Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#3321
Írta 2011. május 25. - 09:00

#3322
Írta 2011. május 25. - 08:10

Nagyon szép idõ van mostanában, és átáltam a bringás munkába járásra (még hagyományos bringán), 5 napból 3-szor volt majdnem gázolásos balesetem, és csak egyszer úgy, hogy nem láttak!
A tegnapi tett be legjobban, jövök a körforgalomban, amibe egy zöld ignis be akart jönni, de hát ott én mentem (fehér nadrág, fehér kerekek, világoskék póló, szerintem messzirõl látszom), ahogy jött rám nézet, szóval valszeg látott, bár a napszemcsi lehet némileg gátolta ebben. Szépen gurult felém, aztán az utolsó pillanatban megállt, én dícsértem a felmenõit, õ dudált és mutogatott!
Mégis mit kellett volna tennem, elsõbbséget adni neki, és akkor hátulról öklelnek fel?!
Szerintem kiábrándító a helyzet, pedig Esztergom nem egy metropolisz. Úgy látszik feltalálták a láthatatlanná tévõ szert, csak fel kell ülni a kerékpárra...
Remélem a rekut jobban észreveszik, bár ezek után nem várok semmi jót a közlekedõ embertársaktól.
#3323
Írta 2011. május 25. - 07:57

Na, ebbõl a buliból se lesz semmi(lásd Tisza-tó). Ami jó a fent említetteknek az meg nem lesz jó a most meg nem nevezetteknek. Mindenki hiányozni fog aki nem tud eljönni egy ilyen jeles eseményre. Én mindenesetre megcélzom az Aba napokat.(is)
Mindenesetre mi megyünk valahova pünkösdkor, ha Békésszentandrás nem jön össze, akkor Kisoroszi vagy Velence lehet a cél ottalvással. Természetesen idõjárásfüggõ a dolg, aki akar jöhet.
#3324
Írta 2011. május 24. - 20:25

Sehogy ne üssenek el de ez annyira jó, hogy elgondolkodtam, ne cseréljem le a szlogenem?


#3325
Írta 2011. május 24. - 20:20

...
Az elõzõ oldalon már én is hangot adtam ebbéli gondolatomnak.
...
ezért bátorkodtam visszhangozni szavaid

Python
"a jó minõségû csövekbõl (Reynolds, Oria, Columbus, Tange-ebbõl lett a Chili) készült CroMo váz szerintem jobb mint egy noname alu és súlyban sem nehezebb, a kerékpár összsúlyát a felszereltség jobban befolyásolja."
Teljes mértékben egyetértünk.
Amit Zoli74-nek írtam arról szólt volna szándékaim szerint, hogy ha pénzt akar belõle látni Egyáltalán (összegtõl független), akkor alkatrészenként eladva látok rá esélyt. egyben ennyiért semmi esetre sem. Az alu váz súlya meg ugyanott van mint az általad említett anyagú acél cucc (vagy még több), mivel az alut illik háromszoros túlméretezéssel számolni ha jól tudom. És még nem említettem a hõkezelést sem.


#3326
Írta 2011. május 24. - 20:04

Huh, ezt tetszik! Hát így könyû, ha a háttérben ott figyel egy csõ ívelõ-hajlító gép. De azért egy Lompi féle kormány feldobná a gépet.De akkor már illik ezt is kiemeltem megemlíteni, nagyon szép darab ebben a mûfajban
Az elõzõ oldalon már én is hangot adtam ebbéli gondolatomnak.Mi lenne ha az Aba Napokat céloznánk meg?
(június 17-19)
Szerintem te az Azub Apus-t koppintottad.Sziasztok. Gondoltam ide is írok, mert hát hova ha nem ide? Eladó sorba került az általam gyártott alu vázas fekvõ kerékpár, ha valakit érdekelhet, az itt talál rólla bõvebb infót: Alu vázas fekvõkerékpár « REKUMBENS « Kategóriák tallózása Köszönöm a lehetõséget. További szép napot mindenkinek.

