Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#8441
Írta 2010. június 24. - 08:22

A Ventisit mennyi volt?
A Tibi száma megvan, ma találkozok vele és megkérdezem hogy kiadhatom-e Ooooobinak. (Így illik)
#8443
Írta 2010. június 24. - 07:51


#8444
Írta 2010. június 24. - 00:49

itt sokal tobb fajta szivacs van mint amit linkeltél:
#8445
Írta 2010. június 23. - 21:42

Python, honnan lehet olyan frankó ûlésszivacsot kanyarintani mint ami az össztelósodon van? A polifoamra nagyon rá tud izzadni az ember, gondolom egy nyitott cellás szivacs, de mi bol van a huzat, mekkora az a vastagság ami kényelmes, viszont még szellõzik eléggé.
Más, az agyváltó + tányér kombónál a láncfeszítést mivel csináljátok,
sima single speed láncfeszítõ vagy ilyen ?
Szerintem ezt érdemes lenne megnézned, ha ülésszivacsot szeretnél:
Õkelme - lakástextil, szivacs
Én is most találtam meg, valószínûleg holnap felhívom õket, hogy olyan kis mérettel, mint amekkora nekem kell, foglalkoznak-é? Az ára mindenesetre nagyságrenddel olcsóbb a drágabringaboltiénál, de nem biztos, hogy rosszabb, mert ha emberek alszanak rajta, akkor ülni sem lehet kényelmetlen.
#8446
Írta 2010. június 23. - 15:42



A polémia ugyi ottan vagyon (bennem), hogy érdemes-e pár mm-es eltérésekkel foglalkozni az elõbb említett esetekben. (Ami az én jelenlegi kerékpárom)
- A keréktengelyek helyzete OK!
- A homlokcsõ (és ezzel a kormány tengely is ) valszeg pár mm-el (esetleg cm.) jobbra van a középvonaltól.
- A vázgerinc ezért eleve metszi a hossztengelyt.
- A hátsó villa forgáspontja nem merõleges a hossztengelyre annak ellenére, hogy a hátsókerék viszont a hosztengelyen fut.
Tehát, kérdésként merültek fel bennem ezek a dolgok, miután megláttam az asszimetrikus elsõ villát!
#8447
Írta 2010. június 23. - 15:08

Ennyi erõvel már a Barchetta is eszedbe juthat.
Nem!
Ezekben az a közös, hogy a vázgerinc nem párhuzamos a bicikli hossztengelyével! Nézd csak meg jobban pl. ezt a tervet, az alsót!

#8448
Írta 2010. június 23. - 14:39

Viszont akkor az én vázam -ahol is a tengelyek biztosan merõlegesek a hossztengelyre, illetve párhuzamosak egymással és ebbõl kifolyólag egy nyomon is mennek- minden más paraméterében hanyagolja a szimmetriát?!
Mert hogy az elsõ villát egyformán, szimmetrikusan nyitottuk akkor a homlokcsõ nem a hossztengelyre esik, hanem attól jobbra?
Mivel a hátsó villa éppen ellenkezõ irányba, összenyomásra került -az elsõ agy méretére- így a hátsó tengely nem párhuzamos a hátsó villa forgáspontjával, hiszen a hátsó villa bal szára hosszabb mint a jobb. Tehát a villa forgáspontja nem csak hogy nem a hossztengelyre esik, de még szöget is bezár vele...

Na akkor már csak azt kell eldöntenem, hogy azon kívül, hogy a tengelyek párhuzamosak egymással, merõlegesek a hossztengelyre és a hosztengely közepén vannak, -tehát egy nyomon futnak- érdemes-e a többivel foglalkozni?
A következõ vázig eldöntöm...


#8449
Írta 2010. június 23. - 13:51

A biztonsági öv már jópár rekun feltûnt
ez nem újkeletû.
Project Python
Nekem a váz tetszik. Nem szarozott a hátsó villával, de jó a hajtómû és ülés állítása is.
Nekem errõl Enrico Mauletti Losnája jut eszembe EM recumbent - LOSNA beta LT
mármint nem az ülésrõl, hanem a vázról
#8450
Írta 2010. június 23. - 13:36


Project Python
Nekem a váz tetszik. Nem szarozott a hátsó villával, de jó a hajtómû és ülés állítása is.
#8451
Írta 2010. június 23. - 13:28

#8452
Írta 2010. június 23. - 12:40

Elnézve a Papa által linkelt képet, lehet, hogy számodra az lenne az egyszerûbb megoldás, ha varázsolnál egy tucat lyukat, nyílást, szellõzõt a meglévõ ülésre (polifómostul) úgy hogy az a merevségén még ne csökkentsen drasztikusan. Ezzel persze csökken a felfekvési felület is, de ahol lyuk van ott szellõzik! Ezek után még mindig dobhatsz rá egy Ventisit-et.A polifoamra nagyon rá tud izzadni az ember,
Papa! Vannak továbbgondolásra érdemes ötletek a képen

#8453
Írta 2010. június 23. - 12:26

#8454
Írta 2010. június 23. - 09:38

Python, honnan lehet olyan frankó ûlésszivacsot kanyarintani mint ami az össztelósodon van? A polifoamra nagyon rá tud izzadni az ember, gondolom egy nyitott cellás szivacs, de mi bol van a huzat, mekkora az a vastagság ami kényelmes, viszont még szellõzik eléggé.
Más, az agyváltó + tányér kombónál a láncfeszítést mivel csináljátok,
sima single speed láncfeszítõ vagy ilyen ?
Jelenleg konkrétan ezt!

Az AM bringánál a legtöbb "ülésszivacs" típus beszerezhetõ.
1. nyitott cellás http://ambringa.hu/t...zek/?cat=Ulesek állítólag egy szezont bír. kb.:4-5 ezer az ára.
2. Ventisit http://www.ventisit.nl/ kb.:25-28 ezer között, viszont csak egyszer kell megvenni. Tapasztalatom szerint, csak akkor szellõzik jól, ha az ülés is "áttört", szellõzik. Ezt használom én is.

3. Errõl sincs tapasztalatom, de valószínûleg a legjobban szellõzõ típus a hálós. Errõl Papát érdemes kérdezned. Elkészítéséhez javaslom a kutyaálló szúnyoghálót. Tõle méreteket és fotókat is kaphatsz.
http://picasaweb.goo...749433454180354
#8455
Írta 2010. június 22. - 23:32

Más, az agyváltó + tányér kombónál a láncfeszítést mivel csináljátok,
sima single speed láncfeszítõ vagy ilyen ?
#8456
Írta 2010. június 22. - 17:40

#8457
Írta 2010. június 22. - 17:03


#8458
Írta 2010. június 22. - 16:13


#8459
Írta 2010. június 22. - 15:52

Micsoda hûhó! És mindez azért, mert motyoo kitalálta magának, hogy neki nem jó a kerék síkjában hátravitt ülõcsõ, neki feltétlenül kell az a két szívószál (szó szerint
)a kerék mellett.


#8460
Írta 2010. június 22. - 15:52

Micsoda hûhó! És mindez azért, mert motyoo kitalálta magának, hogy neki nem jó a kerék síkjában hátravitt ülõcsõ, neki feltétlenül kell az a két szívószál (szó szerint
)a kerék mellett.
Papa! Legyél jó fiú! Itt senki sem komplett (elsõsorban én nem)! Alattad is összerogyott a váz, mert spóroltál a grammokon! Egy egészséges szarással nagyobb súlyt vesztettél volna!


