Jelentkezz be Regisztrálj

Retro - régi idõk bicaja
#2101
Posted 2004. August 26. - 00:47

#2102
Posted 2004. August 26. - 00:17

aha. tudom én mi érdekel.

képzeld szerzetem egy 1996os Pulstar elsõ agyat Mavic 220 felnibe füzve....nyammm!
fincsi darab.
nem volt hozzá csapágy/tengely de kiprobáltam egy régi Alivio és pont yo a tengely + a porvédõ rá..golyókat meg holnap veszek és hadfusson ;D
amugy remélem használod is azokat amiket "itt" összeszedsz!! nehogymá porosodyanak! ;D
#2103
Posted 2004. August 25. - 18:35

Oké, türelmes vagyok!köff.
Megy a váltó, shankey, mihelyst hazaérek, pucoválom s csomagolom. de lehet, hogy csak szept elején lesz belõle vmi, mer épp' szabizok énis...
Köszi!
#2104
Posted 2004. August 25. - 18:12

Megy a váltó, shankey, mihelyst hazaérek, pucoválom s csomagolom. de lehet, hogy csak szept elején lesz belõle vmi, mer épp' szabizok énis...
#2105
Posted 2004. August 25. - 15:39

Engem montis cuccok érdekelnek, de van egy Campagnolo váltóm, talán '72-es, igaz nem valami fényes állapotban, és darabokra szedve, de majd csinálok róla képet, igazán szép darab!Shankee Shankee ey! ;D
amugy én is szerztem..igaz.. o.uti finomságot.:
#2106
Posted 2004. August 25. - 15:33

Szia!OFF
Embörek, nem köll valakinek egy 400 LX -28-38-48 hajtómû óccsó áron? toom, hogy ez nem apró, de erre járnak leginkább ilyen arcok, akik erre fogékonyak...
Csere is érdekelne, egy olyan óccsókategóriás hajtómû képében, ami mondjuk 44-42 nagytányérral, meg 22-24 kistányérral rendelkezik, s fogainak állapota nem hasonlit az öregapáméra...
-asszony képtelen normálisan megforgatni a 48-11-et, vajon miért?? ;D-
Vagy mennyiért lehetne tányérokat venni -kisebb foxámmal- arra a lyukkörre?? asszem, ötcsavaros..
Szerintem vegyél inkább komplett hajtómûvet, mert a tányérokat többért tudnád megvenni, és nem sokat érnél, mert a 28 helyett 24, v. 26 lenne, a 38 helyett 36 (esetleg 34, de az ritkább/drágább), 48 helyett 46. Egyébként 110/74-es lyukkör.
Próbálj szerezni '94-tõl gyártott hajtómûvet: Pl: LX, 94/58 lyukkör, 22-32-42 tányérok. Vagy valami STX, ilyesmi. Ezek szerintem nem túl drágák. Bár ezekhez rövidebb monoblokk is kell (107, 110mm).
(Most már itthon vagyok, és várom az elsõváltót!)
#2107
Posted 2004. August 23. - 15:48

Embörek, nem köll valakinek egy 400 LX -28-38-48 hajtómû óccsó áron? toom, hogy ez nem apró, de erre járnak leginkább ilyen arcok, akik erre fogékonyak...
Csere is érdekelne, egy olyan óccsókategóriás hajtómû képében, ami mondjuk 44-42 nagytányérral, meg 22-24 kistányérral rendelkezik, s fogainak állapota nem hasonlit az öregapáméra...
-asszony képtelen normálisan megforgatni a 48-11-et, vajon miért?? ;D-
Vagy mennyiért lehetne tányérokat venni -kisebb foxámmal- arra a lyukkörre?? asszem, ötcsavaros..
#2108
Posted 2004. August 23. - 14:16


#2109
Posted 2004. August 22. - 23:22

25ezer-55ezer FT közt van.
van aki adna érte 55-öt..(gyüytõ, megszállott=mint mi ;D)
...valaki 25-öt se...
#2110
Posted 2004. August 22. - 21:42

Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nem vagyok egy kerékpár szakértõ, és vettem egy bicajt egy nálam is lámább embertõl, és gyanítom hogy az illetõ nem tudja, hogy mit adott el. Arra kérnélek titeket, hogy kb-ra becsüljétek meg, hogy mennyit érhet ez a bicaj.
Leírom a paramétereit.
Váz: Cycletech Sovereign Aluminium
Hajtókar Shimano Deore
Váltó: Shimano Deore
Agy: Shimano Deore DX
Fékek: shimano Deore (patkófékes)
Nyereg: Wheeler
Itt egykét kép:
http://csekand.port5.../picture006.jpg
http://csekand.port5.../picture007.jpg
http://csekand.port5.../picture008.jpg
http://csekand.port5.../picture009.jpg
http://csekand.port5.../picture010.jpg
http://csekand.port5.../picture011.jpg
Köszi elõre is bármilyen segítséget!!
#2111
Posted 2004. August 21. - 10:52


