Még a védõ lakkréteg ráfújása hiányzik, ebbe a vázba fogom beépíteni az amp teleszkópot. Gyárilag a 95ös Heavy Tools katalógusomban a teleszkópra választási opcióként kínálták az amp-t is, a másik opció a Rock Shox Judy xc volt.
A matricák legyártása volt talán a legproblémásabb, a vázcsõtípus matrica meg az SCF kismatrica nagyon sok idõbe került, de megérte, mert szinte ugyanolyan lett a váz, mint ahogy kikerült a gyárból. Megvoltak nagyjából az eredeti matricák, egy pár sérült volt, megint jópár kifakult, így ezeket újracsináltattam. Volt amit többször is, mert arany fóliára nyomták fekete festékkel a grafikát és elég körülményes volt, mert elfolyt, elhalványult a fekete festék, ráadásul a srác aki csinálta az egyik szériába belekapott, azt is újra kellett méegyszer, szóval hosszadalmas lett, de megérte.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Indította
zOrg
, 2003. február 25. 13:57
#1081
Írta 2009. február 19. - 22:39

#1082
Írta 2009. február 19. - 22:36

Ez itt a régi vázam. Pár10 oldallal ezelõtt még kész bringaként tettem be róla képet, de mindig is piszkált ez a leharcolt állapota, ezért rászántam magam, hogy helyreállítom az eredeti állapotát.

Ez lett belõle

Ez lett belõle

#1083
Írta 2009. február 19. - 22:04

Ez nagyon ottvan!

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1084
Írta 2009. február 19. - 21:40

Óóó nem-nem a bowdenakasztó direkt van ott, mert szereztem hozzá egy pár vadiúj ADP carbon fékmerevítõt, ezek mellé az alkatrészek mellé inkább egy natúr xt szettre gondoltam canti fékkel, a bringa stílusa amúgy is a retro karbon alkatrészekre lesz kihegyezve, egy szép fék csak elterelné a figyelmet a "lényegrõl" . Nameg van egy komplett xt szettem hajtómû nélkül, amit szeretnék felhasználni, még sok ezer km van bennük, de a piactéren csak néhány ezer forintot adnának érte. Még inkább a kerekre fogok rágyúrni, de az még a távoli jövõ, a gumik már megvannak. Agyakból több márkán gondolkodom, Machine Tech, Ringle, Nuke Proof, Heylight.. majd amelyiket jó áron tudom megvenni. Két hete csúsztam le egy pár Heylight agyról az ebayon nem is volt vészes áruk, de túl szûkmarkúan szabtam meg a végsõ áramat.
akkor már a kerekek is készen lennének.

#1085
Írta 2009. február 19. - 21:27

egy szinte vadiúj karbon lábas AMP f3 xc teleszkóp.
Egyszer majd megérinthetem? Besza-behu.

Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#1086
Írta 2009. február 19. - 21:14

Szép.
Szerezz hozzá egy garnitúra paul crossstop féket, és azt a csúnya bowden akasztót is leszerelheted :-)
Szerezz hozzá egy garnitúra paul crossstop féket, és azt a csúnya bowden akasztót is leszerelheted :-)
Merida a nyugat dácsiája, de jó a garis ügyintézése
#1087
Írta 2009. február 19. - 20:39

Ez az eddigi legnagyobb retro alkatrész fogásom, egy szinte vadiúj karbon lábas AMP f3 xc teleszkóp. A súlya megdöbbentõ 1191g a design elvitathatatlan. Egy most felújított Heavy Tools-ba fog bekerülni, a napokban tolok majd fel a vázról képeket restaurálás elõtt és utáni állapotról.

#1088
Írta 2009. február 19. - 02:20

még nem készült, de maj hónap.
érdekes krúzolni a fossá fagyott utakon slickekkel, elsõfékkel.
upsz, tamaska, megy privat.
érdekes krúzolni a fossá fagyott utakon slickekkel, elsõfékkel.
upsz, tamaska, megy privat.
#1089
Írta 2009. február 14. - 00:20

Gabit kóstolgatni!? Hehehe!
Nem olyan fából faragták Õt!
azért próbálkozom serényen..
Nem olyan fából faragták Õt!

azért próbálkozom serényen..

#1090
Írta 2009. február 14. - 00:11

ja :-)
iszonyat néz ki
asszony azt mondta, felesleges zárat hordanom, hányingerkeltõ a dizájn
Gabibáttya!
Igért kend képet a szörnyrõl oszt nem lelem sehol. Tán el sem készült? Mármint a fotó.
Ne hagyd magad, a nagydarab trottyos kóstolgat!
#1091
Írta 2009. február 14. - 00:11

asszonynak jó ízlése van!?
(Már ne értsd félre, mert ugye téged is választott valami alapján, de most nem ezt akarom firtatni!)
(Már ne értsd félre, mert ugye téged is választott valami alapján, de most nem ezt akarom firtatni!)