Sehogy ne üssenek el de ez annyira jó, hogy elgondolkodtam, ne cseréljem le a szlogenem?... ha elütnek, akkor fekvõn üssenek el...
#3327
Írta 2011. május 24. - 19:39

Sziasztok. Gondoltam ide is írok, mert hát hova ha nem ide? Eladó sorba került az általam gyártott alu vázas fekvõ kerékpár, ha valakit érdekelhet, az itt talál rólla bõvebb infót: Alu vázas fekvõkerékpár « REKUMBENS « Kategóriák tallózása Köszönöm a lehetõséget. További szép napot mindenkinek.
szerintem nyugotan tartsd meg és azt az indirekt kormányt dobd le rola tegyélrá egy széles felsökormányt meglátod sokkal biztonságosabnak fogod érezni a gépet,
tudom mit beszélek volt nekemis ilyen megoldásu gépem és bizonytalan nak véltem alsokormányal.
#3328
Írta 2011. május 24. - 19:06

Sziasztok. Gondoltam ide is írok, mert hát hova ha nem ide? Eladó sorba került az általam gyártott alu vázas fekvõ kerékpár, ha valakit érdekelhet, az itt talál rólla bõvebb infót: Alu vázas fekvõkerékpár « REKUMBENS « Kategóriák tallózása Köszönöm a lehetõséget. További szép napot mindenkinek.
Én is tudom hogy mi mennyibe kerül, ha az ember egy tisztességes rekut akar összerakni. Nem olcsó móka. És végül is, 350.000 forint az csak 1.250 euró... De ez éppen az a topik, ahol ennek feléért már olyan rekut kapni, amit én szívesebben ajánlanék az érdeklõdõknek. Szerintem alkatrészenként eladni se jó ötlet. Egyben, feléért szerintem elmenne. (Nem akarok rekut venni, nem alkudozásként írtam amit írtam.)
#3329
Írta 2011. május 24. - 19:03

Gyári vázszettet árulnak kilencvenért.Sziasztok. Gondoltam ide is írok, mert hát hova ha nem ide? Eladó sorba került az általam gyártott alu vázas fekvõ kerékpár


Szerintem meg ez nem annyira súlyfüggõ, de kétségtelenül túlárazott.Szerintem sokkal nagyobb esélyed lenne az értékesítésre, ha alkatrészenként árulnád ki. Egyben ennyiért tuti nem megy el. Hiába alu így is 19,5 kila akár az acélvázas gépek.
Szerintem.
Ebbõl nyílván lesz egy kis vita, de a jó minõségû csövekbõl (Reynolds, Oria, Columbus, Tange-ebbõl lett a Chili) készült CroMo váz szerintem jobb mint egy noname alu és súlyban sem nehezebb, a kerékpár összsúlyát a felszereltség jobban befolyásolja. Egy agyváltós, agydinamós aluvázas jónevû gyári terkking kb. 17-18 kiló.
#3330
Írta 2011. május 24. - 18:33

Sziasztok. Gondoltam ide is írok, mert hát hova ha nem ide? Eladó sorba került az általam gyártott alu vázas fekvõ kerékpár, ha valakit érdekelhet, az itt talál rólla bõvebb infót: Alu vázas fekvõkerékpár « REKUMBENS « Kategóriák tallózása Köszönöm a lehetõséget. További szép napot mindenkinek.
Az eladás oka, egyszerû. A forgalomban, nem érzem magam biztonságban rajta, így maradok a hagyományos kerékpárnál.
Hát ezért kár eladni, de Te tudod.

Mindenesetre Te vagy az a kivétel, aki rekuról visszavált hagyományosra, nem sok ilyent ismerünk. Én így 20.000 km körüli rekuzással mögöttem, soha nem ülnék többé hagyományosra, ha elütnek, akkor fekvõn üssenek el. Véleményem szerint egy kerékpáros baleset leginkább az abban résztvevõ személyek tulajdonságaitól függ, nem a jármûvek formájától. De természetesen tiszteletben tartom a véleményed, és remélem sikerül eladod a bicajodat minél elõbb.
#3331
Írta 2011. május 24. - 18:30

... Eladó sorba került az általam gyártott alu vázas fekvõ kerékpár..
Szerintem sokkal nagyobb esélyed lenne az értékesítésre, ha alkatrészenként árulnád ki. Egyben ennyiért tuti nem megy el. Hiába alu így is 19,5 kila akár az acélvázas gépek.
Szerintem.
#3332
Írta 2011. május 24. - 17:19

#3333
Írta 2011. május 24. - 16:25

Lehet, hogy keresni kellene egy másik idõpontot? Egy olyat, ami Papának, Csongornak, Wariátornak stb. is jó lehet... Javaslatokat várok!
Mi lenne ha az Aba Napokat céloznánk meg? Sok-sok program közül lehetne választani ott helyben.
Oda viszont biztos megyek, részemrõl a pünkösdi volt a bizonytalanabb.

(június 17-19)
#3334
Írta 2011. május 24. - 16:01

Hagyod, hogy a torkodnak essek? Légyszíves fogalmaz pontosan!És akkor vissza az eredeti kérdéshez: nem akarok én hardcore lowracert 30 centis ülésmagassággal, hiszen városban is használom. A mostaninál kb. 10 centivel alacsonyabb (vagyis 40 centi körüli) ülésmagasságra gondoltam
Lowracer, midracer, highracer stb. Tudod ez mind különbözõ magasságú.

