
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
Started by
zOrg
, 2003. February 25. 13:57
#2101
Posted 2004. August 23. - 14:16

Hihi nekem még van 4db ezeréves Igazi ungarische kerékpárom. Köztük van egy Tacskó is amit már nem is tudom mikor láttam utoljár utcán (régen). Apámnak még egy 74es országutija de sajna tönkrement
pedig hú az még bicó volt.

#2102
Posted 2004. August 22. - 23:22

hát...a képek elég rosszak de ha yo állapotban/nincs széthaytava akkor.:
25ezer-55ezer FT közt van.
van aki adna érte 55-öt..(gyüytõ, megszállott=mint mi ;D)
...valaki 25-öt se...
25ezer-55ezer FT közt van.
van aki adna érte 55-öt..(gyüytõ, megszállott=mint mi ;D)
...valaki 25-öt se...
#2103
Posted 2004. August 22. - 21:42

Hello mindenki
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nem vagyok egy kerékpár szakértõ, és vettem egy bicajt egy nálam is lámább embertõl, és gyanítom hogy az illetõ nem tudja, hogy mit adott el. Arra kérnélek titeket, hogy kb-ra becsüljétek meg, hogy mennyit érhet ez a bicaj.
Leírom a paramétereit.
Váz: Cycletech Sovereign Aluminium
Hajtókar Shimano Deore
Váltó: Shimano Deore
Agy: Shimano Deore DX
Fékek: shimano Deore (patkófékes)
Nyereg: Wheeler
Itt egykét kép:
http://csekand.port5.../picture006.jpg
http://csekand.port5.../picture007.jpg
http://csekand.port5.../picture008.jpg
http://csekand.port5.../picture009.jpg
http://csekand.port5.../picture010.jpg
http://csekand.port5.../picture011.jpg
Köszi elõre is bármilyen segítséget!!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nem vagyok egy kerékpár szakértõ, és vettem egy bicajt egy nálam is lámább embertõl, és gyanítom hogy az illetõ nem tudja, hogy mit adott el. Arra kérnélek titeket, hogy kb-ra becsüljétek meg, hogy mennyit érhet ez a bicaj.
Leírom a paramétereit.
Váz: Cycletech Sovereign Aluminium
Hajtókar Shimano Deore
Váltó: Shimano Deore
Agy: Shimano Deore DX
Fékek: shimano Deore (patkófékes)
Nyereg: Wheeler
Itt egykét kép:
http://csekand.port5.../picture006.jpg
http://csekand.port5.../picture007.jpg
http://csekand.port5.../picture008.jpg
http://csekand.port5.../picture009.jpg
http://csekand.port5.../picture010.jpg
http://csekand.port5.../picture011.jpg
Köszi elõre is bármilyen segítséget!!
#2104
Posted 2004. August 21. - 10:52

mégnéztem a zagyakat:Normandy.a fejcsapi tényleg ofmega nekem is
a fék az stimmel+weinmann fékkarok. hajtmû:Maxy (600 gr alatt!!!)
ha nincs szükséged a lére akkor tartsd meg sztem.jó kis cuccos,sokat kibír.jan a h.váltó az nem lux hnem luxe.ennyi

ha nincs szükséged a lére akkor tartsd meg sztem.jó kis cuccos,sokat kibír.jan a h.váltó az nem lux hnem luxe.ennyi
#2105
Posted 2004. August 21. - 00:03

köszi sharkany
azért nézd meg a... (gyertyát vagy elemlámpát vigyél ;D) féket miyen van rayta.
ezen weinmann 500volt...
bár valoszinû hoga nme marad nálam, azért szeretném tudni miyen volt/hogy nézett ki.
az alakatrészek egyeznek, bár ennek ofmega k.cspágya van.
UI:
aki NOS(0 km-es) cuccot akar, most voltam itt nálunk (Zalaegerszeg) egy boltban és van eredeti dobozában a következõk:
Miche MTB h./e. agy (kazettás) = 19.000FT
o.uti h./e. agy(kazettás)h.=4-5000 e.=7-8000ft
o.uti haytókar ?ft
ezek mind ott pihennek már kb. 8-15 éve.
YA! meg van egy 1997es(asszem) full XTs Trek 8000 (sárga) ~240eFT
A faszi szerintem már ugyis odaadná sokkal olcsobban mint az eredeti árak.
azért nézd meg a... (gyertyát vagy elemlámpát vigyél ;D) féket miyen van rayta.
ezen weinmann 500volt...
bár valoszinû hoga nme marad nálam, azért szeretném tudni miyen volt/hogy nézett ki.
az alakatrészek egyeznek, bár ennek ofmega k.cspágya van.
UI:
aki NOS(0 km-es) cuccot akar, most voltam itt nálunk (Zalaegerszeg) egy boltban és van eredeti dobozában a következõk:
Miche MTB h./e. agy (kazettás) = 19.000FT
o.uti h./e. agy(kazettás)h.=4-5000 e.=7-8000ft
o.uti haytókar ?ft
ezek mind ott pihennek már kb. 8-15 éve.
YA! meg van egy 1997es(asszem) full XTs Trek 8000 (sárga) ~240eFT
A faszi szerintem már ugyis odaadná sokkal olcsobban mint az eredeti árak.
#2106
Posted 2004. August 20. - 11:22