#1092
Írta 2009. február 13. - 23:55

Na GabiBátyó, a végén még lesz egy rendes bringád is!
ja :-)
iszonyat néz ki
asszony azt mondta, felesleges zárat hordanom, hányingerkeltõ a dizájn
#1093
Írta 2009. február 13. - 01:51

Kösz a Diamantos segítséget megtaláltam a gépet.
Viszont a középhúzós régi fékekhez kellene egy kis tuning. Gyárilag ami húzza a fék keresztbowdenjét elég gyenge, sosem lehet a közvetlen fékbowdent normálisan belefogatni. A villanyaknál amibe belemegy a bowdenkülsõ vége, és ezáltal itt feszít a bowden, ez is elég ramaty és fékezéskor kihajlik. Van valami ötletetek hol, és mit keresgéljek ami tudná orvosolni a problémákat?
Viszont a középhúzós régi fékekhez kellene egy kis tuning. Gyárilag ami húzza a fék keresztbowdenjét elég gyenge, sosem lehet a közvetlen fékbowdent normálisan belefogatni. A villanyaknál amibe belemegy a bowdenkülsõ vége, és ezáltal itt feszít a bowden, ez is elég ramaty és fékezéskor kihajlik. Van valami ötletetek hol, és mit keresgéljek ami tudná orvosolni a problémákat?
#1094
Írta 2009. február 12. - 16:43

#1095
Írta 2009. február 12. - 16:33

nem gyengén szétoxidálódott dia compe vagyon
lx még az az elsõ generációs, egy nagy marha vastag lemezbõl hajtott pofájú?
az faja vót anno, én is elhasználtam egy garnitúrát
megy maj privi
lx még az az elsõ generációs, egy nagy marha vastag lemezbõl hajtott pofájú?
az faja vót anno, én is elhasználtam egy garnitúrát
megy maj privi
#1096
Írta 2009. február 12. - 02:24

van hozza passzolo regi fajta LX v-fekem. meg a nem parhuzamositos fajta, a sima natur alu, shimano felirattal. meg kisse szetoxidalodott avid fekkarom.
adc egy postacimet elkuldom boldog karacsonyt.
adc egy postacimet elkuldom boldog karacsonyt.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1097
Írta 2009. február 12. - 02:12

összeraktam a roncsot, amit kukáztam
univega alpina 5.3 1994
itt-ott megkromafágozva, belecsiszolva, majd az egész lakkozva /ne rohadjon tovább/
-egysebi, saját,7es fekete lx hv. kitekerve fesziti a 34-13-at
-hkar saját stx-e, rajta saját tányérja,"igényesen" megfordítva, hogy a fogak eddig nem használt oldalai legyenek használva :-) gyári shimano monoblokk
régi szomorodott kerekek-200gs hátul mach1 -ben, elõl szintén hasonló kombo
bár talán mostanság érkezik 2 araya felni, illetve lx agyak
gumik wtb/ricsi 1.1 slickek
egyenlõre csak elsõfék dia compe karral
egész kezelhetõ városi gép lészen
fékeket kell még kukáznom, s átfûzni vmi szélesebb profilu felnit, s csá
Feleség szerint elborzasztó a kinézete :-)
holnap tolok képet
univega alpina 5.3 1994
itt-ott megkromafágozva, belecsiszolva, majd az egész lakkozva /ne rohadjon tovább/
-egysebi, saját,7es fekete lx hv. kitekerve fesziti a 34-13-at
-hkar saját stx-e, rajta saját tányérja,"igényesen" megfordítva, hogy a fogak eddig nem használt oldalai legyenek használva :-) gyári shimano monoblokk
régi szomorodott kerekek-200gs hátul mach1 -ben, elõl szintén hasonló kombo
bár talán mostanság érkezik 2 araya felni, illetve lx agyak
gumik wtb/ricsi 1.1 slickek
egyenlõre csak elsõfék dia compe karral
egész kezelhetõ városi gép lészen
fékeket kell még kukáznom, s átfûzni vmi szélesebb profilu felnit, s csá
Feleség szerint elborzasztó a kinézete :-)
holnap tolok képet
#1098
Írta 2009. február 10. - 23:08

ja igy mar ertem. nem kotozkodes akart lenni amugy

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1099
Írta 2009. február 10. - 22:09

Usa forumon irták hogy eredetileg keletnémet volt, majd áttelepült belgiumba.
Bár lehet hogy két külön cég, nem tudom. De a név azonos, ezért linkeltem a másodikat. Az elsõ link meg egy ddr fan oldal, ott van több infó a gyártóról.
edit: http://www.heikosdia...ahrr.ae.der.htm második kép a vázmatricaszett.
Bár lehet hogy két külön cég, nem tudom. De a név azonos, ezért linkeltem a másodikat. Az elsõ link meg egy ddr fan oldal, ott van több infó a gyártóról.
edit: http://www.heikosdia...ahrr.ae.der.htm második kép a vázmatricaszett.
#1100
Írta 2009. február 10. - 22:02

havernak is volt egy ilyen Diamant bringaja, majdnem megvettem tole. regi 600-as szettel volt szerelve meg Mavic agyas [!] kerekekkel, nagyon olcson adta el. sajna akkor nem volt ra penzem.
de miert irod hogy made in DDR amikor a linkedben is irjak hogy belga, meg nekem o is azt mondta, hogy kozvetlenul a gyartotol vette belgiumban?
de miert irod hogy made in DDR amikor a linkedben is irjak hogy belga, meg nekem o is azt mondta, hogy kozvetlenul a gyartotol vette belgiumban?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F