Másfél hét kompjúterhalál után ismét netközelben. ;D
Úgy tûnik, megvan a vázam a villámhoz:
Egy Trek 8700 alu muffos karbon darab, még nem tudom pontosan de 1991-1993 környéki. Olyan két hét múlva tudom elhozni talán, majd összerakni, és akkor tolok fel képet is.
Kellene még korhû kormánycsapágy, stucni, nyeregszár, felni, gumi... Szerintem ezeket mai cuccokkal pótolom momentán, mert nem bírnám ki, hogy ne tekeregjek vele.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Indította
zOrg
, 2003. február 25. 13:57
#2521
Írta 2003. április 28. - 21:13

#2522
Írta 2003. április 28. - 10:30

#2523
Írta 2003. április 27. - 11:32

Van egy 1936-os Velvart félverseny bringám! A hátsó keréken az egyik oldalon racsni a másik oldalon fix áttétel. Váltó nincs.
A festése eredeti korához képest jó állapotú.
A váz bordó, a kerekek sárgák természetesen gumifalcos gumikkal!
A festése eredeti korához képest jó állapotú.
A váz bordó, a kerekek sárgák természetesen gumifalcos gumikkal!
#2524
Írta 2003. április 26. - 17:45

Milyen értékû?
1. Használati érték: attól függ, hogy milyen állapotban van, vagy milyenbe hozod.
2. Pénzben kifejezett érték: nem annyira állapotfüggõ, egy igazi gyûjtõ szereti maga restaurálni a dolgokat.
3. Eszmei érték: egyáltalán nem állapotfüggõ, egy biztos, hogy a campa agyaknak igen magas... A 600as szettnek is, atól függõen, hogy milyen régi.
Nem eladó a cucc?
1. Használati érték: attól függ, hogy milyen állapotban van, vagy milyenbe hozod.
2. Pénzben kifejezett érték: nem annyira állapotfüggõ, egy igazi gyûjtõ szereti maga restaurálni a dolgokat.
3. Eszmei érték: egyáltalán nem állapotfüggõ, egy biztos, hogy a campa agyaknak igen magas... A 600as szettnek is, atól függõen, hogy milyen régi.
Nem eladó a cucc?
#2525
Írta 2003. április 25. - 19:59

Milyen értékek lehetnek a köv cuccok. a korukat sajna nem tudom, de 20-40 közt lehetnek
Campa agyak, a hátsón menetes 6os Dura-Ace fogsor.
Shimano 600 szett.
korhû Myata acélváz (nem fix, hogy igy irják)
???
Campa agyak, a hátsón menetes 6os Dura-Ace fogsor.
Shimano 600 szett.
korhû Myata acélváz (nem fix, hogy igy irják)
???
#2526
Írta 2003. április 25. - 15:57

Hali!
3 nem fordított, de így is jó a ciril Znek...
Hogy miért érdekel?

Mert ha már megtaláltam, érdekelt, mit találtam
Megpróbálom kipofozni, és a karbid lámpa mellett jól fog mutatni...
Smici: érdekelni érdekel... küldök privit... 8)
Tsõ
3 nem fordított, de így is jó a ciril Znek...
Hogy miért érdekel?

Mert ha már megtaláltam, érdekelt, mit találtam

Megpróbálom kipofozni, és a karbid lámpa mellett jól fog mutatni...

Smici: érdekelni érdekel... küldök privit... 8)
Tsõ
#2527
Írta 2003. április 25. - 14:06

XB3 - sztem ciril betuk lesznek, a Szputnyik hazimarkaja volt v.mi ilyesmi (de a "3" nem forditva van???).
Van hozza valtokarom, ha erdekel...
Van hozza valtokarom, ha erdekel...
#2528
Írta 2003. április 25. - 13:59

#2529
Írta 2003. április 25. - 02:06

sziasztok!
én nem vagyok ilyen megszállott régiséggyüjtögetõ és bár nagyon tetszik és sokra értékelem az ilyenféle türelmes embereket, azért belekezdeni nem fogok!
azért is írok ide, mert itt nálunk (Nyíregyháza) van két Tihany neveztû "jármû" ami még talán a 60-as években került gyártásra! mindkettõ szépen meg lett csinálva, és bár az egyiken nagyon sokminden volt javítandó (pl. a stucni csavarja ami a villába megy bele el lehetett sarkazva és egy egész kerticsap-kilincsrendszert hegesztettek a helyére, ami kb. 15cm magas is volt)! a másik sem volt gyenge, ott egy kicsit a festés után a muffokra kellett egy kis plussz anyag, így jöhetet az ujabb festés! mostanra elég szépek és bár az egyik még kb 500m-t ha ment, a másikat rendszeresen használják! a felszerelések már nem annyira korhûek sajnos (deore fékkar egy shimano elsö dobfékhez), de attol még simán levehetõ, hogy mi is volt ez valójában!
az egyik amugy egy kerékpár bolt tulajdonosának a biciklije, és mivel ez az amit nem nagyon haználnak, így ki van téve a boltba! egyszer egy fazon arra járt, benézett és egyböl meg is akadt a szeme rajta! elsö kérdés: mennyibe kerül? talán vagy 100e-ig ment, pedig az sem korhû, de a tag biztosan értett hozzá, mert egy egyszerû járó-kelõ nem hinném, hogy lát különbséget egy sima 28"ascsepel (18e HUF) meg egy "meggyógyított" Tihany közt (ami esetünkben az ajánlat szerint kb. 100e )
ennyi!
pacsee!!!
ja, és itt a jóidõ!!
kifelé mindenki a gép elõl!!!
én nem vagyok ilyen megszállott régiséggyüjtögetõ és bár nagyon tetszik és sokra értékelem az ilyenféle türelmes embereket, azért belekezdeni nem fogok!
azért is írok ide, mert itt nálunk (Nyíregyháza) van két Tihany neveztû "jármû" ami még talán a 60-as években került gyártásra! mindkettõ szépen meg lett csinálva, és bár az egyiken nagyon sokminden volt javítandó (pl. a stucni csavarja ami a villába megy bele el lehetett sarkazva és egy egész kerticsap-kilincsrendszert hegesztettek a helyére, ami kb. 15cm magas is volt)! a másik sem volt gyenge, ott egy kicsit a festés után a muffokra kellett egy kis plussz anyag, így jöhetet az ujabb festés! mostanra elég szépek és bár az egyik még kb 500m-t ha ment, a másikat rendszeresen használják! a felszerelések már nem annyira korhûek sajnos (deore fékkar egy shimano elsö dobfékhez), de attol még simán levehetõ, hogy mi is volt ez valójában!
az egyik amugy egy kerékpár bolt tulajdonosának a biciklije, és mivel ez az amit nem nagyon haználnak, így ki van téve a boltba! egyszer egy fazon arra járt, benézett és egyböl meg is akadt a szeme rajta! elsö kérdés: mennyibe kerül? talán vagy 100e-ig ment, pedig az sem korhû, de a tag biztosan értett hozzá, mert egy egyszerû járó-kelõ nem hinném, hogy lát különbséget egy sima 28"ascsepel (18e HUF) meg egy "meggyógyított" Tihany közt (ami esetünkben az ajánlat szerint kb. 100e )
ennyi!