nekem van egy asszem pont ilyenem csak már festeni kellett sajna,gyárilag piros volt.szegecselt mavic szingos,sugino or sugina középcsap+korm csap.suntour V-T lux h váltó.agyakat nem tom(a pincében hûsöl és durván sötét van) de ha érdekel akkor elõszed és megnéz. osztrák lomizásból van szal nem tuti hogy ezekkel volt rakva gyilag. mostanába akarok belõle csináni egy városi 1 sebes mindenkit a lámpánál leszopató gépet 8)
#2107
Posted 2004. August 20. - 00:18

Shankee Shankee ey! ;D
amugy én is szerztem..igaz.. o.uti finomságot.:
http://kep.tar.hu/yv.../pic5869868.jpg
szépen lepucolom és mehet a vitrinbe..).. bár a F...t inkább ezzel ékesitem a szolgálati gépyármûvem. :-*
errõl a Carrera régi bicorol nem tud valaki?,pl. miyen kerekek voltak hozzá,miyen váz ez ? s stb.:
http://kep.tar.hu/yv.../pic5869716.jpg
és errõl?:
http://kep.tar.hu/yv.../pic5869716.jpg
amugy én is szerztem..igaz.. o.uti finomságot.:
http://kep.tar.hu/yv.../pic5869868.jpg
szépen lepucolom és mehet a vitrinbe..).. bár a F...t inkább ezzel ékesitem a szolgálati gépyármûvem. :-*
errõl a Carrera régi bicorol nem tud valaki?,pl. miyen kerekek voltak hozzá,miyen váz ez ? s stb.:
http://kep.tar.hu/yv.../pic5869716.jpg
és errõl?:
http://kep.tar.hu/yv.../pic5869716.jpg
#2108
Posted 2004. August 19. - 02:55

Sziasztok!
Nemrégiben elõkerült a régi Schwinn-Csepel Woodlands C3-as biciklim a pincébõl... Rájöttem, hogy újra szeretnék tekerni. Egy olyan bringát akarok, amivel országúton, városban (fõképp Budapesten és környékén) és terepen is egyaránt tudok mit kezdeni. Nem akarok, se versenyezni, se túlzottan vadulni, de azt sem szeretném, ha egy-két útpadka, vagy sárosabb, meredekebb hegyi út akadályt jelentene... Szóval egy amolyan "mindenes" gép kellene... Szerintetek próbálkozzak a Woodlands C3 köré építeni valamit, vagy inkább nézzek valami más után? Ha pakoljak rá valamit, akkor mit érdemes és mit lehet? Vagy ha újat nézzek, akkor merrefelé keresgéljek? (Persze az anyagiak azért keményen határt szabnak, de nem szeretném egy rosszul összerakott bicikli miatt darabokra törni magam...)
Elõre is kössz a segítséget!
Nemrégiben elõkerült a régi Schwinn-Csepel Woodlands C3-as biciklim a pincébõl... Rájöttem, hogy újra szeretnék tekerni. Egy olyan bringát akarok, amivel országúton, városban (fõképp Budapesten és környékén) és terepen is egyaránt tudok mit kezdeni. Nem akarok, se versenyezni, se túlzottan vadulni, de azt sem szeretném, ha egy-két útpadka, vagy sárosabb, meredekebb hegyi út akadályt jelentene... Szóval egy amolyan "mindenes" gép kellene... Szerintetek próbálkozzak a Woodlands C3 köré építeni valamit, vagy inkább nézzek valami más után? Ha pakoljak rá valamit, akkor mit érdemes és mit lehet? Vagy ha újat nézzek, akkor merrefelé keresgéljek? (Persze az anyagiak azért keményen határt szabnak, de nem szeretném egy rosszul összerakott bicikli miatt darabokra törni magam...)
Elõre is kössz a segítséget!

