
Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#4381
Írta 2011. március 07. - 21:03

#4382
Írta 2011. március 07. - 19:55


#4383
Írta 2011. március 07. - 19:33

#4384
Írta 2011. március 07. - 19:20

#4385
Írta 2011. március 07. - 18:51

#4386
Írta 2011. március 07. - 18:39

Jó lett!!
Szépek a varratok!
Mellette a festék alig melegedett! Itt látni az awi egyik elõnyét, hogy alig húzza a hõterhelés az anyagot!

#4387
Írta 2011. március 07. - 18:35

Lompi már írta: tegnap jártam nála, kicsit "taknyolt" a recúgbensen. A cél az volt, megerõsítsük az elejét, hogy ne csavarodjon. Hogy ez hogyan sikerült, arról majd a blogon... de hogy a mester büszkélkedhessen az AWI tudásával, linkelek pár képet. Szóval íme a tegnapi nem következményei:
(csak miheztartás végett, innen indultunk: )
És ilyen lett:
Így azután nem maradt, hely a sárvédõnek. Vagy másképp oldod meg?
#4388
Írta 2011. március 07. - 18:30

Végre az elsõ szép heggesztés
neked pont az elsõ tetszik? pedig Lompi az utsó 4-et csinálta


#4389
Írta 2011. március 07. - 17:49

#4390
Írta 2011. március 07. - 17:01

#4391
Írta 2011. március 07. - 16:19


"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4392
Írta 2011. március 07. - 16:17

#4393
Írta 2011. március 07. - 15:47

Nekem is tetszik, csak amiatt vagyok bánatos, hogy senki nem hiszi el nekem, hogy olyan meredek üléstámláknál, mint amiket mi használunk, teljesen felesleges az ülés hátlapjának a váll fölé érni. Fejtámasznak nem jó, biztonsági szempontból inkább káros (bár a tiéd elég magas, hogy ne törje el a nyakadat) és csak plusz súly.
Tudom. A sportos megjelenés, a dizájn...
Ezzel egyetértek, hogy elég lenne a vállamig, de ha sima az út(ami sajna elég kevés), akkor simán hátrahajtom a fejem, meg oda majd teszek egy kis darabka szivacsot. Egyébként azért húztam fel a fejemig, hogyha esetleg belémjönnek hátulról, ami ne történjen meg, akkor ne csigolyatörésben bénuljak le.....az a 300g, amitmeg nyernék vele kb, az most nem számit ennél a 27-28kg-nál:)
#4394
Írta 2011. március 07. - 13:53

(csak miheztartás végett, innen indultunk: )
És ilyen lett:
Az ördög, vagyis a részletek:
#4395
Írta 2011. március 07. - 11:20

Papa én elhiszem és osztom véleményed,... csak amiatt vagyok bánatos, hogy senki nem hiszi el nekem, hogy olyan meredek üléstámláknál, mint amiket mi használunk, teljesen felesleges az ülés hátlapjának a váll fölé érni...
Lompi mester, több figyelmet a részletekre. Amit mondtam a Skypon is, hogy a késõbbi, sárvédõ felszerelését elõsegítendõ, festés elõtt forraszthatnál menetes vagy menet nélküli szemeket a megfelelõ helyekre. Most is lemaradt a Darázsról. A Lompi bike-on sincsen hátul. Benjamién sincsen.

De szép váz! És harmonizál az üléssel. Már erre sem mondanám, hogy "ipari hulladék". Tényleg most jutott eszembe, hogy elég régen hangzott el itt ez a kifejezés. Fejlõdõ képes alkotók vannak erre felé.
#4396
Írta 2011. március 07. - 10:55

#4397
Írta 2011. március 07. - 10:50

#4398
Írta 2011. március 07. - 10:49

Na akkor képek...
Nekem is tetszik, csak amiatt vagyok bánatos, hogy senki nem hiszi el nekem, hogy olyan meredek üléstámláknál, mint amiket mi használunk, teljesen felesleges az ülés hátlapjának a váll fölé érni. Fejtámasznak nem jó, biztonsági szempontból inkább káros (bár a tiéd elég magas, hogy ne törje el a nyakadat) és csak plusz súly.
Tudom. A sportos megjelenés, a dizájn...
#4399
Írta 2011. március 07. - 10:44

A sört majd én fizetem!
Akkor mennék én is

#4400
Írta 2011. március 07. - 08:14

Szép lett.
Tetszik.![]()
Gratula.
ha a szélességén szeretnél csökkenteni 3-4 centit, bátran kipattinthatod az elsõ agyak végébõl azokat az alu gyûrûket a tengely külsõ oldalán
Na azokhoz nem mertem nyúlni....csak mindig néztem, hogy milyen agyak lehetnek azok, amik átütõsek, de mégse ilyen szélesek:D Hát igen...a tapasztalalanság..