pacsee!!!
ja, és itt a jóidõ!!
kifelé mindenki a gép elõl!!!
#2530
Írta 2003. április 24. - 12:48

senki? 
szomorú...
a váltó egyébként a CAMPAGNOLO cikkben szereplõ régi váltókhoz hasonlít... azért jó lenne tudni miféle, kiféle, keféle...izé...
:
Üdv, és tsá... 8)

szomorú...
a váltó egyébként a CAMPAGNOLO cikkben szereplõ régi váltókhoz hasonlít... azért jó lenne tudni miféle, kiféle, keféle...izé...
:

Üdv, és tsá... 8)
#2531
Írta 2003. április 23. - 10:00

Húúú de mélyre kellett már ezért a topicért nyúlni...
AHOY!
vkinek nem ismerõs véletlen: XB3
bár lehet, hogy ez nem is ikszbéhárom, hanem ciril betûk... :-\
amúgy ez egy hátsóváltón van, amit hétvégén találtam padláson...
TSõváz és hátszél...
AHOY!
vkinek nem ismerõs véletlen: XB3
bár lehet, hogy ez nem is ikszbéhárom, hanem ciril betûk... :-\
amúgy ez egy hátsóváltón van, amit hétvégén találtam padláson...
TSõváz és hátszél...
#2532
Írta 2003. április 02. - 17:34

#2533
Írta 2003. április 02. - 15:43

Segítség emberek! Van nekem egy Csepel Tihany bringám. Eredetileg kék volt de sajna kapott egy piros beöntést. Akinek van valamilyen képe bármilyen festésrõl meg ay egész bringáról légyszíves jelezze!!! Köszi!
#2534
Írta 2003. április 01. - 11:54

#2535
Írta 2003. március 31. - 18:50

#2536
Írta 2003. március 26. - 12:00

#2537
Írta 2003. március 25. - 19:49

#2538
Írta 2003. március 25. - 18:36

#2539
Írta 2003. március 19. - 13:49

Gepida alu muffos karbon váz, RST 460 villa, Full fekete LX ('93-ból!) DX kormánycsapi, Alesa felnik, TranzX kormány Kalloy nyeregcsõ, Ritchey menetes stucni, Ritchey gumik, Ritchey fékpofák, Velo nyereg. 75.000 HUF. Akit érdekel, szóljon.
Az egész bicikli karcmentes, a fogaskeréksoron látszik, hogy még használatlan, szinte minden eredeti állpotban van. Abszolut vitrinbike.
Az egész bicikli karcmentes, a fogaskeréksoron látszik, hogy még használatlan, szinte minden eredeti állpotban van. Abszolut vitrinbike.
#2540
Írta 2003. március 14. - 15:07

HAli...
eszembe jutott, hogy biza nem csak a 60éves ló vár nálam restaurálásra, hanem egy hasonló korú kerékpáros lámpicsku is...
még karbiddal "mûködött"...
egy kis tartályban az alján (sajna ez hiányzik) volt a karbidkõ, melyre a lámpatest hátuljában kialakított tartályból csepegett a víz, és ezáltal gáz termelésre serkentette azt... a gázt egy kis fúvákóhoz terelték, mely egy hatalmas csiszolt lencse mögött van, és ez a lencse erõsítette fel a láng fényét...
Üdv, PéeF
eszembe jutott, hogy biza nem csak a 60éves ló vár nálam restaurálásra, hanem egy hasonló korú kerékpáros lámpicsku is...
még karbiddal "mûködött"...
egy kis tartályban az alján (sajna ez hiányzik) volt a karbidkõ, melyre a lámpatest hátuljában kialakított tartályból csepegett a víz, és ezáltal gáz termelésre serkentette azt... a gázt egy kis fúvákóhoz terelték, mely egy hatalmas csiszolt lencse mögött van, és ez a lencse erõsítette fel a láng fényét...
Üdv, PéeF