#2109
Posted 2004. August 18. - 20:16

Hû, ez komi, hogy neked van? +tudod mutatni valamikor? Bp-i vagy?
van egy most épp azzal járok, de le köll cserélni, mer nagyobb fogszámú tányérokhoz van, s furán müxik 42es nagytányérral.
csak egy a gond, hogy felülhúzós..
Sajna, már elkelt.... Shankee kolléga lecsapott rá...
:-X
#2110
Posted 2004. August 18. - 15:35

Nekem van egy régi Trek acélvázam és eléggé rozsdás belül; mit tehetnék vele? A legnagyobb gond a hajtómû ház menete. Próbáltam rozsdamarót, de az inkább csak átalakítja, mintsem eltünteti a rozsdát.
Érdekelne még valami jobb minöségû kanti fék is.
rozsdamaróval, kromofággal stb. óvatosan! használat után mosd meg a vázat (régi használati utasítás szerint konkrétan ultrásvízzel...). ha nem teszed, a bicó esetleg ledobja az új festést, de a legbukóbb mikor a dúsan ötvözött csövek anyagszerkezetét annyira tönkreteszik, hogy kuka. döglött hajtómûmenetet újra kell metszeni, ha van még mibe. ha nincs, kifúratod, belül új réteget építtetsz keményforrasszal, felszabályoztatod, újrametszeted, hitelt veszel fel és fizetsz. a csõben fontasabb a rohadást megállítani mint kipucolni, fújj bele mondjuk szilikonnal!
amúgy a noga tools (japán) gyárt kéziszerszámot menettisztításhoz, m.o.-n kapható és ki lehet fizetni. ajánlom.
jobb kanti? paul! hehehe
#2111
Posted 2004. August 14. - 08:49

Hû, ez komi, hogy neked van? +tudod mutatni valamikor? Bp-i vagy?
van egy most épp azzal járok, de le köll cserélni, mer nagyobb fogszámú tányérokhoz van, s furán müxik 42es nagytányérral.
csak egy a gond, hogy felülhúzós..
#2112
Posted 2004. August 14. - 00:38

#2113
Posted 2004. August 14. - 00:04

#2114
Posted 2004. August 13. - 23:56

én szintén rozsdamarót + drótkefét nyomatnéék aztán egy ép monoblock csészével meg némi kenõanyaggal rekontsruálnám a dolgokat:
ad 1.:ha nagy a gáz, s a tiszai ár után 2 évvel a pincében találtad a verdát ugy is mindegy...
ad 2.:ha csak ilyen lájtos trükk van rajta akkor meg kár basztatni órákat ugyis jó lesz aztán bele a mono s senki nem, látja
ad 1.:ha nagy a gáz, s a tiszai ár után 2 évvel a pincében találtad a verdát ugy is mindegy...
ad 2.:ha csak ilyen lájtos trükk van rajta akkor meg kár basztatni órákat ugyis jó lesz aztán bele a mono s senki nem, látja

#2115
Posted 2004. August 13. - 23:08

#2116
Posted 2004. August 13. - 23:03

#2117
Posted 2004. August 13. - 22:55

#2118
Posted 2004. August 13. - 22:43

esetleg finom csiszolóvászon óvatosan.. bár a menetnél ez annyira nem járható...
ott esetleg egy finom menetvágózás?.egy kis vágóoldattal segítve..
ott esetleg egy finom menetvágózás?.egy kis vágóoldattal segítve..
#2119
Posted 2004. August 13. - 22:42

Sziasztok!
tudom hogy ez nem az apro rovat, de talán érdekel közülletek valakit egy Fuji Professional Tange Prestige csövekbõl épített monti váz, eredeti villájával és ugyancsak eredeti Ritchey stucnijával és Ritchey Logic fejcsapijával.meg van még hozzá egy XC-pro középrész is!ha érdekel valakit írjon privit! üdv
tudom hogy ez nem az apro rovat, de talán érdekel közülletek valakit egy Fuji Professional Tange Prestige csövekbõl épített monti váz, eredeti villájával és ugyancsak eredeti Ritchey stucnijával és Ritchey Logic fejcsapijával.meg van még hozzá egy XC-pro középrész is!ha érdekel valakit írjon privit! üdv
#2120
Posted 2004. August 13. - 22:35

Nekem van egy régi Trek acélvázam és eléggé rozsdás belül; mit tehetnék vele? A legnagyobb gond a hajtómû ház menete. Próbáltam rozsdamarót, de az inkább csak átalakítja, mintsem eltünteti a rozsdát.
Érdekelne még valami jobb minöségû kanti fék is.
Érdekelne még valami jobb minöségû kanti fék is.