ha nincs szükséged a lére akkor tartsd meg sztem.jó kis cuccos,sokat kibír.jan a h.váltó az nem lux hnem luxe.ennyi
#2112
Posted 2004. August 21. - 00:03

azért nézd meg a... (gyertyát vagy elemlámpát vigyél ;D) féket miyen van rayta.
ezen weinmann 500volt...
bár valoszinû hoga nme marad nálam, azért szeretném tudni miyen volt/hogy nézett ki.
az alakatrészek egyeznek, bár ennek ofmega k.cspágya van.
UI:
aki NOS(0 km-es) cuccot akar, most voltam itt nálunk (Zalaegerszeg) egy boltban és van eredeti dobozában a következõk:
Miche MTB h./e. agy (kazettás) = 19.000FT
o.uti h./e. agy(kazettás)h.=4-5000 e.=7-8000ft
o.uti haytókar ?ft
ezek mind ott pihennek már kb. 8-15 éve.
YA! meg van egy 1997es(asszem) full XTs Trek 8000 (sárga) ~240eFT
A faszi szerintem már ugyis odaadná sokkal olcsobban mint az eredeti árak.
#2113
Posted 2004. August 20. - 11:22

#2114
Posted 2004. August 20. - 00:18

amugy én is szerztem..igaz.. o.uti finomságot.:
http://kep.tar.hu/yv.../pic5869868.jpg
szépen lepucolom és mehet a vitrinbe..).. bár a F...t inkább ezzel ékesitem a szolgálati gépyármûvem. :-*
errõl a Carrera régi bicorol nem tud valaki?,pl. miyen kerekek voltak hozzá,miyen váz ez ? s stb.:
http://kep.tar.hu/yv.../pic5869716.jpg
és errõl?:
http://kep.tar.hu/yv.../pic5869716.jpg
#2115
Posted 2004. August 19. - 02:55

Nemrégiben elõkerült a régi Schwinn-Csepel Woodlands C3-as biciklim a pincébõl... Rájöttem, hogy újra szeretnék tekerni. Egy olyan bringát akarok, amivel országúton, városban (fõképp Budapesten és környékén) és terepen is egyaránt tudok mit kezdeni. Nem akarok, se versenyezni, se túlzottan vadulni, de azt sem szeretném, ha egy-két útpadka, vagy sárosabb, meredekebb hegyi út akadályt jelentene... Szóval egy amolyan "mindenes" gép kellene... Szerintetek próbálkozzak a Woodlands C3 köré építeni valamit, vagy inkább nézzek valami más után? Ha pakoljak rá valamit, akkor mit érdemes és mit lehet? Vagy ha újat nézzek, akkor merrefelé keresgéljek? (Persze az anyagiak azért keményen határt szabnak, de nem szeretném egy rosszul összerakott bicikli miatt darabokra törni magam...)
Elõre is kössz a segítséget!

#2116
Posted 2004. August 18. - 20:16

Hû, ez komi, hogy neked van? +tudod mutatni valamikor? Bp-i vagy?
van egy most épp azzal járok, de le köll cserélni, mer nagyobb fogszámú tányérokhoz van, s furán müxik 42es nagytányérral.
csak egy a gond, hogy felülhúzós..
Sajna, már elkelt.... Shankee kolléga lecsapott rá...
:-X
#2117
Posted 2004. August 18. - 15:35

Nekem van egy régi Trek acélvázam és eléggé rozsdás belül; mit tehetnék vele? A legnagyobb gond a hajtómû ház menete. Próbáltam rozsdamarót, de az inkább csak átalakítja, mintsem eltünteti a rozsdát.
Érdekelne még valami jobb minöségû kanti fék is.
rozsdamaróval, kromofággal stb. óvatosan! használat után mosd meg a vázat (régi használati utasítás szerint konkrétan ultrásvízzel...). ha nem teszed, a bicó esetleg ledobja az új festést, de a legbukóbb mikor a dúsan ötvözött csövek anyagszerkezetét annyira tönkreteszik, hogy kuka. döglött hajtómûmenetet újra kell metszeni, ha van még mibe. ha nincs, kifúratod, belül új réteget építtetsz keményforrasszal, felszabályoztatod, újrametszeted, hitelt veszel fel és fizetsz. a csõben fontasabb a rohadást megállítani mint kipucolni, fújj bele mondjuk szilikonnal!
amúgy a noga tools (japán) gyárt kéziszerszámot menettisztításhoz, m.o.-n kapható és ki lehet fizetni. ajánlom.
jobb kanti? paul! hehehe
#2118
Posted 2004. August 14. - 08:49

van egy most épp azzal járok, de le köll cserélni, mer nagyobb fogszámú tányérokhoz van, s furán müxik 42es nagytányérral.
csak egy a gond, hogy felülhúzós..
#2119
Posted 2004. August 14. - 00:38

#2120
Posted 2004. August 14. - 00:04
