...hát pedig tök ügyes nem kezdõnek látszik...
...viszont a gépben van 2-3 centi kerékösszetartási probléma, szerintem jó az ilyesmit korrigálni, mert egy érzékeny kormányzású bringán - szerintem - sokat számít ez is...
Pupu visszaigazolhatja az amatõr státuszát

Inkább csak 2-3 mm, ez az elsõ köpeny gumi kopásán is jól látható. Ezt valószínûleg az anyag feszültsége okozta. Sajnos amikor a becsúszó saruk szögén változtattunk, akkor elcsúszhatot és már nem tudtuk korrigálni csak ennyire...
Változás nem lesz ez ügyben mert
- ez egy "próba" váz, aminek a teszt szerepét szántuk. Megérte! Ez alapján és az új ötletek bevetésével készül majd aluból végleges. Lompi gépén már ez a propbléma sem jelentkezik. A felhasznált alkatrészek maradnak!
- Változtatni? Egy érzékeny kormányzásún igen, de a kormány érzékenységet is valószínûleg rosszul értelmezed! Itt nagyobb a tolerancia! Ha valaki egy normál bringán menet közben átnyúl a kormányomhoz, hogy megpöckölje, valószínûleg összeszrm magam. Itt nem! A lább csillapítása miatt nem képes gyors, nagy mozdulatokra. Ez itt is elõnyösen hat, mert lábbal, "szoftverbõl" korrigálsz. Lehet rosz példa, de olyan mintha egy vérbeli sport motorról ülnél át egy chopperre. Mindkettõ fordul, de másképpen! Legalább annyira nehéz ezt elmagyarázni olyannak, aki még nem ment vele, mint hiteles véleményt alkotni gyakorlati tapasztalat hiányában.
Ez viszont pótolható, a lehetõség adott!