Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#12681
Írta 2008. október 31. - 20:11

#12682
Írta 2008. október 31. - 08:18

A trike fékmegoldásán csak hátsó v-féket láttam. Elöl hogyan oldod meg? Az országúti "patkó" fékek szerintem elég gyengék lesznek (mert sem dobot sem tárcsát nem láttam). Pl a Trisled gépeken volt régebben elöl V-fék, de õk is áttértek a tárcsára.
#12683
Írta 2008. október 30. - 15:06

#12684
Írta 2008. október 30. - 07:54

(A bringa0.jpg -n a lepkék brutálisak jó kép )
#12685
Írta 2008. október 29. - 21:51

#12686
Írta 2008. október 29. - 21:44

#12687
Írta 2008. október 29. - 07:50

a saját gyártmányom:)
Képeket nem lehetne róla nézni nagyobbakat? Mert tetszik nekem is, meg írsz az adatlapodon egy trikeról, azt is szívesen megnéznénk.
#12688
Írta 2008. október 28. - 23:04

#12689
Írta 2008. október 28. - 20:35

#12690
Írta 2008. október 24. - 17:11

#12691
Írta 2008. október 24. - 17:00

#12692
Írta 2008. október 14. - 16:47


#12693
Írta 2008. október 14. - 15:20

nem volt elég kemény az elsõm. Amikor csak 25% súly van rajta, egy 559x1,25"-os guminak nem szabadna felütni. Csak én a komfort miatt 4 baron jártam vele...
motyoo,
neked is jobbulást! De meg ne lássam még egyszer, hogy a sebességet kmh-ban mondod km/h helyett! Nem vagy te amerikai :-)
Egyben várom T. NB. topiktársak ötleteit, hogy mit lehetne kmh-ban mérni. (kilométer x óra)
#12694
Írta 2008. október 14. - 14:56

Hiába, a 20-as kereket szokni kell...
#12695
Írta 2008. október 14. - 10:21

Köszi a jókívánságokat! A bringám az oldalán csúszott egy picit, a fékkar és az ülés szélén a háló megdörzsölõdött. Nagy gond nincs, csak esztétikai probléma.
Az történt, hogy szokás szerint kimentem az út szélére, hogy befelé tartva majd minél nagyobb szögben keresztezhessem a síneket. Az út szélén beszedtem egy kátyút, kaptam egy felütéses defektet elöl. A sínekre már defekttel gurultam rá, el is csúszott az eleje. Lehuppantam a fenekemre, csúsztam picit és kész. Szerencsére senki nem jött mögöttem.
A farokcsontom még fáj :-(
...látod ezért kell a teleszkóp és a rugóstag...

...gyógyulj meg mielõbb ez jó tanulság volt nekem is, tanulok belõle...!!!
#12696
Írta 2008. október 14. - 08:58

Az történt, hogy szokás szerint kimentem az út szélére, hogy befelé tartva majd minél nagyobb szögben keresztezhessem a síneket. Az út szélén beszedtem egy kátyút, kaptam egy felütéses defektet elöl. A sínekre már defekttel gurultam rá, el is csúszott az eleje. Lehuppantam a fenekemre, csúsztam picit és kész. Szerencsére senki nem jött mögöttem.
A farokcsontom még fáj :-(
#12697
Írta 2008. október 14. - 08:18

azért lett ijen mert elérte volna a vila tetejét a lánc + sebesék fokozat
...idõvel majd le fogod cserélni, mert rájössz, hogy megeszi a sok fogaskerék a hajtási energiát...

...nekem is volt ilyen csoda sebességszorzó, aztán kénytelen voltam rájönni, hogy szedi le a nem túl sok wattjaimat...

...ez tipikusan az az eset, amikor a matematikában jól mûködik, de a gyakorlatban már vannak korlátok...
...és ahogy nézem a képen az állandóan mozgó hátrafelé induló lánc a kormány alsó részét fogja intenzíven csapkodni, mert nekem az túl kis távolságnak tûnik...
#12698
Írta 2008. október 13. - 22:46

azért lett ijen mert elérte volna a vila tetejét a lánc + sebesék fokozatJobbulást kívánok én is! Mi lett a Bacchettával?
Ehhez hasonló láncvezetést valóban használnak, de ebben az esetben nem értem az okát. Ugyanis a lánc egyenesen fut a fotózott gépen, nem is kellene megtörni... Ilyet egyébként a hátsó telós rekuknál szoktak alkalmazni a hátsó villa forgáspontjánál, hogy a hajtási hatékonyságot növeljék, de itt errõl sincs szó. Akkor meg miért lett ilyen?
#12699
Írta 2008. október 13. - 22:34

Nyema problema :-) Illetve van mégis. Pereceltem egyet szombaton, és nagyon fáj a farokcsontom. Részletek a Flickr lapomon :-(
Erre a hétvégére nem biztos hogy felépülök, de a 23-i hosszúra már tuttifrutti.
Jobbulást kívánok én is! Mi lett a Bacchettával?
motyoo ehez a lánc vezetéshez mitszolsz?
Ehhez hasonló láncvezetést valóban használnak, de ebben az esetben nem értem az okát. Ugyanis a lánc egyenesen fut a fotózott gépen, nem is kellene megtörni... Ilyet egyébként a hátsó telós rekuknál szoktak alkalmazni a hátsó villa forgáspontjánál, hogy a hajtási hatékonyságot növeljék, de itt errõl sincs szó. Akkor meg miért lett ilyen?
#12700
Írta 2008. október 13. - 22:06
