Igazi hobbi mtb lenne v-fékkel és nem levegős taggal,évente pár alkalommal használva.A lényeg az egyszerű szervízelhetőség lenne (ne kelljen a tengerentúlról alkatrész hozzá.
Felhasználás: gyenge erdei földutak
Rabbit mik azok a dolgok amikbe bele lehet tenyerelni? Rugóstag szemtáv 150mm,165mm legyen?
Ha V-fékes, az nagyon leszűkíti az időszakot is: 1998-tól van LX szinten is V-fék, 2002 után kb. minden tárcsafékes, már nem is terveztek V-fék tüskét az össztelósokra, hisz azok komoly felhasználóknak készültek, még akkor is, ha sz@rul működtek.
Ránéztem, mit kínálnak az apróban, a lentebb is linkelt GT-t helyett inkább ezt a Specit nézném meg a helyedben. Ilyet mintha láttam volna teljesen felújítva piros DX-el itt valahol egy hirdetésben kora tavasszal, talán Szentendréről. Bődületes típushibáról ennél én nem tudok, a GT LTS rendszeréről ugyanezt már nem mondanám.
https://bolha.testbi...fsr-comp-398665
Ha van egyébként konkrét jelölt, oszd meg feltétlen, van itt pár régi arc, akinek lehet információja az adott modellről, akkoriban sokat lapozgattunk német magazinokat.
Ilyen korai modellek közül én csak valami rendes, nagynevű gyártótól néznék bármit a helyedben, ilyen Pillangót, Votec-BMW-t helyből elfelejteném, ahogy mostani nagy csomagküldősök elődeit szintén. És jó, ha van esztergályos ismerősöd, az sokat segíthet a forgáspontok felújításakor.
Szerintem össztelósokból az egyik első, mai szemmel is vállalható, a Giant Maestro rendszere volt, de ezzel hazabeszélek. Néha ilyesmi is felbukkan az apróban, de ezek már mind tárcsások...
Kicsit későbbi időszak nem izgat? A 29-esek kora előtti utolsó 26-osok közt lehetne válogatni. Ha nem zavar kerékméret, egy 115-120 mm-es, Rebával szerelt bicajt mondjuk BB-7-el, akármilyen hajtással... nem lenne túl retro, viszont új dimenzót nyitna a hardtailokhoz képest, relatív olcsón.