Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#1761
Írta 2011. november 13. - 18:40

Rossz, öreg, reumás térdeim vannak, legnagyobb ellenségük a hideg, ezért ilyen 0fok körüli idõben az utóbbi években már nem bringáztam.
Most viszont nem hagyott nyugodni a szép napsütés, ha hideg volt is.
Négykézlábas házkörüli munkákhoz fel szoktam venni egy barkácsboltokban kapható térdvédõ héjat, amit elsõsorban burkolóknak árulnak. Viszonylag könnyû, két gumiszalag tartja a térden, nem akadályoz a mozgásban - valamint megfigyeltem, hogy MELEGEN IS TART!
Ilyesmi: TÉRDVÉDÕ - internetes barkácsáruház - Praktiker webshop
Próbaként felvettem farmerra, pár órán keresztül tekeregtem a trájkkal és bevált, nem fázott át a csülköm!
Más, jobb megoldása van-e valakinek?
#1762
Írta 2011. november 13. - 18:27

Bõvebben...ez egy bovdenvezetõ...
a 2 görgõ szabadon és egymástól függetlenül tud forogni, egyik görgõ sem fog elkopni mert a bovden megeszi.
Ha átitatod lenolajkencével a görgõket, akkor idõjárásállók is lesznek.
Na jó, de "lemaradtam valahol egy brosúrával": hol vannak ezek a képek az új bringádról?
#1763
Írta 2011. november 12. - 19:59

Kedves dartsos avass be légyszives, hogy ezek a fa görgõk mi célt szolgálnak a binyiglin?
Nekem nem sikerült kitalálnom. Amúgy tetszetõs darab a bringa!
Egyébként egyik este szembesültem a problémával, és másnap reggelre csak ezt tudtam kitalálni, ami mûködik is, szóval nemtom másnál hogy van megoldva, de ettõl egyszerübbet nemnagyon tudok elképzelni, a tömeget se növeli nagyon, max annyit lehetne még csinálni, hogy a fát lecserélem majd danamidra, ha nem válik be...de mondom, bármikor csinálok ilyet 15 perc alatt


#1764
Írta 2011. november 12. - 19:55

Gondolom, egyik váltó, a másik fék.
Vagyis nem

Mindkettõ váltóhoz vezet. a féknek nem kellett semmi különlegeset kitalálni, csak elvezetni és kész.
#1765
Írta 2011. november 12. - 19:54

Kedves dartsos avass be légyszives, hogy ezek a fa görgõk mi célt szolgálnak a binyiglin?
Nekem nem sikerült kitalálnom. Amúgy tetszetõs darab a bringa!
Bõvebben...ez egy bovdenvezetõ...a ké bal felsõ sarkában látszik a gyári bovdenvezetõ, de az az eredeti vázon csak az elsõ váltóhoz vezetett, azzal nem tudtam megoldani a 2 váltóhoz vezetõ bovden vezetését, ezért kellett a görgõ...azért fából, mert az volt kéznél, és majd meglátom hogy szolgál, de 15 perc alatt csinálok másikat bármikor

Egyébként 2 görgõ van egymás mellett, egy hüvelyre fogatva, a hüvely pedig beszoritva, hogy ne mozogjon, és a hüvelyen a 2 görgõ szabadon és egymástól függetlenül tud forogni, egyik görgõ sem fog elkopni mert a bovden megeszi.
#1766
Írta 2011. november 12. - 19:51

#1767
Írta 2011. november 12. - 18:17

Kedves dartsos avass be légyszives, hogy ezek a fa görgõk mi célt szolgálnak a binyiglin?
Nekem nem sikerült kitalálnom. Amúgy tetszetõs darab a bringa!
Gondolom, egyik váltó, a másik fék.
#1768
Írta 2011. november 12. - 17:32


Nekem nem sikerült kitalálnom. Amúgy tetszetõs darab a bringa!
#1769
Írta 2011. november 11. - 06:31



Whike - Whike
Itt meg egy kis történelem:
http://www.notechmagazine.com/trikes/
#1770
Írta 2011. november 10. - 19:04

