Motyoo!
Ha veszel egy Alfit az min.40 péézz. váltókar + átalakítás és sor + átdobó és kísérletezés = sok péézz.
Miért akarod a jó kis agyváltót elrontani? Miért nem veszel készen egy DD-t? Probléma megoldva!

Nagyjából ennyibõl kijön az is. A klickboxról csak a fanatikus síma-jó hívõk állítják, hogy letörik. Egyrészrt elõtte van a kanál, másrészt borulásnál is feljebb van mint a sérülési zóna.
Ha hátsókerekes lenne tehetnél közéjük még egy hajtómûvet...
http://rekumbens.mat..._kicsi.jpg.htmlnem a legszebb megoldás... és nem is hátsókerekes...
Rohloff még mindig száz körül. Akárhogy is töröm a bucim a DD (vagy más hasonló) a legjobb megoldás! A házi tákolmány sem olcsó, sem jó nem lesz. Végre sikerült egy letisztult egyszerû vázat, bringát csinálnod, ne most kezd el elrontani!
Amennyiben meg ragaszkodsz az Alfihoz, akkor elõször szereld be, próbáld ki. (gondolom, ebben elõrelátó voltál és hátrafelé csúszópapucsos a villád..., ellenkezõ esetben kell a láncfeszítõ is)
Ajánlom figyelmedbe Levi filozófiáját: "ahol nem tudok felmenni, arra nem megyek!"
A következõ bringát meg sok sebességesre tervezed, mint Lompi 3x8x3-as terepszínû gépe. De ugye az "katonai".