
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#7181
Posted 2010. October 08. - 23:24


#7182
Posted 2010. October 08. - 22:29




#7183
Posted 2010. October 08. - 22:22

Két sör,és 1000km?
Thommey, ne fogadj, azt a villát én vittem Lompinak, brutál erõs darab és Lompi nem faragott le belõle, csak rátett egy lapáttal. De sebaj, egy sör még nem a világ!

#7184
Posted 2010. October 08. - 22:14

1000 kilométerenként két sör, így legalább ihatok minden alkalommal...Két sör,és 1000km?

Akitõl az ötlet származik (Jürgen Mages) az 30 ezer fölötti futásteljesítménynél tart a konstrukcióval.
Csináltunk már mi is hasonlót az meg már a harmadik gazdáját szolgálja.
Lompi is beletekert már pár ezret a sajátjába.
Ezekben mind vízszinresen voltak beépítve a villák. Ebben a meredekebb szög miatt kisebbek a terhelések és a használt villa sem "átlagos". A hegesztési varatok hossza is minimum a duplája az eddigieknek és akkor még ott van a Tom2 által említett merevítés...
"Úriember biztosra nem fogad", de veled kivételt tettem a sör meg jól fog esni!

#7185
Posted 2010. October 08. - 21:03

Kishitû vagy! Ez az egyik legmerevebb villa ami a keróimba került, erre akár fogadni is mernék! ... de mi legyen a tét?
Két sör,és 1000km?

#7186
Posted 2010. October 08. - 17:48

... Ez az egyik legmerevebb villa ami a keróimba került, erre akár fogadni is mernék!...
szerintem is bírni fogja, max az ülés alatti ív "rugózik" be. a villa - váz illesztés hegesztése brutál, ráadásul még ki is van merevítve egy kis háromszöggel

#7187
Posted 2010. October 08. - 17:10

Szép -továbbra is- a masina! Jövõ hét vége jól hangzik!
Nincs nagyon alacsonyan a hajtómû (az üléshez képest)?
Lompihoz van belõlve a képen. Az én méretemnél feljebb kerül. A jövõhét végén kipróbálhatod.
Ugye lesz még valami, ami a hátsó villát merevíti? Mert ez így szerintem brutál hamar megadja magát.


#7188
Posted 2010. October 08. - 16:24

#7189
Posted 2010. October 08. - 14:33

A Chili is kezd elkészülni...
![]()
Ugye lesz még valami, ami a hátsó villát merevíti? Mert ez így szerintem brutál hamar megadja magát.
#7190
Posted 2010. October 08. - 13:29

Kizárólag hagyományos hajtásláncban gondolkodtam. Nem is elsõsorban mûszaki kreativitásomat szeretném kiélni a trike-ban hanem inkább az Alpokban csavarogni.Lompi ha végiggondolja a témát, ugyanezt rudazattal, két racsnival, a pedálforgatás helyett toló-húzó mozgatással talán még 30000 pézbõl is kihozná. Az egyenes pedálmozgatás pl. egy trike-on, ahol egyensúlyozni nem kell, még hasznosabb is lenne a pedál-hajtókarforgatásnál. (talán) Fõleg hegynek fel, mínusz kettõben, a gyenge lábaimmal... Trike-ról jut eszembe: Szélvész, erre gondoltál-é?

Az áttételes kormányzás és a szétszedhetõség érdekel elsõsorban, illetve esetleg a független hajtás a tandemen. Sajnos attól tartok h lehetõségeimhez mérten még ez is csak álom marad.
#7191
Posted 2010. October 08. - 13:21

Szép -továbbra is- a masina! Jövõ hét vége jól hangzik!Mehetnénk valahova Budapest környékén. Urak, várom az erre vonatkozó ötleteket, javaslatokat!
Nincs nagyon alacsonyan a hajtómû (az üléshez képest)?
#7192
Posted 2010. October 08. - 12:43

#7193
Posted 2010. October 08. - 12:42

én is, de sajnos a "mester" úgy dolgozik mintha a trike Luca széke lenneA jövõ hét végére szeretném elkezdeni én is a tesztelést, beállítást...

Mehetnénk valahova Budapest környékén. Urak, várom az erre vonatkozó ötleteket, javaslatokat!
Ha esetleg kerékre áll a gép, természetesen szívesen veled tartunk.

#7194
Posted 2010. October 08. - 12:35

Vidéken vagyok, összefojnak a napok és most jöttem rá, hogy még csak péntek van!
A jövõhét végére keresek túra társakat, melegedõ helyen történõ védõital felvételéhez!

#7195
Posted 2010. October 08. - 11:49


A jövõ hét végére szeretném elkezdeni én is a tesztelést, beállítást a Chilivel (apró igazítások vannak még rajta -világítás konzol, hegesztési csiszolások, csõzárások), hogy még a festés elõtt belekerüljön még pár száz kilométer.
Mehetnénk valahova Budapest környékén. Urak, várom az erre vonatkozó ötleteket, javaslatokat!
Mivel két gépem is van


Lompi mesternek BIG respect, mivel sokkal jobban tûrte az ötleteim elkészítésével járó streszt mint az elmúlt idõszak tapasztalatai azt remélni engedték és kiváló ötletekkel járult hozzá a terv megvalósításához.
#7196
Posted 2010. October 08. - 00:32

#7197
Posted 2010. October 07. - 23:09

á itt a fö találmány eben szerintem pont azvolt hogy az erökart legesen álitani és a kompromiszum miatt lett ijen fix megoldásnál álitás off letvolna.
Áááá, dehogy! Ha az ívet nyomkodod elõre a "tetején", a lengõívben a kulisszakövet ugyanúgy tudod mozgatni, tehát az áttételváltoztatást ugyanúgy meg tudod csinálni, mert a racsnik mindig csak annyit tudnak "húzni", amit az aktuális kulisszakõ-magasságból adódó ívhossz ad. Sõt, ha jobban megnézed, a Stringbike-nál a bowdenes kulisszakõ-(ami itt egy tüskére szerelt görgõ)-mozgatás miatt hullámos az ív (mert a bowden akkora feszítést nem állna), pedig ha nem bowdennel, hanem (mondjuk) "menetes szarral" mozgatnák (gondolj csak a Stephenson-féle vezérlésre), akkor "egyenes" (hullámok nélküli) lehetne, és valóban fokozatmentes váltó lehetne.
Itt a kompromisszum csak annyi volt, hogy hogyan lehet eladni egy meghökkentõ dolgot, úgy csomagolva, mintha ilyent még soha senki... kompromisszum, hogy betettünk két plusz alkatrészt, hogy egyet megspóroljunk...
#7198
Posted 2010. October 07. - 22:46

Pláne, hogy amit linkeltél, az a páros-láb dolog, kézrásegítéssel. Nem volna legyõzhetetlen emelkedés, csak hát a megszokás ... a biciklit lábbal hajtjuk, a kezünkkel kormányzunk, vakaródzunk, integetünk, teflont nyomkodunk, cigit tartunk... Ezt a magszokást már én sem tudom legyõzni, pedig a bicikliben nem vagyok annyira a hagyományok rabja.
#7199
Posted 2010. October 07. - 22:40

#7200
Posted 2010. October 07. - 22:37

... A toló-húzó rudakat viszont ha összekötöd egy billegõ rúddal, mindez automatikus, és fõleg plusz erõkifejtés nélküli dolog. Akkor viszont nincs páros láb...
http://rowingbike.fr...ound-rowing.gif
Home » Introduction


