A ladánál meg nem az áttétel a kicsi, hanem a kar gyenge. Azt kell erõsíteni...
Jelentkezz be Regisztrálj
Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#7161
Írta 2010. október 09. - 22:00
A ladánál meg nem az áttétel a kicsi, hanem a kar gyenge. Azt kell erõsíteni...
#7162
Írta 2010. október 09. - 21:53
Inkább az elsõ tûnik alacsonynak, (a Mágusok majd próbán minõsítikAzta!!! Nagyon szép! Gratula, Antinak nemkülönben!
A hátsó hajtómû nincs nagyon magasan? Az elsõnek az elhelyezése kényelmesebbnek tûnik. Vagy a terv, hogy hátul lesz a pihenõs fotel - a pedál meg csak lábtartónak kell?
#7163
Írta 2010. október 09. - 21:50
Hamar talpra állt...
Nekem a hátsó versenyzõ kormánya tûnik furának, szerintem úgy sokkal kényelmesebb, ha a far alatt van és sokkal vízszintesebben áll a kormánymarkolat része. (A pilótánál is így gondolom, de az a kormányrendszert bonyolítaná meg, így ott kompromisszumokat kell kötni és az egyik lehet ez.)
A használó szerint nagyon jól kézre áll.
#7164
Írta 2010. október 09. - 21:48
Nekünk is nagyon tetszik!Szép lett!
Az elsõ tandem trike!!!!
Gratula!!!!:)
Az ülés ülõlap részét szívem szerint lejjebb hajlítanám a vízszinttõl kb 15 fokra hogy ne irritálja a comb alsó részét.
A kormányzás hogy mozog? Nem "nehéz"?
A gratulációt továbbítom az "illetékesnek". A munka dandárját õ végezte. A tervezésben pedig köszönet neked.
Az ülés ülõlapja besüllyed amikor beleülünk és egyáltalán nem érezni az ülõlapot tekerés közben. A fordulókör szemtelenül kicsi, de bizony a kormányáttétel nagyon jól jönne. Keményen kell kormányozni mint régi Ladákon parkoláskor.
A harmadcikkelyes láncvezetõ azonban meglehetõsen zajos.
#7165
Írta 2010. október 09. - 21:44
Azta!!! Nagyon szép! Gratula, Antinak nemkülönben!A kertben már jól mutat, néhány km-t már gurultunk is vele, de még nagyon sok dolgot kell megoldani...
A hátsó hajtómû nincs nagyon magasan? Az elsõnek az elhelyezése kényelmesebbnek tûnik. Vagy a terv, hogy hátul lesz a pihenõs fotel - a pedál meg csak lábtartónak kell?
#7166
Írta 2010. október 09. - 21:41
#7167
Írta 2010. október 09. - 21:26
#7168
Írta 2010. október 09. - 20:52
A kertben már jól mutat, néhány km-t már gurultunk is vele, de még nagyon sok dolgot kell megoldani...
Szép lett!
Az elsõ tandem trike!!!!
Gratula!!!!
Az ülés ülõlap részét szívem szerint lejjebb hajlítanám a vízszinttõl kb 15 fokra hogy ne irritálja a comb alsó részét.
A kormányzás hogy mozog? Nem "nehéz"?
#7169
Írta 2010. október 09. - 20:19
#7170
Írta 2010. október 09. - 19:14
majdnem csak egy iv hiányzik a vázbol. megcsinálni nem kihivás de nem esztergálok semmit mert nincs mivelLompi mester, mit szólnál egy ilyen villához? Illetve csak fél villa mert hiányzik az egyik oldala.
Vállalkoznál-e az elkészítésére? Egyébként gyönyörû bringa.
#7171
Írta 2010. október 09. - 19:12
Piko, Lompi, sztem Thommey nem a villavállra gondol - legalábbis én nem ott keveslem az anyagot, hanem a villanyak és a vázcsõ találkozásánál. Egy merevítõ kívánkozna a villanyak és az vázcsõ közé, kiháromszögelni azt a csatlakozást.
ne akarjatokmár merevitöket én igyis tul méreteztem
#7172
Írta 2010. október 09. - 09:13
#7173
Írta 2010. október 09. - 09:07
Köszi a gratulációt a gép nevében, jelenleg alszik, de majd délután felébresztem és megmondom neki:) Jövõ héten részemrõl OK a vasárnap, ha az idõjárás is úgy gondolja.
