
Írta 2007. július 09. - 16:53

Régi csepel emblémát keresek , akár fotó szinten is... Most újítok fel egy régi verseny vázat és szeretném ha rákerülne valami, ami jelzi, hogy ez biz igazi csepel;-)
#1575
Írta 2007. július 06. - 22:46

Sziasztok. Ime a kép a bringáról és a Paul crossstop Õs V fékrõl 1994-bõl.
http://pix.bikemag.h...201423&cat=2393
http://pix.bikemag.h...201424&cat=2393
Hali
http://pix.bikemag.h...201423&cat=2393
http://pix.bikemag.h...201424&cat=2393
Hali
#1576
Írta 2007. július 06. - 20:09

nekem van ketto is. egy B17, meg egy B67s
ez utobbi noi, es zsir uj, szoval megyen is szepen fel az ebayre. a masik az hasznalt, de meg nem tettem fel a bringamra,. egyszer majd kiprobalom.
ez utobbi noi, es zsir uj, szoval megyen is szepen fel az ebayre. a masik az hasznalt, de meg nem tettem fel a bringamra,. egyszer majd kiprobalom.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1577
Írta 2007. július 06. - 14:52

Volt már valakinek brooks nyerge? Azt hallottam róluk hogy iszonyatosan kemények, de szeretnék venni egyet kipróbálni milyen lehet. Tapasztalatok jöhetnek.
#1578
Írta 2007. július 06. - 14:51

Az a legjobb a retro kerékpározásban, hogy ülök egy ütött kopott "vacakon" ami persze úgy megy mint az álom és nézegetem ahogy elnyekeregnek mellettem a Te..o gazdaságos vadiúj kínai taiwani álomcsodákkal ami összevissza rugózik, különösen jól esik, ha még becsmérlik is a gépemet néhány hûvös pillantással (nézd má' ott rozsdás.. )

#1579
Írta 2007. július 06. - 14:47

sziasztok! Nemrégen sikerült szert tennem egy 1994es Heavy Tools HT Pro ra full XTvel. Valami álom a bicaj, kicsit nyúzott, de szeritnem kenterbe veri a mai szuper montik nagy részét. Elvégre a HT a bicajok Rolls Royce-a (na jó inkább Jaguárja mert a Rolls a Fat Chance)
Ha valakit érdekel küldök képet róla. Tudtok linkeket ajánlani nekem Centurion kerékpárokról? Troger nagyon komoly a Treked!!

#1580
Írta 2007. július 04. - 10:41

Szép bringa, fõleg, ha tényleg olyan állapotban van, mint a képen látható.
Grat hozzá
Grat hozzá

"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"