#1771
Írta 2011. november 10. - 09:38

Emberek a bringa könyités egyikk pontos segéd eszköze
de csak emelkedõ elõtt,mert lejtõn jól jöhet a plusz súly:D
Nem a mérleg a lényeg, hanem a tervezõasztal funkció. A legjobb megoldások valóban itt születnek. Sokszor mekkora örömet tud okozni ha végre ideér az ember. Távolságszámításaidat is könnyen leellenõrizheted itt, mert ha 10 km-en csak 2m-t tévedtél, annak is nyoma van.
#1772
Írta 2011. november 10. - 00:35

Épp akartam nektek újságolni, hogy láttam egy fura jószágot a hétvégén, erre látom, hogy az szinte ez. Na azért íme:Érdekes hogy ebbe
nem akadtál bele, pedig ez szerintem távolabb áll azoktol amiket belinkeltem, akármilyen utánfutása van...
De kösz a felvilágositást...
http://rekumbens.mat...&ch=&q=85&wmk=!
#1775
Írta 2011. november 08. - 21:10

Köszi, ennyi nekem is meg volt. Gripshift, fékkel. Ki gyártja, mi a tapasztalat stb... Én még hasonlót sem láttam, de annyira azért nem izgat, hogy levelezgessek. Amennyiben beírom a keresõbe, csak a kormányvégbe rögzíthetõ fékkarokat adja be.Profile Designs Quick Stop Aero brake/shifter levers. To slow the bike, you just “bend” the outside section of the hand grips; to shift, you just twist the center section. /Joe Giannone/
Azaz fékezéshez hajlítod a végét, váltáshoz tekered a közepét.
©The Recumbent Blog
Hóvarjú ?




Never mind! Eb csont before!
Ez szerepelt már pár linkel lejjebb, de... nem az a lényeg hogy nézz ki, hanem hogyan viselkedik!Érdekes hogy ebbe
nem akadtál bele, pedig ez szerintem távolabb áll azoktól amiket belinkeltem, akármilyen utánfutása van...
De kösz a felvilágosítást...
Nem tudok jó hasonlatot adni neked. Mondhatnám, hogy elsõ vagy hátsó kerékhajtás. Alul vagy túlkormányzás. Merev tengely vagy független kereszt lengõkar. Nem adja vissza a különbséget.
Jön a tél, sok a szabadidõ, csinálj egyet és meg látod mekkora a különbség! A film, amin a Jukka köröz a játszótéren, elég beszédes. Amikor lassan forgolódik, egészen stabilnak tûnik. Amikor tempót megy, akkor meg instabil. A háromkerekûeket sajnos nem ismerem, de majd Chevy referál.
A kép, amit belinkeltél egyébként negatív után futású.
Még egy érdekesség: a központi kormányzású gépeknél használják azt a kifejezést, hogy elsõ vagy hátsó kerékkormányzás, de valójában mind két kerék ívre fordul, függetlenül attól, hogy a homlokcsõ elõtt vagy mögött ülsz.
A trike esetében nincsenek tapasztalataim.
#1776
Írta 2011. november 08. - 20:55

Profile Designs Quick Stop Aero brake/shifter levers. To slow the bike, you just “bend” the outside section of the hand grips; to shift, you just twist the center section. /Joe Giannone/...
Köszi!
#1777
Írta 2011. november 08. - 20:01

Profile Designs Quick Stop Aero brake/shifter levers. To slow the bike, you just “bend” the outside section of the hand grips; to shift, you just twist the center section. /Joe Giannone/A feltöltõ válaszolgat a megjegyzésekre.
Aki jó angolból, legyen szíves megkérdezni tõle - tényleg érdekes herkentyû.
Azaz fékezéshez hajlítod a végét, váltáshoz tekered a közepét.

©The Recumbent Blog
#1778
Írta 2011. november 08. - 19:38

Hóvarjú ?A feltöltõ válaszolgat a megjegyzésekre.
Aki jó angolból, legyen szíves megkérdezni tõle - tényleg érdekes herkentyû.
#1779
Írta 2011. november 08. - 18:56


nem akadtál bele, pedig ez szerintem távolabb áll azoktol amiket belinkeltem, akármilyen utánfutása van...
De kösz a felvilágositást...
#1780
Írta 2011. november 08. - 18:27

0:07-nél az a fék-váltókar, na az érdekes! Ismeri valaki, tudtok róla valamit?
A feltöltõ válaszolgat a megjegyzésekre.
Aki jó angolból, legyen szíves megkérdezni tõle - tényleg érdekes herkentyû.