Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Retro - régi idõk bicaja
Started by
zOrg
, 2003. February 25. 13:57
#621
Posted 2011. April 13. - 15:41
ss, bigwheel - mi kell meg? 1911 1925
http://img688.images...f/03736u00.jpg/
http://img853.images...s/f/14014u.jpg/
http://img688.images...f/03736u00.jpg/
http://img853.images...s/f/14014u.jpg/
#622
Posted 2011. April 13. - 08:23
Szép eladó retro váz ha valakit érdekel.....
Cannondale « MTB váz « MOUNTAIN BIKE « Kategóriák tallózása
Cannondale « MTB váz « MOUNTAIN BIKE « Kategóriák tallózása
#623
Posted 2011. March 22. - 14:42
szerintem fel kell polirozni az alivio hajtokart aztan szintelen eloxalas. hogy fenyes is maradjon.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#624
Posted 2011. March 22. - 12:32
#625
Posted 2011. March 22. - 08:13
roviden azok a fenyes, nemileg tukros nyers alufeluletek, amik jellemzoek voltak a 90es evek masodik feleben. linkeltem is egy kepet peldanak hajtokarrol.
olyat hogy lehet visszaallitani?
van e valami feluletkezelese, hogy ilyen sokaig szep marad?
(az eloxalt?)
olyat hogy lehet visszaallitani?
van e valami feluletkezelese, hogy ilyen sokaig szep marad?
(az eloxalt?)
#626
Posted 2011. March 21. - 20:56
hm ez uj, hogy nem mattul be az eloxalt felulet
ez nekem is... hol olvastál ilyet?
ezt írtad:
erre válaszoltam, hogy ez nem így van, legfejebb úgy látszik. hirtelen a saját fékkaromon kívül nem is jut eszembe olyan alkatrész, ami matt felületû lenne, és eloxált...ilyen fenyes feluletet is szoktak eloxalni? azt hittem az mind matt...
vagy én értettelek félre?
#627
Posted 2011. March 21. - 19:02
#628
Posted 2011. March 21. - 17:21
a eloxált cuccok optikai hatásuk miatt tûnnek gyakran mattnak, akkor is, ha a felületük tükrös, ez az eljárás természetébõl adódik.
az is eloxálás, ha egyszerûen csak savas fürdõbe merítik a munkadarabot anódozás nélkül, aztán semlegesítik. ugyanaz a hatása, mint a természetes oxidációnak, csak ez a kontrollált körülmények miatt homogénebb eredményt ad. a színezés más kérdés, azt pácolással végzik, a két fürdõ között.
lehet lakkozni polírozás után, de az sem tuti megoldás
az is eloxálás, ha egyszerûen csak savas fürdõbe merítik a munkadarabot anódozás nélkül, aztán semlegesítik. ugyanaz a hatása, mint a természetes oxidációnak, csak ez a kontrollált körülmények miatt homogénebb eredményt ad. a színezés más kérdés, azt pácolással végzik, a két fürdõ között.
lehet lakkozni polírozás után, de az sem tuti megoldás
#629
Posted 2011. March 21. - 16:35
én szakihoz vinném, kézzel nem állnék neki. és nem lennék biztos benne, hogy nem eloxált, ezt nem mindig egyszerû megállapítani ránézésre.
korabban poliroztattam eztazt - de mind megrondult, hamar oxidalodtak. azt a gyari fenyes nyers alut hogy csinaljak (nem tukorpolirt szeretnek), es hogy konzervaljak?
ilyen fenyes feluletet is szoktak eloxalni? azt hittem az mind matt...
#630
Posted 2011. March 21. - 16:29
a regi bemattult nyers alut mivel erdemes ujja varazsolni? sidol, polirpapir?
kezeltek ezeket gyarilag valamivel, hogy ilyen sokaig fenyesek maradtak (lakk ilyesmi).
én szakihoz vinném, kézzel nem állnék neki. és nem lennék biztos benne, hogy nem eloxált, ezt nem mindig egyszerû megállapítani ránézésre.
#631
Posted 2011. March 21. - 14:36
#632
Posted 2011. March 21. - 14:25
Sziasztok!
Tetszik nekem egy régebbi monti váz. Elég ritka, minõségi darab. 1995-ös.
Csak az a baj, hogy 16,5" a mérete, Én pedig 180cm vagyok.
Szerintetek kicsi ez nekem, vagy határeset?
Hülyén nézne ki egy hosszú nyeregcsõvel vagy elmegy?
Megköszönöm, ha valaki elmondja a véleményét.
Tetszik nekem egy régebbi monti váz. Elég ritka, minõségi darab. 1995-ös.
Csak az a baj, hogy 16,5" a mérete, Én pedig 180cm vagyok.
Szerintetek kicsi ez nekem, vagy határeset?
Hülyén nézne ki egy hosszú nyeregcsõvel vagy elmegy?
Megköszönöm, ha valaki elmondja a véleményét.
#633
Posted 2011. March 21. - 13:34
a regi bemattult nyers alut mivel erdemes ujja varazsolni? sidol, polirpapir?
kezeltek ezeket gyarilag valamivel, hogy ilyen sokaig fenyesek maradtak (lakk ilyesmi).
kezeltek ezeket gyarilag valamivel, hogy ilyen sokaig fenyesek maradtak (lakk ilyesmi).
#634
Posted 2011. March 13. - 23:06
#635
Posted 2011. March 13. - 15:31
erre nincsen általános érvényû válasz, sok mindentõl függ a dolog. milyen erõs a gyz, milyen a felülete, festett-e a papucs, stb. meg az ember máshogy hajt egy SS/fixit, mint egy váltósat. nem skiddelésre gondolok, hanem például arra, hogy elinduláskor tiszta erõvel nyomod az SS-t, hogy ugyanúgy gyorsulj, mintha alacsonyabb fokozatban kényelmesen hajtanál.
az én kerekem rendszeresen elfordult, pedig elég combos imbusz van a tengelyben (Paul World alu vázban). most ezzel a kombóval szerelek:
egyszerûen nem lehetett eléggé meghúzni egy normál hosszú szárú imbuszkulccsal.
az én kerekem rendszeresen elfordult, pedig elég combos imbusz van a tengelyben (Paul World alu vázban). most ezzel a kombóval szerelek:
egyszerûen nem lehetett eléggé meghúzni egy normál hosszú szárú imbuszkulccsal.
#636
Posted 2011. March 13. - 14:18
régi országutik is vizszintes pacsusosak, évekig mûködtek
fuck me, i'm famous!
-- Go ahead, Droids! --->
#637
Posted 2011. March 13. - 13:58
azt hiszem az lesz a legjobb, ha itt kerdezek a regi cangaval kapcsolatban csuszopapucsos vazban nem mozdul el a gyorsszaras kerek?