Jelentkezz be Regisztrálj

Rekumbensek (alias fekvés, tekerés)
#1441
Posted 2011. December 29. - 20:16

#1442
Posted 2011. December 29. - 20:01

Mekkora sebességnél veszti el a stabilitást olyan mértékben, hogy irányithatlanná válik? Egy magyar csinált ilyet: Piko-Python the first hungaryan Python lowracer recumbent bike - YouTube
Nem csak egy csinált:) Pythont:)

#1443
Posted 2011. December 29. - 19:55


phython nyulketrecböl nem optima hanem velocraft lesz

#1444
Posted 2011. December 29. - 19:00

Viszont voltam vele murvás erdei úton,ahol megbuktam mászásból:mad:.Normál montit spd-vel 1 lábbal fütyürészve tudtam volna hajtani.A lengõorrumat toltam:(Lefelé viszont nem cserélném el :cool2:Voltam merevvel és össztelóssal is.Haver megkérdezte utoljára:melyiket könnyebb tolni...?

"reku nem hegyre való..."-ezt nem tudom elfogadni inkább tolom:)
#1445
Posted 2011. December 29. - 17:04

De lehet rosszul gondolom, majd a Kékesre felfele meglátom
Ott nincsenek meredek emelkedõk, 1db 10%-os a legkeményebb. Ráadásul jó az aszfalt is. Azon nem kunszt.
#1446
Posted 2011. December 29. - 16:35

Ezzel már egyetértek. Se a Vendetta, se a legújabb Lompibike nem arra készült, hogy felmásszon a Rekettye utcába, hanem hogy hasítson a síkon, mint a szél. (És én erre is rá tudok izgulni.)
Jelzem elõre, nem voltam még hegyen az enyémmel, de tervezem, csak tavaszodna már ki végre

Szóval...igaz magasan van a hajtómûvem(kb. 70cm) és 53 centin az ülésmagasság, de maga a rekum határozottan az elsõ tengelyén viseli a több súlyt, és énis mivel nemvagyok túl nagy ezért szinte a villanyak elõtt ülök közvetlen, tehát énis inkább az elsõ tengelyre nehezedem, ergo elméleti szinten nem kellene hogy gondot okozzon a hegymászás....persze a sebesség csökkenésével instabilabbá válik a gép....gondolom én...
De lehet rosszul gondolom, majd a Kékesre felfele meglátom

#1447
Posted 2011. December 29. - 16:28

Mekkora sebességnél veszti el a stabilitást olyan mértékben, hogy irányithatlanná válik? Egy magyar csinált ilyet: Piko-Python the first hungaryan Python lowracer recumbent bike - YouTube
Szerintem gyanakodhatnál, hogy itt a fórumozók közül valakinek már volt phyton-ja XD
Akinek nem adunk sokat a véleményére:D Bocs Phyton, ezt nem hagyhattam ki

Egyébkéntmeg ha egy költséghatékony és jó fronthajtású rekut szeretnél, akkor Lompi mestert keresd, õ a te embered...úgyhallottam ügyeskezû hegesztõ és nem mellesleg a rekukhoz is jól ért

#1448
Posted 2011. December 29. - 16:02

Hátsókerékkormányzású fronthajtású.
#1449
Posted 2011. December 29. - 14:53

#1450
Posted 2011. December 29. - 14:46

Ja, ismerjük a faszit. Én nem adnék a véleményére!Mekkora sebességnél veszti el a stabilitást olyan mértékben, hogy irányithatlanná válik? Egy magyar csinált ilyet: Piko-Python the first hungaryan Python lowracer recumbent bike - YouTube
A dolog alapvetõen nem így mûködik. A kérdésed fordítottjára sem lehetne egyértelmû választ adni. A pozitív utánfutású gépek milyen sebességtõl stabilak?
Egyébként is rengeteg paraméter befolyásolja. A jelenlegi csúcs sebesség 65 körül van, Python Trike-al 90 fölött (de az gyökeresen más járgány)
#1451
Posted 2011. December 29. - 14:41

#1452
Posted 2011. December 29. - 14:40


Jómagam többet mentem vele. Negyven fölötti tempókat is elértem, de ennek ellenére nem ajánlom!
Találsz videót és képeket is alább.
(Picasa YouTube )
#1453
Posted 2011. December 29. - 14:35

A python kis sebességnél stabil, sebesség növekedésével elveszíti stabilitását.
Abszolute így van! Számomra a Python 0 km/h-ig stabil, onnantól életveszély.

#1454
Posted 2011. December 29. - 14:17

A pythont nem kell lezárni a kocsmánál, neked is több hetedbe kerül, míg megtanulsz vele menni...A negativ trail-lel rendelkezõ pythonok és a Lompi-bike-ok között milyen külömbségek vannak? Elõnyök, hátrányok?
Negatív utánfutás kis sebességnél stabil, sebesség növekedésével elveszíti stabilitását.
Pozitív utánfutás (normál kerékpárok vagy a Lompibike is) kis sebességnél instabil, de a sebesség növekedésével növekszik a stabilitás.
A többi különbség elhanyagolható...
Pythonokról bõvebben itt!
#1455
Posted 2011. December 29. - 14:09

#1456
Posted 2011. December 29. - 13:08

... és most hosszú méla csend, mígnem Lompi nem jelentkezik:
... és kereshetünk egy újabb témát, hogy ne unatkozzon. Szerintem most is csak azért van csendben, mert a nyúlketrecet alakítja át Optima-verõ Lowracer-ré!Enyien ne írjatok mert nemlehet követni

#1457
Posted 2011. December 29. - 12:40

Le kell írnom az elõzményeket:
Ezzel már egyetértek. Se a Vendetta, se a legújabb Lompibike nem arra készült, hogy felmásszon a Rekettye utcába, hanem hogy hasítson a síkon, mint a szél. (És én erre is rá tudok izgulni.)

#1458
Posted 2011. December 29. - 10:32

#1459
Posted 2011. December 29. - 10:05

#1460
Posted 2011. December 29. - 09:35

mielött félre értenél valamit:D