A kormány szélessége nem csak a segged nagyságától függ (ez nálam egy fontos paraméter), hiszen a kormány egy körív mentén történõ mozgatásával közelít a markolat a combodhoz. Ha ez a tartalék nincs meg, akkor a KORMÁNYSZÖG KITÉRÉSE lesz csekély. Ez az a szög, amit az alaphelyzettõl mérve jobbra-balra a kerék képes elfordulni. Országúton nyílván nincs szükség túl sokra, kis sebességû nagy szögbefogójú elfordulásokhoz (városi használat) viszont igen. Áttétel alkalmazásával (indirekt kormányzás) ez természetesen szabályozható.
Amennyiben lapos homlokcsõszöget használsz vagy központi kormányzást akkor az elõbbi körív szöge is változik. Ilyenkor a kerék már nem fordul, hanem billen.
#3335
Írta 2011. május 24. - 10:02

Igen, megvolt, még tavaly elõtt bekerült ez is gyûjteménybe amikor megkezdtem a (hiábavaló

De akkor már illik ezt is kiemeltem megemlíteni, nagyon szép darab ebben a mûfajban
És akkor vissza az eredeti kérdéshez: nem akarok én hardcore lowracert 30 centis ülésmagassággal, hiszen városban is használom. A mostaninál kb. 10 centivel alacsonyabb (vagyis 40 centi körüli) ülésmagasságra gondoltam (illetve nekem amúgy bõven elég a 60 centis markolatszélesség, persze lehet, hogy 10 év múlva nálam is elkel majd a 80


Mi az a "kormányszög kitérés"?
A három napos programmal nekem csak az a bajom, hogy ha már van egy hosszú hétvége, akkor ott a család prioritást élvez. De egy 2 naposra el lehetne menni valamikor... Akár a 3 napos programmal, csak a nagy habzsidõzsi nem egész napos, csak egy estés lenne.
#3336
Írta 2011. május 24. - 08:36

Na, ebbõl a buliból se lesz semmi(lásd Tisza-tó). Ami jó a fent említetteknek az meg nem lesz jó a most meg nem nevezetteknek. Mindenki hiányozni fog aki nem tud eljönni egy ilyen jeles eseményre. Én mindenesetre megcélzom az Aba napokat.(is)Lehet, hogy keresni kellene egy másik idõpontot? Egy olyat, ami Papának, Csongornak, Wariátornak stb. is jó lehet... Javaslatokat várok!
#3337
Írta 2011. május 24. - 08:30



A francba, már ezt is megcsinálták!


#3338
Írta 2011. május 24. - 08:18

#3339
Írta 2011. május 24. - 07:39


#3340
Írta 2011. május 23. - 22:22

Motyoo, Motyoo... Még csak az ötletnél sem tartasz és már szar!? Komolyan mondom, Téged ki kellene találni!A cél egy lengõorrú lowracer alsó kormánnyal. Egyelõre csak elvben. Ennél konstruktívabb hozzászólásokat is jöhetnek
Nesze konstruktív hozzászólás:
Mitõl lowracer a lowracer? Attól, hogy alacsony. Mennyire? Legyen 30 cm-en az ülõlap? Akkor a kormány meg ez alatt... Ha szeretnél vele fordulni, akkor esetleg szükséges lenne némi kormányszög kitérés is. (nem úgy mint a huzatbájkon! - de,majd azon is lesz) Ha az alsó kormány megfelelõ méretû - ez a csípõtõl kb 10-10 cm, akkor ez egy kb. 80 cm. széles kormány - húsz centi magasan (vagy alacsonyan)...
Mennyit dõlhet egy ilyen gép, mielõtt a kormány leér az aszfaltra? 10 fokot? Amíg nem mész 15 Km/h-nál gyorsabban vagy nem szeretnél egy 8 m, sugarú körnél kisebb íven megfordulni, addig semmi baj.
Tehát készíthetsz egy lowracert, amivel gyorsan lehet majd menni az egyenesben és fordulni lépésben. Praktikus!

Ne zavarjon meg a Pythonok alacsony építése az alsókormánnyal, az központi kormányzású! Más rendszer!
Ennyi erõvel csinálhatsz egy ötkerekû autót is. Semmi értelme, de legalább elmondhatod, hogy te csináltad az elsõt!
Amennyi átalakítást csináltál eddig a Recúgbensen, annyi pénzbõl és idõbõl már csináltál volna még egy gépet. (de lassan elkészül

Példa vagy számomra! Elrettentõ, de példa!

Ui.: a Pycikli viszont jól sikerült!