és a link a nagyobbfelbontásúképre
Jelentkezz be Regisztrálj
Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#4181
Írta 2011. március 16. - 18:42
és a link a nagyobbfelbontásúképre
#4182
Írta 2011. március 16. - 18:30
Erre gondoltam én is de ezt nem tiltja semmiféle szabály, vagy le vagyok maradva. Annak idején a saját leleményedre volt bízva, hogy hogyan használod ki a másik versenyzõ által nyújtott szélárnyékot. Ez lehetett csapatodbeli vagy idegen is. De ez szerintem már off. A többit majd személyesen:)Isu,
a stréhelés zsargonban a bolyozást, szélárnyékban haladást jelenti.
Árok parti, party. Rendõrt egy darabot sem láttam, nem is hiányoztak. Igaz mikor hazafelé poroszkáltunk valahol Pécelen volt egy pár, de nem zargattak bennünket.Tényleg jó buli lehetett.
A rendõrök itt is kaszáltak volna mint a Critical Mass-on
#4183
Írta 2011. március 16. - 17:51
Ha Benjinek nincs ellenére, felkerülnek a képek a képtáramba Keptar - 2011_03_15_Isaszeg
Tényleg jó buli lehetett.
A rendõrök itt is kaszáltak volna mint a Critical Mass-on
#4184
Írta 2011. március 16. - 17:47
Tehát Arad-Békéscsaba Marathon?
vagy Különleges kerékpárok találkozója vagy mindkettõ?
Én a különleges kerékpár találkozóra szavaznék.
Amiatt is mert terepmunkát végzünk a Nemzeti Parknál, és mivel ilyenkor esõs az idõ kényszerszabit adnak amit nyáron jóidõben kell ledolgoznunk...de csak emiatt, mert ha biztosra igérem és nem megyek akkor más elõl veszem el a helyet
De a mindkettõ se hangzik rosszul
#4185
Írta 2011. március 16. - 14:43
#4186
Írta 2011. március 16. - 13:16
Bár ha így haladok sohasem készül el, mert mindíg találok rajta valami hiányosságot.
#4187
Írta 2011. március 16. - 12:41
#4188
Írta 2011. március 16. - 11:52
a stréhelés zsargonban a bolyozást, szélárnyékban haladást jelenti.
A középfokú vizsga már nem a mászóképességrõl, hanem a további tulajdonságokról szól. A Rekettye utca nálam a selejtezõ. Amielyik ott nem megy fel, az hiába szép.
#4189
Írta 2011. március 16. - 11:50
Érd Körbe 2011 tavasz, április 17. vasárnap
* 8-10 óráig gyülekezõ. Élõ zene, jó hangulat, bringaszervíz, kerékpár kölcsönzés
* 10 órakor elindul az Érd Körbe felvonulás minden táv résztvevõi egyszerre indulnak.
* 11 órakor visszaérkezik a családi kör (8km) eleje és ezzel megkezdõdik az ügyességi-, illetve aszfaltrajzverseny a gyerekeknek kézmûves foglalkozások stb.
* 12 órakor visszaérkezik a féltávot teljesítõk (15km) menete. Folytatódnak a bemutatók, ügyességi-, illetve aszfaltrajzverseny a gyerekeknek, kézmûves foglalkozások stb.
* 13 órakor visszaérkezik az Érdet megkerülõ (30km illetve 60km) menet eleje. Bemutatók. Rajz pályázat eredményhirdetése, stb.
* 14 órakor megköszönjük nektek, partnereinknek, támogatóinknak a segítséget.
#4190
Írta 2011. március 16. - 10:45
#4191
Írta 2011. március 16. - 10:41
Ez 25-ös átlagot jelent. Nem rossz.Python!
találtam egy száz kilométeres kört,4 órán belül teljesítettem,mert nem volt útközben nyitva egyetlen egy BÜFÉ sem...:)
A középfokú vizsga hol lenne? A Rekettyés is elég meredek.Felment a Recúgbens a Rekettye utcán, ezzel átment az alapfokú vizsgán.
Mit értesz "stréhelés" alatt? A stéherelést ismerem az, a motor vezetéses edzés vagy verseny egy velodromban mikor egy motorkerékpár a felvezetõ és a mögötte lévõ vákumban teker a bringás ezerrel. A verseny 50 körös szokott lenni.és tilos a stréhelés, a rekuval lennék gyorsabb.
Nem én voltam a fotóaparátcsik, de van itt egy link ahonnan letudod tölteni a képeketAki csinált ma képeket, dobja át nekem légyszi mailben a kite(pont)metal(kukac)gmail(pötty)com címemre! Isu, nálad emlékszem fotóaparátra!
#4192
Írta 2011. március 16. - 10:11
Fordulj bizalommal Lompihoz. Van ott egy megkurtított, négyszögtengelyes hajtómû. A pontos paramétereit fejbõl nem tudom. Még Tomi csinálta...