Egészségetekre!
A villában elsõsorban a csavartsága ragadta meg a figyelmemet.
#7174
Írta 2010. október 09. - 07:33
Akkor a jövõhét végén mindenki a te vendéged!Majdnem elfelejtettem, meg van az elsõ 1000!
Nehéz forradalmian új dolgokat hozni, amíg a technológia ezt nem teszi lehetõvé. Ez itt egy klasszikus lengõvilla. A BMW R69/S típusával híresült el az alkalmazás. Oldalkocsis gépeken a mai napig alkalmazzák, csak a rugó elhelyezése általában más. Itt valószínûleg a progresszivitás miatt került alulra.hát ez igen durva villa lett ilyet még én sem láttam. (motoron valami ilyesmit már igen) A képet jobban megfigyelve itt ez a tök érdekes és különleges villa, de eközben a láncvezetõ teflon csõ tök ruppótlanul van a vázhoz rögzítve.
Az elvet tekintve ezt láthatjátok az Flevobike-on is. Az össztelósomon lévõ elsõ villa meg a klasszikus Springer rendszer. Amerikában kedvelt megoldás, még a prehisztorikus idõkbõl. Egy-két hightech-carbon gépen ismét feltûnt, a lengõvillával sem most találkoztunk utoljára. (és 15-ért van ismét AMP a Maxinál. Jön a hideg, lehet abból alkudni!)
A tefloncsõ elvezetésére már nem jutott a szellemi kapacitásból, de nem is lett volna egyszerû. Ott nincs anyag!
Ha a tengelyeket, csapokat, forgáspontokat elkészítteted egy esztergályossal, akkor a többi már csak "gyerekjáték" Lompinak. Tapasztalatom szerint elõször duzzog majd egy sort, de van az a sör!Lompi mester, mit szólnál egy ilyen villához? Vállalkoznál-e az elkészítésére?
...ott van! Örülök hogy aggódtok az egészségemért! Ez a váz merevebb annál mint amit a kép sugal!Piko, Lompi, sztem Thommey nem a villavállra gondol - legalábbis én nem ott keveslem az anyagot, hanem a villanyak és a vázcsõ találkozásánál. Egy merevítõ kívánkozna a villanyak és az vázcsõ közé, kiháromszögelni azt a csatlakozást.
#7175
Írta 2010. október 09. - 00:32
hát ez igen durva villa lett ilyet még én sem láttam. (motoron valami ilyesmit már igen) A képet jobban megfigyelve itt ez a tök érdekes és különleges villa, de eközben a láncvezetõ teflon csõ tök ruppótlanul van a vázhoz rögzítve.
A készítõje a nagy örömében, hogy ilyen villát csinált elfelejtkezett az apró részletekrõl, pedig az ördög abban lakozik.
#7176
Írta 2010. október 09. - 00:26
rekus kilométerem a saját gyártmányúval!
Tudom nem valami sok, de majd igyekszem összeszedni magam. A gép elég kezes és jól bírja a strapát.
#7177
Írta 2010. október 09. - 00:17
#7178
Írta 2010. október 08. - 23:58

Vállalkoznál-e az elkészítésére? Egyébként gyönyörû bringa.
#7179
Írta 2010. október 08. - 23:53
Ugye lesz még valami, ami a hátsó villát merevíti? Mert ez így szerintem brutál hamar megadja magát.
Piko, Lompi, sztem Thommey nem a villavállra gondol - legalábbis én nem ott keveslem az anyagot, hanem a villanyak és a vázcsõ találkozásánál. Egy merevítõ kívánkozna a villanyak és az vázcsõ közé, kiháromszögelni azt a csatlakozást.
#7180
Írta 2010. október 08. - 23:42

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