Az gond, hogy a Bacchettán szeretném kipróbálni, annak a hajtómûvével. A rövidítõ lenne a legjobb megoldás A/B teszthez.
#4193
Írta 2011. március 16. - 08:03
Minden tiszteletem mellet...a tadpole trike-okon külön fékezett elsõ kerekek ne befolyásolják az irányítást.
több modell is létezik (pl Greenspeed GT3, ICE Sprint, stb) melyeknél elég egy kézzel fékezni egyetlen elsõ kereket, és mégsem húz el oldalra a gép. Használhatunk közösítést is, de kezelhetjük külön is az elsõ két kerék fékeit, nem jelent gondot. Egy jó trike-nál egyszerûbben vezethetõ és fékezhetõ kerékpár nincsen...
Tudod-e mi marad meg az érintettekben mind ebbõl? Just do it! Pedig, lehet nem ez volt a szándék...
Ismét visszautalnék egy korábbi bejegyzésemre. A LEFTY! Elsõ teló, félkarú, tárcsfékkel, extrém igénybevételre. NEM CSAVARODIK!
Ennek ellenére senkinek sem ajánlom, hogy ilyet barkácsoljon.
#4194
Írta 2011. március 16. - 07:50
#4195
Írta 2011. március 16. - 07:34
Sokan esküsznek rá, hogy rekun nagyon jól szerepelnek a 145...155 mm-es hajtómûvek. Én is kipróbálnám. Három lehetõség van:
- venni rövidítettet
- rövidíttetni az enyémet
- rövidítõ
Ha van valakinek forgácsoló kapacitása, és tudna gyártani egy pár ilyet, engem érdekelne:
Crank Shorteners - Shorten crank length - Bike Care
http://1.bp.blogspot... etc copy 1.jpg
A szûk keresztmetszet a 9/16-os balos/jobbos menetfúró. vagy: Szét kellene vágni egy hajtómûvet, és annak a meneteit használni.
Google: crank shortener
#4196
Írta 2011. március 16. - 01:23
Egyforma erõvel kell húzni és kész. Ma kipróbáltam szûk 30-ból satu. A külsõ szemlélõk szerint olyan 40cm magasan úszott közben a hátulja. Oldalra nem húzott. Pedig nem volt egyformára állítva a két fék. (nem a tandem volt)
Nem tudom megállni, hogy ne szóljak hozzá a fék témához.
A gyártók az utóbbi évben többek közt azon kísérleteztek, hogy miképp lehet megoldani, hogy a tadpole trike-okon külön fékezett elsõ kerekek ne befolyásolják az irányítást. Egy ideje már sikerrel jártak, most már több olyan modell is létezik (pl Greenspeed GT3, ICE Sprint, stb) melyeknél elég egy kézzel fékezni egyetlen elsõ kereket, és mégsem húz el oldalra a gép. Elõször nem hittem el, amikor még csak olvastam, de az elmúlt évek próbái meggyõztek arról, hogy már több cég is meg tudja ezt oldani. Így szabadon jelezhetünk az egyik kezünkkel, miközben a másikkal fékezünk, mégsem húz el oldalra a trike.
Nem kell tehát egyenlõ erõvel húzni, vagy beépített ABS kézzel rendelkezni, vagy "megtanulni" trike-kal menni. Használhatunk közösítést is, de kezelhetjük külön is az elsõ két kerék fékeit, nem jelent gondot. Egy jó trike-nál egyszerûbben vezethetõ és fékezhetõ kerékpár nincsen...
#4197
Írta 2011. március 15. - 22:28
2 túra már fent van:D
(Tegnap egy kis hegeszgetés után nyomtunk keményen órát a tandem trike-on, - igen masszívnak tûnik a váz - ma délután pedig a nagytarcsai dombtetõn át Pécelre tartva összefutottunk néhány kedves régi lengõorrús ismerõssel)
#4198
Írta 2011. március 15. - 22:21
#4199
Írta 2011. március 15. - 21:56
Tike-osok is had maradjunk itt! Lécci,lécci!...lassan már külön topicot kell nyitnotok.
Megerõsítem. A tandem trike-ot is be lehet fordítani fékkel.A külön mûködtetett fékeknek további elõnye, hogy használhatod kormányzásra is. Sokkal szûkebb fordulókat leszel képes kivitelezni, amennyiben ez szükséges.
#4200
Írta 2011. március 15. - 21:51
A legegyszerûbb módszer: Kettõ kézzel fékezel. Ne bonyolítsd!
Egyforma erõvel kell húzni és kész. Ma kipróbáltam szûk 30-ból satu. A külsõ szemlélõk szerint olyan 40cm magasan úszott közben a hátulja. Oldalra nem húzott. Pedig nem volt egyformára állítva a két fék. (nem a tandem volt)

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






